20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67105 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #150 på: 21. Okt. 2006, 18:03 »
Vel, du burde jo også skjønne at det er noe man bør holde seg for god til å gjøre. Jeg kan mene at noen er forpult hestkuk hore, hehe. Men jeg sier det ikke fordet. Selvom jeg burde ha rett til å mene det! Regner med at du skjønner hva jeg mener.

For all del, hvis du synes det er morsomt å trivlig å gjøre narr av andre her inne så værsågod. Men jeg synes det er for dumt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #151 på: 21. Okt. 2006, 18:08 »
Jeg forstår godt hva du mener.

Men Asbjørn har vel litt av de samme trekkene i innlegg når han er sterkt uenig med noen. Og jeg tror de fleste forstår at dette ikke er vondt ment.

Og det er langt verre å kalle noen for en forpult hestkuk hore. Men det har jeg jo ikke gjort.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #152 på: 21. Okt. 2006, 19:33 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Titus Bramble prøver hardt, og han var gudsbenådet for en sesong siden. Men nå som han først er så dårlig, kan han aldri bli god igjen. Vi får gi opp ham, og selge ham til nyttår. Boumsong var også gudsbenådet, og han solgte vi når han fikk dårligere tider. De fleste syntes det var lurt, men byttet plutselig mening noen måneder senere, da savnet plutselig alle ham.

Og la oss for all del fortsette med ryddesalget. La oss selge Solano, han har vært i dårlig form i det siste. Han var viktig i fjor, men det var lenge siden.

Martins har ikke scoret på noen uker, han er blitt driiitdårlig. Og Michael Owen blir jo bare skadet på nytt og på nytt. Han kan selges.

Så selger vi Milner også, som var supergod for noen uker siden, men som nå er vrakgods ifølge de fleste.

Nei, vent. Vi selger hele laget! Kjempesmart! Da er vi kvitt alle sammen.

Så ansetter vi Asbjørn som Newcastlemanager! Da kan han vise oss hvordan man gjør det! Da kan han jo bare kjøpe Figo, Beckham og Ronaldo. Nei, de var jo oppskrytte og dyre...

Hvem skal vi da kjøpe? Jo, hvorfor ikke Ronaldinho, Gerrard og Puyol?

Nei, de er jo også sugne. Ronaldinho spiller forferdelig nå, gjorde et dårlig VM og spilte dårlig mot Chelsea. Gerrard sliter til og med på benken i Liverpool nå iblant, og gjør det ikke særlig bra. Rart at Benitez ikke har solgt Gerrard. Snakker om drittmanager!

Jeg håper for din del at du ikke var i edru tilstand når du skrev dette. For mer rotete og usakelig innlegg har jeg knapt lest her inne. Prøv i det minste å få litt sammenheng neste gang du setter deg foran tastaturet, for du kan mye bedre Olav.

Litt artig at du skriver at Milner er vrakgods i følge de fleste. Alle gaper om at Milner bør spille framfor Solano. De aller fleste var også forbannet på klovnen Roeder over behandlingen vingtalentet fikk i sommer. Pr dags dato bør Milner og Duff være selvskrevne i startelleveren, da både Zogbia og Solano er helt ute av form.

Hvorfor skal enkelte her til stadighet oppdikte ting som overhodet ikke har rot i virkeligheten. Jeg skjønner ikke hvor dere får alt fra. Er det drømmene deres som blir skrevet ned her inne, eller hva er det egentlig? Da mener jeg ikke drittslengingen du kommer med, for det tåler jeg, men alt det andre våset du til stadighet kommer med.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #153 på: 21. Okt. 2006, 19:42 »
Jeg skjønner så godt hvor du vil hen.

Angående James Milner, så syntes jeg at gutten har et uhyre stort og lovende talent. De fleste syntes at han var en selvfølge foran Solano for noen uker siden, og også at han var en fantastisk spiller. Men det er noen som har gitt Milner kraftig kritikk fordi han har spilt så rævva i det siste. Det med vrakgods var bare en overdrivelse, for overdrivelser forekommer ofte i slike latterlige og rotete innlegg.

Du sier jeg kommer med vås til stadighet, men det er bare vås. Si fra neste gang jeg kommer med vås, så kan vi ta den lille diskusjonen til det tidspunktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #154 på: 21. Okt. 2006, 19:50 »
Leste nemlig ett innlegg av en eller annen der Milner fikk veldig mye pepper. Var noe med at Roeder puttet inn Milner for at han skulle klare 1/10 av dribleforsøkene sine eller noe sånt.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Titus Bramble
« Svar #155 på: 21. Okt. 2006, 20:19 »
Leste nemlig ett innlegg av en eller annen der Milner fikk veldig mye pepper. Var noe med at Roeder puttet inn Milner for at han skulle klare 1/10 av dribleforsøkene sine eller noe sånt.

Mine meninger trenger ikke å være representative for hele Newcastle-fansen. Jeg har aldri forstått hva som får folk til å tro at Milner er en stor og lovende mann for fremtiden. Det er liten tvil om at han KAN bli god, men i mine øyne har han flere svakheter enn styrker, i hvertfall per dags dato.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #156 på: 21. Okt. 2006, 20:27 »
Jeg har heller aldri sagt at dine meninger var representativ for alle Newcastlefans. Har heller aldri sagt at alle Newcastlefans er pessimistiske, og selvom Christiano Ronaldo ser homsete ut er ikke alle fotballspillere slik.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #157 på: 22. Okt. 2006, 10:02 »
Jeg skjønner så godt hvor du vil hen.

Angående James Milner, så syntes jeg at gutten har et uhyre stort og lovende talent. De fleste syntes at han var en selvfølge foran Solano for noen uker siden, og også at han var en fantastisk spiller. Men det er noen som har gitt Milner kraftig kritikk fordi han har spilt så rævva i det siste. Det med vrakgods var bare en overdrivelse, for overdrivelser forekommer ofte i slike latterlige og rotete innlegg.

Du sier jeg kommer med vås til stadighet, men det er bare vås. Si fra neste gang jeg kommer med vås, så kan vi ta den lille diskusjonen til det tidspunktet.

Jeg kan ikke skjønne at du mener at Milner har spilt ræva i det siste. En spiller som har vært langt bedre enn den gjennomsnittelige Newcastle spilleren. Han har vært langt bedre enn Solano denne sesongen, og fortjener derfor være selvskreven i startelleveren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #158 på: 22. Okt. 2006, 10:09 »
Selv blinde høner kan finne korn, så la oss håpe NOTW for en gangs skyld har rett.

Newcastle United are ready to listen to offers for defender Titus Bramble.
The News of the World says Toon boss Glenn Roeder will put Bramble up for sale in January, rather than offer him new terms.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #159 på: 22. Okt. 2006, 11:03 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Selv blinde høner kan finne korn, så la oss håpe NOTW for en gangs skyld har rett.

The News of the World says Toon boss Glenn Roeder will put Bramble up for sale in January, rather than offer him new terms.

Ahhh, som musikk i mine ører!!:)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #160 på: 22. Okt. 2006, 11:40 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Haha, du kan ikke la være å tro LITT på den nyheten...

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #161 på: 22. Okt. 2006, 12:33 »
Det eneste overraskende med dagens nyheter er at Newcastle innbiller seg at de kan få 500 k for Bramble.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #162 på: 22. Okt. 2006, 12:41 »
Det var egentlig bare et spørsmål om tid før dette ville skje. Nå må vi få forsterket forsvaret til januar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #163 på: 22. Okt. 2006, 13:19 »
Og Sunday Sun skriver at Roeder vil selge Bramble, dersom overhodet noen er interessert, for omtrentlig det Gary Speed blei solgt til Bolton for som 34 åring! Det snakkes om at han vil bevege seg ned på et noe mer passende nivå til Ipswich i The Championship slik at Chopra kan få ydmyke ham.
Kjære gud, la det skje! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #164 på: 22. Okt. 2006, 13:20 »
Det var dessverre nødt til å skje.
MEN, de nye spillerne skal være på plass FØR Bramble offloades.

Jeg vet selvsagt at flesteparten på dette forumet ikke kunne brydd seg mindre om akkurat det. Men det gjør jeg. Bramble er tross alt ikke noen dårlig fotballspiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon