20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #165 på: 22. Okt. 2006, 13:22 »
Nei, han er en katastrofal fotballspiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #166 på: 22. Okt. 2006, 13:38 »
hehe enig, jævli katastrofal. Det var så på tide det. Håper ramage og taylor for sjansen frem til jul.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #167 på: 22. Okt. 2006, 13:48 »
Sitat fra: "Joakim"
Det var dessverre nødt til å skje.
MEN, de nye spillerne skal være på plass FØR Bramble offloades.

Jeg vet selvsagt at flesteparten på dette forumet ikke kunne brydd seg mindre om akkurat det. Men det gjør jeg. Bramble er tross alt ikke noen dårlig fotballspiller.

Det er jeg helt enig i. Vi kan ikke selge Bramble uten å ha fått på plass nye spillere!

Men det er vanvittig godt at Roeder ENDELIG gjør det som flere før han burde ha gjort.

Takk Roeder, du tok et stort skritt nærmere mitt hjerte nå!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #168 på: 22. Okt. 2006, 13:51 »

Jeg vet selvsagt at flesteparten på dette forumet ikke kunne brydd seg mindre om akkurat det. Men det gjør jeg. Bramble er tross alt ikke noen dårlig fotballspiller.

Absolutt! Og det bør Roeder også ha lært. Selv om vi fikk en brukbar slump penger for Boumsong til syvende og siste burde han aldri vært solgt før minst en ny stopper var klar!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #169 på: 22. Okt. 2006, 14:53 »

Er enig i det utspillet.

Det er bare de med dårlig hukommelse som mener at Bramble er en katastrofal fotballspiller. Han har vist oss tidligere hvor god han virkelig er, og hvor stort potentiale han faktisk har.

Dessverre har han vært utsatt for så mange uhell som det går an å bli. Det er nesten skummelt å se hva enkeltepisoder kan gjøre med selvtilliten til en...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #170 på: 22. Okt. 2006, 16:51 »
Utsatt for uhell?!
Det er jo Bramble som møysommelig har konstruert uhell hele jævla Newcastle-karriera si selv. Har vel kun seg selv å takke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #171 på: 22. Okt. 2006, 16:54 »
Olav: Det er en grunn til at motstanderens fans håper at Bramble spiller  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Agurksaft

• Gjest
Titus Bramble
« Svar #172 på: 22. Okt. 2006, 16:57 »
Uhell?
Vel, "Flaksen aukar med trening" og det er ikkje tull ein gong.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #173 på: 22. Okt. 2006, 17:01 »
Hm, det klarer jeg ikke svare på...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #174 på: 22. Okt. 2006, 18:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hm, det klarer jeg ikke svare på...

Forståelig, fordi det rett og slett ikke mulig å si imot.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #176 på: 23. Nov. 2006, 17:48 »
Vi må jo nesten gi Bramble ny kontrakt. Forsvaret er nokså skrøpelig, så vi har faktisk bruk for Bramble. For jeg tror virkelig ikke at vi får kjøpt inn nok forsvarspillere til sommeren, samtidig som vi får styrket de andre leddene i laget. Så hittil burde vi ikke dumpe Bramble før vi har fått oss erstattere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #177 på: 23. Nov. 2006, 17:49 »
Bramble er en vesentlig grunn til at forsvaret er så skrøpelig. Vekk med ham! Det verste er at han sikker har en sånn up-periode nå frem til nyåret, og får seg ny kontrakt.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #178 på: 23. Nov. 2006, 18:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Bramble er en vesentlig grunn til at forsvaret er så skrøpelig. Vekk med ham! Det verste er at han sikker har en sånn up-periode nå frem til nyåret, og får seg ny kontrakt.

Er fryktelig redd for det jeg også. Tipper han nå gjør 3-4 gode kamper på rad for å så deretter får en ny 4-5 års kontrakt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #179 på: 23. Nov. 2006, 19:09 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Her er jeg helt enig!

Riktignok var jeg positivt overrasket over Bramble i kampen mot Arsenal.
I de første minuttene av kampen var han skrøpelig som vanlig, og jeg satt og bare ventet på at han skulle tabbe seg ut med en eller annen løs tilbakespill til Given, som det var mange av fra Bramble til å begynne med.
Men utover omgangen og i andre omgang var han på rett sted i alle situasjonene der det kunne ha blitt store sjanser for Arsenal. Han blokkerte en hel del innlegg/skudd som kunne ha blitt farlige.
Vil nok si at Bramble var vår beste forsvarer på lørdag.

Ramage var et helt annet kapittel. Fyren kan rett og slett ikke spille på venstreback. Ikke har han fart nok og ikke har han en god nok venstrefot. Han slet jo noe sinnsykt med å klarere ballen i kampen mot Arsenal.
Jeg kan ikke skjønne hvorfor Roeder ikke ser dette som er så tydelig for alle andre...
Det blir helt feil å sette Ramage på venstreback.

Men tilbake til Bramble.

Gode forsvarspillere spiller 8-9 gode kamper på rad uten å gjøre en eneste stor feil, men de kan få ett par kamper i sesongen hvor de gjør brølere som kan bli skjebnesvangre.

Med Bramble er det motsatt.
Han spiller ett par kamper prikkfritt, men gjør så store brølere resten av de andre kampene at man sitter med en klump i halsen hver gang han har ballen i føttene.

Det gir meg en stor glede den dagen Bramble forlater Newcastle og går til en annen klubb. På den måten kan han skremme vettet av andre supportere enn Toon Army med sin hasardiøse forsvarspill.