20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tal Ben Haim  (Lest 13013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #15 på: 07. Okt. 2006, 16:26 »
Sitat fra: "NUFC"
Det som er sikkert er at vi må få solgt Bramble å erstatte han med en god stopper! Nå er det på tide at vi får et godt forsvar!

Skulle likt å se den klubben som gir penger for å skaffe seg Bramble...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #16 på: 07. Okt. 2006, 16:29 »
Sitat fra: "EivindI"
Det som er sikkert er at vi må få solgt Bramble å erstatte han med en god stopper! Nå er det på tide at vi får et godt forsvar!

?  :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #17 på: 09. Okt. 2006, 18:24 »
Jeg vil ikke under noen omstendigheter se Bramble i en rivaliserende klubb. Jeg vil se Bramble som midtstopper i Newcastle sammen Taylor om få år. Jeg er sikker på at de to kan bli en suksess. Og jeg er sikker på at Bramble kommer til å bli god. I Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #18 på: 09. Okt. 2006, 19:54 »
Det må i tilfelle kun være Newcastle hvor spillere får lov til å spille fast selv når de ikke er gode, kun "kommer til å bli det".

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #19 på: 09. Okt. 2006, 20:01 »
ja får all del gi bramble noen år til herregud, jævla nervevraket der var en av de første jeg skulle sparka på hue og ræva ut hvis jeg hadde fått vært manager!
greit han har scoret noen mål, men hjelper ikke når han gjennomsnittlig gir bort 3 i en kamp , i andre enden.
lt;3 Newcastle <3

plebbster

• Gjest
Tal Ben Haim
« Svar #20 på: 09. Okt. 2006, 20:09 »
Jeg tror ikke Joakims argument for å beholde Bramble i NUFC er at han scorer noen mål. :roll:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #21 på: 09. Okt. 2006, 21:53 »
nei, men hvis han mener at alle tabbene er reason too stay så vet jeg ikke hva jeg skal tro. herregud han har driti seg ut nok ganger, gidder ikke at feiten skal ødelegge i 4 år til før han kanskje spiller 5 gode kamper igjen, så tilbake til det gamle.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #22 på: 09. Okt. 2006, 22:13 »
Ville vært på godt norsk hilarious å se Bramble i Sunderland!  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #23 på: 10. Okt. 2006, 00:27 »
Lurer på hvordan Bramble hadde vært som spiss. Han har jo banka inn en del mål og selvmål i karrieren. Et fint et var mot Arsenal, der han heada ned i bakken og rett opp i krysset. Det var i feil mål, men hvem bryr seg om det? Det er jo Bramble.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #24 på: 10. Okt. 2006, 09:26 »
Sitat fra: "kesse"
Det må i tilfelle kun være Newcastle hvor spillere får lov til å spille fast selv når de ikke er gode, kun "kommer til å bli det".

Ja Newcastle er en spesiell klubb på det området, men det kommer vel av at Newcastle aldri har prioritert forsvaret. Når jeg ser Bramble på banen, blir jeg bare forbannet og fryktelig oppgitt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #25 på: 10. Okt. 2006, 09:27 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Ville vært på godt norsk hilarious å se Bramble i Sunderland!  :lol:

Ville vært en drøm.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #26 på: 08. Jan. 2007, 14:05 »
Curbs makes Ben Haim move
Hvis ikke prisen blir altfor høy syns jeg virkelig at Roeder og co i det misnte burde vurdere å kaste seg inn i kampen om Ben Haim. Interessen fra Chelsea virker kanskje skremmende, men foreløpig virker det som om det kun er West Ham som har forhørt seg om spilleren. Og til tross for at ting ikke går akkurat som smurt i Newcastle om dagen, bør vi alikevel ikke gi opp så enkelt. Burde da være minst like attraktivt å flytte til Newcastle som klubb som West Ham?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #27 på: 10. Jan. 2007, 22:30 »
Sitat fra: "chickenman"
Curbs makes Ben Haim move
Hvis ikke prisen blir altfor høy syns jeg virkelig at Roeder og co i det misnte burde vurdere å kaste seg inn i kampen om Ben Haim. Interessen fra Chelsea virker kanskje skremmende, men foreløpig virker det som om det kun er West Ham som har forhørt seg om spilleren. Og til tross for at ting ikke går akkurat som smurt i Newcastle om dagen, bør vi alikevel ikke gi opp så enkelt. Burde da være minst like attraktivt å flytte til Newcastle som klubb som West Ham?

For guds skyld, Glenn; HENT BEN HAIM! Hadde vært en fantastisk signing til en nokså billig penge...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #28 på: 11. Jan. 2007, 15:38 »
Big Sam says bye bye to Ben Haim

Og det så mye som uten at Newcastle er nevnt!

Greitt nok at vi mest sannsynlig er sjanseløse dersom Chelsea kommer på banen, men for en spiller som Ben Haim burde vi i det minste ta opp kampen med Pompey og West Ham. Og Chelsea-interesse eller ikke. Det hadde ikke skadet å forhørt seg om Ben Haim uansett. Kan bare håpe at han er en av de to Roeder tilsynelatende forhører seg om nå, som det ble skrevet på icNewcastle idag.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #29 på: 11. Jan. 2007, 16:18 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "EivindI"

?  :wink:

Ha ha ha
Keane goes wild on transfermarkedet
Who else...... Alan Shearer