20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tal Ben Haim  (Lest 12978 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Tal Ben Haim
« Svar #45 på: 14. Juni 2007, 01:22 »
Ben Haim ville vært KNALL å fått.En solid stopper å ingen tvil om en forsterkning for laget.Spent som f*** nå

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 14. Juni 2007, 12:40 »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #47 på: 14. Juni 2007, 12:47 »
Faen å :(.jaja.Finnes flere gode midstoppere der ute som vi kan hente så ikke vits å henge med hodet av den grunn!.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 14. Juni 2007, 13:36 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=471812&CPID=8&clid=8&lid=4161&title=Chelsea+close+on+Ben+Haim

Enda en link som bekrefter at vi mest sannsynlig kommer til tape kampen om Ben Haim.  :-\

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #49 på: 14. Juni 2007, 13:59 »
Husk at Big Sam og Ben Haim kjenner hverandre godt fra tiden i Bolton. Og jeg tror at Ben Haim mer vil til sin tidligere manager enn Mourinho, og til førstelaget i Newcastle enn benken i Chelsea.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Juni 2007, 15:35 »
Jaja, det er Ben Haims egen feil at han er dum nok til å bli Chelsea-spiller. Jeg har en mistanke om at størrelsen på lønnsslippen har hatt sitt å si for valget. Ikke bare muligheten for CL-spill.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Juni 2007, 15:50 »
Allardyce innrømmer at slaget om Haim er tapt:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2359688,00.html

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Juni 2007, 16:10 »
Allardyce innrømmer at slaget om Haim er tapt:

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2359688,00.html
Det som blir spennende nå er å se Big Sam sin plan B. Det kan se ut som Rozenhal glipper for oss også, uten at jeg vet altfor mye om det, og da må vi altså lete andre steder. Beye fra Marseille kjenner jeg ikke noe særlig til, men "over the top" Hyypia har jeg ikke veldig lyst til å se i Newcastle. Nå har det jo også vært stille rundt Campbell lenge også, så det begynner å se dårligere ut med stoppere. Rozenhal kan vi kanskje fortsatt få (kjøpe), men jeg er spent på å se hva som skjer de neste ukene nå.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #53 på: 14. Juni 2007, 16:41 »
Startdatoen for salg har ikkje begynt ennå og folk her inne begynner å lure allerede. Har god tid til å skaffe spillere
Newcastlesupporter siden 1992

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Juni 2007, 18:45 »
Ben kan råtne en viss plass. Skysports bekrefter nå at Ben har signert for Chelsea. Trøsten er at de også bekrefter Bartons overgang!

Han velger åpenbart å tjene mer penger og slite benken i chelsea enn å være en sentral spiller for newcastle.Det som er synd, er at Ben var gratis. Men får vi Roz, vil han kreve omtrent £25 000 i uka. Altså vesentlig mindre enn hva Ben ville ha gjort..Så summa summarum ka det lønnse seg med Roz.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Juni 2007, 19:09 »
Ifølge NUSSC, en seriøs kilde, har Ben Haim byttet navn:

Sitat
Chief Executive i Chelsea, Peter Kenyon, sier: "Vi skal sette oss ned med Ben Tal Haim i morgen og se på detaljene og så regner vi med at han er Chelsea-spiller innen uken er over".

Ben Tal Haim  ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Juni 2007, 19:44 »
Er det noe nytt om Rozehnal? Leser at Chickenmann mener han også glipper nå?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. Juni 2007, 20:43 »
Meget trist at en kvalitetsstopper, som attpåtil er gratis, ikke fant veien til Newcastle. Tal Ben-Haim ville vært en av sommerens beste transfers, men nå får han heller nøye seg med å spille annenfiolin i Chelsea.

Synd, han hadde styrket Newcastle betraktelig.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Juni 2007, 19:09 »
Trøsten er jo å vite at det er ene og alene spillerens feil at han ikke fant veien hit. Vi vet at Allardyce har gjort alt i sin makt for å lokke Ben Haim hit, og det er ikke Newcastles feil på noen måte, at Ben Haim gikk til Chelsea.

I mine øyne har vi ikke tapt noen verdens ting. Tal Ben Haim er under vår verdighet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 15. Juni 2007, 19:12 »
Er det noe nytt om Rozehnal? Leser at Chickenmann mener han også glipper nå?
Legg også merke til deg jeg skriver rett etterpå: uten at jeg vet altfor mye om det.... ;)

Mener bare jeg leste at Dortmund hadde kommet med et bud på spilleren også, og at dette vistnok var høyere enn Newcastle sitt. Men som sagt: dette vet jeg egentlig ikke nok om -ennå iallfall.