20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Titus Bramble
« Svar #240 på: 23. Feb. 2007, 17:24 »
Nå ble jo Bramble kåret til man of the match hjemme mot Zulte W. da. Jeg nekter ikke for at Bramble har gjort en del tabber. Men disse har alle vært relatert til konsentrasjon. Og den er det noe man kan gjøre noe med. Så om han lykkes i å holde konsentrasjonen oppe i kampene, så har vi vel en av Englands mest lovende stoppere i Bramble. Men det ville vært typisk at når han omsider greier å etablere seg på PL-nivå, så skal NUFC kvitte seg med han.....
Livet er svart/hvitt!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 23. Feb. 2007, 17:54 »
Skummelt når Bramble blir kåret til MoM. Da vet vi at han får spille neste kamp med mindre han blir skadet.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 23. Feb. 2007, 19:16 »
Det eneste bramble beviste mot Zulte, var vell at han holder belgisk toppserie nivå? Det blir vell det samme som om Ragnvall Soma skulle spille prikkfritt i en tippeliga kamp.

Det er kjekt for bramble at han nå kan føle at han har gjort noe bra. Men snart nærmer det seg søndag, og wigan venter på jjb stadium. Da er det tilbake til hverdagen og de samme gamle tabbene og markeringsviktene.

Zulte Waregem er et drittlag, og at bramble spilte godt i den kampen har ingenting å si. Han er en middelmådighet, som hadde vært en OK spiller i et hvilket som helst Championship lag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #243 på: 24. Feb. 2007, 23:28 »
Jeg er ganske enig i det annern sier.

Vi har rett og slett bedre stoppere i klubben nå så da skal ikke Bramble spille på bekostning av dem. Taylor er bedre enn Bramble og vil bli bedre enn Bramble noen ganger vil bli! Men det betinger at Taylor får lov til å spille på favorittplassen sin.

Å kalle 25-åringen Bramble for "en av Englands mest lovende stoppere" er litt for naivt.
Han har snart fått seg 5 år i Newcastledrakta og vi kan vel bare telle på to hender de kampene han har bevist seg som en av Englands mest lovende stoppere.
Og i løpet av den tiden har han spilt over 100 kamper for oss.

Nei...
Den mannen har bevist at han ikke er god nok for Newcastle.
Ønsker vi oss videre og skal vi satse mot å være et topplag, MÅ Bramble gå!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #244 på: 25. Feb. 2007, 18:10 »
Hvis Bramble får ny kontrakt så bør Roeder gå! Det er en katastrofemann.. Han lager katastrofe hvor enn han er...
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #245 på: 27. Feb. 2007, 11:01 »
Det eneste bramble beviste mot Zulte, var vell at han holder belgisk toppserie nivå? Det blir vell det samme som om Ragnvall Soma skulle spille prikkfritt i en tippeliga kamp.
Det er kjekt for bramble at han nå kan føle at han har gjort noe bra. Men snart nærmer det seg søndag, og wigan venter på jjb stadium. Da er det tilbake til hverdagen og de samme gamle tabbene og markeringsviktene.
Zulte Waregem er et drittlag, og at bramble spilte godt i den kampen har ingenting å si. Han er en middelmådighet, som hadde vært en OK spiller i et hvilket som helst Championship lag.
Bramble ble kåret til Newcastles beste av flere aviser etter kampen mot Wigan også. Men det har vel ingen ting å si det heller..........
Livet er svart/hvitt!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #246 på: 01. Mars 2007, 01:10 »
Bramble ble kåret til Newcastles beste av flere aviser etter kampen mot Wigan også. Men det har vel ingen ting å si det heller..........

Nei, det har ingenting å si.

Godt mulig jeg har mindre peiling på fotball enn de avisene som ga Bramble bestemannsprisen av Newcastlespillerne, men det var egentlig en loddtrekning om hvem som var best i den kampen. Alle var vel like dårlige...

Mulig jeg har fått i meg noe seriøst i mot Bramble, men de gangene han klarerte ballen med føttene i kampen mot Wigan så føk ballen rett opp i 20 meter og kom ned igjen 5 meter fra der Bramble sparket ballen. De er jo i seg selv ganske vanvittig dårlige klareringer, om ikke å snakke om at det blir også veldig farlig hvis den ballen havner hos en motspiller og kan sette fart mot et vaklende forsvar.

Og godt mulig jeg ikke liker Bramble i det hele tatt, men jeg føler meg ALDRI sikker på forsvaret når Bramble har blitt satt opp til å spille.

Nei takk, jeg personlig ønsker aldri mer å se denne mannen spille for Newcastle.
Men det er igjen ikke jeg som bestemmer på den gården.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 08. Mars 2007, 14:43 »
Bramble er innkallt til politiavhør som vitne i en voldtektsak.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 08. Mars 2007, 15:49 »
Vel, i dag får vi kanskje enda et svar på om Bramble er på bedringens vei, eller om de siste kampene bare har vært et blaff. Nå som Onyewu ikke kan spille, så må Bramble trå til enda litt hardere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 08. Mars 2007, 16:01 »
Her har han jo forsåvidt ikke gjort noe galt da, utenom å ta seg en fest og overlate huset til andre mens han var på byen.

Men hadde ikke Bramble en lignende sak på seg under Sir Bobby Robson sine dager? Husker en overskrift som nevnte opp mot 7 NUFC spillere i en voldtektsak for noen år siden, og Bramble var i hovedrollen? Stemmer ikke dette?

Håper vi slipper denne gjøken av en spiller til sommeren, og får inn noen bedre. Det kan da ikke være så forbanna vanskelig!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #250 på: 08. Mars 2007, 16:08 »
Både Dyer og Bramble har vært mistenkte i voldtektsaker før. Ingen flere som jeg vet om.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #251 på: 08. Mars 2007, 16:21 »
[......................................]Håper vi slipper denne gjøken av en spiller til sommeren, og får inn noen bedre. Det kan da ikke være så forbanna vanskelig!!

Fortsetter Bramble progresjonen etter siste skadeavbrekk ser jeg ingen grunn til at NUFC skal kvitte seg med han. Det ville vært direkte dumt etter min mening.
Livet er svart/hvitt!

Noreng

• Gjest
« Svar #252 på: 09. Mars 2007, 07:09 »
Enig. Bramble har skjerpa seg, men han lenge igjen til sommeren, og han må fortsette å spille bra!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 09. Mars 2007, 13:08 »
MEGET tilfresstillende kamp av Bramble i går. Jeg skjønner meg ikke på folk som vil kvitte seg med han. En perfekt backup til a-laget.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #254 på: 09. Mars 2007, 13:16 »
Han har spilt bra i mange uker nå. Men det har vi sett skje flere ganger før. Er bare et tidspørsmål før "kakemonsteret" roter det til igjen.