20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #180 på: 23. Nov. 2006, 20:24 »
Sannheten er jo at Titus Bramble har klart å luke ut sine tidligere feil de siste ukene, og han har faktisk vært en veldig positiv spiller å ha på laget. Om vi får det beste ut av ham, tror jeg han kan bli en av våre viktigste forsvarspillere. Men foreløpig er det vanskelig å si. Han har oppført seg som en proff på banen for en gangs skyld, og vi kan ikke klandre ham for tidligere prestasjoner. Nå som faktisk Roeder gir ham tillit, har han faktisk også klart å forbedre seg. Problemet ligger vel hos fansen, som de siste årene har fått et aldri så lite hat mot Bramble. Det ødelegger selvtilliten hans, og gjør alt så veldig mye vanskeligere.

Men spørsmålet er jo om han klarer å holde seg der han er nå, og at han ikke plutselig får til vane å drite seg ut hele tiden igjen.

Begynner ikke å grine om han forlater klubben, men blir ikke noe nevneverdig glad heller.

Vi får se.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #181 på: 23. Nov. 2006, 21:02 »
Jøss, ble nesten et herlig selvmål av Bramble der. Traff dessverre for ham ikke rent med hælen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #182 på: 23. Nov. 2006, 22:01 »
Han kan være en god spiller, men kløneriene hans går meg virkelig på nervene.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #183 på: 24. Nov. 2006, 10:36 »
Et par gode, stabile kamper på vår venn Titus nå...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #184 på: 24. Nov. 2006, 12:18 »
Snakk om at hat blir for dumt. Det er da ingen som hater han. Folk er bare redde for hva som kan komme til å skje!

DanMan

• Gjest
Titus Bramble
« Svar #185 på: 24. Nov. 2006, 12:40 »
Tror ingen hater Titus, men frustrasjonen er til dels forståelig ettersom alle ser det enorme potensialet mannen har, som dessverre har blitt skjemmet av stygge feil og konsentrasjonssvikt. Selv har jeg derimot fortsatt klokketro på Titus (kall meg gjerne naiv  :lol: ), og håper han gjør seg fortjent til en ny kontrakt - og at han får den!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #186 på: 24. Nov. 2006, 15:25 »
Jeg ser gjerne at Bramble får ny kontrakt, om han bare gjør seg fortjent til det. Det tror jeg ikke han gjør bare pga Arsenal-kampen og gårdagens kamp. Men hvis han greier å holde denne trenden ved like over nyttår og godt inn i april, så ser jeg ingen grunn til å gi han to nye år. Fire, fem år er jeg ganske sikker på at han ikke får. Usikkerheten rundt hans fremtid burde vel si sitt om at Roeder begynner å ta problemene hans på alvor.

Ja, jeg vet jeg er den eneste her på forumet som mener det. Og ja, jeg vet at alle sammen ler av meg når de leser dette. Og jeg vet at jeg kommer til å få så ørene flagrer for å i det hele tatt prøve å hinte i den retning at Roeder vet hva han gjør i noen som helst tilfeller. Men jeg tar sjansen på å si det likevel. Jeg tror faktisk ikke at Roeder vil gi Bramble fire/fem nye år, dersom han gjør seg fortjent til en ny kontrakt, og jeg tror ikke Roeder tar avgjørelsen før tidligst i februar.

Hvis Bramble får ny kontrakt får han ett eller to år. Ihvertfall om Roeder får bestemme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #187 på: 24. Nov. 2006, 16:43 »
Jeg håper Bramble får nye kontrakt. På sitt beste er han jo en veldig god spiller. Så får vi bare håpe at han kan holde seg stabilt god, men jeg har desverre mine tvil.

Synes en 2 års-kontrakt bør holde. En 1-årskontrakt er for lite....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #188 på: 25. Nov. 2006, 18:12 »
Ser ingen vits i å hindre Tayls, Ramage og Huntingtons utvikling med å tviholde på godeste Shambles. For meg har han fått alt for mange sjanser allerede, under 3 forskjellige managere og ingen har lyktes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #189 på: 26. Nov. 2006, 21:05 »
Nok en gang en meget god kamp av Bramble i dag. Har trenden snudd?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #190 på: 26. Nov. 2006, 21:18 »
Nja, det er fortsatt bare noen få kamper det dreier seg om. Hvis han holder denne trenden og formen over nyttår kan jeg begynne å tro på ham igjen, men foreløpig tar jeg hver kamp for seg, og stiller uten forventninger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #191 på: 26. Nov. 2006, 21:24 »
Jeg tenker nok det er fordi han vil ha ny kontrakt jeg, så gir han alt. Og når han får livstidskontrakt er han tilbake til gamle takter.

Stuart Pearce var visstnok på St. James i dag for å se på Bramble Kanskje vi kan få Distin mot Bramble + litt cash i januar? Uansett så håper jeg at Psycho løser problemet vårt.

Han var visstnok god idag. Fikk ikke sett den men har hørt det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
Titus Bramble
« Svar #192 på: 27. Nov. 2006, 00:15 »
bramble er god, men man sitter hele tiden og venter på den tabben som pleier å komme, hehe
sånn er det bare automatisk

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #193 på: 27. Nov. 2006, 09:51 »
Sitat fra: "Håvard"
Jeg tenker nok det er fordi han vil ha ny kontrakt jeg, så gir han alt. Og når han får livstidskontrakt er han tilbake til gamle takter.

Stuart Pearce var visstnok på St. James i dag for å se på Bramble Kanskje vi kan få Distin mot Bramble + litt cash i januar? Uansett så håper jeg at Psycho løser problemet vårt.

Han var visstnok god idag. Fikk ikke sett den men har hørt det.

Distin mot Bramble ville vært en drøm. Begge har kontrakter som går ut til sommeren om jeg ikke huske feil. Ellers er det typisk Bramble å spille bra nå rett før kontrakten skal forhandles.

NB:Det skal også sies at han var millimeter fra å score selvmål  mot Celta Vigo. Hadde ikke Given stått på rett plass ville han brått blitt slaktet her inne. Så det ser ikke ut som neste tabbe er langt unna.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #194 på: 27. Nov. 2006, 10:17 »
Håpløst dette med Bramble. Kan man få ham til å prestere jevnt på det nivået han gjorde igår er det ikke tvil om at man bør beholde ham. Men klarer Newcastle det, jeg tillater meg å tvile. Veldig riktig som du sier Asbjørn: Given reddet ham mot Celta. Ser også for meg at 0-2 på det tidspunktet kunne blitt avgjørende for kampen, til Celtas fordel.

Men nå leverte faktisk Titus en go' kamp i går, og det skal ingen ta fra ham. Og jeg innrømmer det: klarer han å spille så godt stabilt så vil jeg ha ham i Newcastle. Men etter de årene han allerede har vært i Newcaslte så tillater jeg meg å tvile.