20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tal Ben Haim  (Lest 12971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #30 på: 11. Jan. 2007, 17:41 »
blir utrolig sur hvis newcastle ikke engang prøver seg på tal ben haim! han har imponert så langt i år og er bare 24 år! mye bedre enn bramble og moore. God spiller som markerer tett og har fart! hvor blir det av forsvarskjøpene til roeder? det virker som han ikke forstår hvor mye vi trenger en ny spiller i forsvaret
ayls kongen i forsvaret

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #31 på: 11. Jan. 2007, 17:44 »
Sitat fra: "newcastlefred"
hvor blir det av forsvarskjøpene til roeder? det virker som han ikke forstår hvor mye vi trenger en ny spiller i forsvaret

Selvfølgelig skjønner han det.. Kan vi ikke vente og se da?? Det er fortsatt nesten 20 dager igjen å gjøre det på!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tal Ben Haim
« Svar #32 på: 23. Mars 2007, 00:26 »
Big Sam expects Ben Haim exit

Så får man håpe Chelsea er ute av diskusjonen rundt Tal Ben Haim. Absolutt en spiller Roeder bør prøve å skaffe.
Carr har altfor få landskamper for England!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Mars 2007, 02:44 »
Ben Haim er hjertelig velkommen... knallsterk midstopper fra den eneste demokratiske land i midtøsten, foruten Irak.

Blie spennende å se om han spiller mot England i helgas landskamp...

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Mars 2007, 11:00 »
Big Sam expects Ben Haim exit

Så får man håpe Chelsea er ute av diskusjonen rundt Tal Ben Haim. Absolutt en spiller Roeder bør prøve å skaffe.

Tror egentlig ikke Ben Haim havner i Chelsea. I Januar var han muligens aktuell, men da var det også snakk om et nærmest "kriserammet Chelsea" (i den grad man kan si noe sånt), da Ferreira plutselig skulle spille stopper sier det sitt.
Ben Haim er helt klart en solid stopper, og i tillegg er han meget anvendelig, men er han egentlig Chelsea materiale? Nei, ikke etter min oppfatning iallfall. Alikevel betyr ikke det at han kommer til Newcastle, han er jo fylt 25 (eller blir det i løpet av året?), og det alene gjør ham uaktuell skal vi tro Roeder, dessverre! Absolutt en god spiller, og kanskje litt for god til at han havner i Newcastle (særlig ettersom han er en forsvarsspiller).

DET ER BARE EN UNITED

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Mars 2007, 15:45 »
Tal Ben Haim?
Hvorfor kjøpe ben haim? han è en utrolig bra spiller, solid for bolton i år.

har dere glemt huntington? huntington har talent til å bli en solid spiller, kanskje bedre ben heim.

eg syns at newcastle skal satse på egne spiller, og det tror eg at roeder kommer til å gjøre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Mars 2007, 16:24 »
Tal Ben Haim?
Hvorfor kjøpe ben haim? han è en utrolig bra spiller, solid for bolton i år.

har dere glemt huntington? huntington har talent til å bli en solid spiller, kanskje bedre ben heim.

eg syns at newcastle skal satse på egne spiller, og det tror eg at roeder kommer til å gjøre.

Kanskje du har glemt at Huntington og Taylor er litt vel unge for å forme et stabilt stopperpar? Eller kanskje du har glemt at vi trenger minst 5 nye forsvarsspillere for å få en brukbar forsvarsrekke? I tillegg kommer alle skadene vi drar på oss i løpet av sesong. Derfor trenger vi Ben Haim, og derfor får Huntington også mulighet til å prøve seg for Newcastle neste sesong.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 26. Mars 2007, 16:36 »
Ben Haim hadde full kontroll på Rooney & Co på lørdag. En sjefspiller vi bør prøve oss på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 26. Mars 2007, 16:48 »
Ben Haim, Distin, Luisao og Nelson. Da begynner det å ligne noe. så må roder bare få dem til å fungere sammen...
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 07. Juni 2007, 09:35 »

AFTER a whirlwind week in which he has secured the signature of both Joey Barton and Mark Viduka, Sam Allardyce last night confirmed that he was looking to complete a transfer treble by persuading Tal Ben Haim to join Newcastle.

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/latest/display.var.1452829.0.sam_in_line_for_hattrick.php
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 08. Juni 2007, 13:23 »
It is reported the Israeli centre-back will seal a move to St.James' in the coming weeks, with The Express, Sun, Guardian, Daily Star, Independent and Daily Telegraph all carrying the story.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #41 på: 08. Juni 2007, 13:39 »
Ikke verdens stødigste forsvarer som jeg selv har sagt, men han er nok en del bedre enn Bramble & CO. Og hvem takker vel ikke nei til en gratis spiller?

Stoler på Big Sam her. Og jeg LOVER å gi Big Sam massevis av tid, selv om det kan komme tider som garantert vil teste ut tålmodigheten hos oss Newcastlefans.

For Big Sam kommer til å lykkes til slutt, det kan man si med 99% sikkerhet. Kan ikke han hjelpe Newcastle United, finnes det få som kan.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 13. Juni 2007, 16:51 »
Ein på Newcastle-online forumet seier at Tal Ben Haim signerar for Chelsea innan 24 timar ifølge israelsk media.

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=41253.200

http://www.nrg.co.il/online/3/ART1/594/822.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 13. Juni 2007, 16:53 »
Er det mange her inne som forstår hebraisk? Jeg antar at det å kunne hebraisk ikke er direkte vanlig for nordmenn, men man vet jo aldri... Jeg kan ihvertfall ikke hebraisk, og skjønner ikke helt hvorfor du legger inn en hebraiskspråklig link.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 13. Juni 2007, 16:55 »
Det kan ein aldri vite, men om du les på linken til Newcastle-online forumet er det ein som forklarer litt av kva som blir skreve.