20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tal Ben Haim  (Lest 12970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« på: 08. Sep. 2006, 11:54 »
Bolton stopperen har kun 1 år igjen av kontrakten, og her bør Roeder slå til i januar vinduet. Her kan vi få en kvalitetsstopper til vekslepenger, men jeg blir slettes ikke overrasket om vi lar pompey nok en gang få en sjefstopper uten konkurranse.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=414900&CPID=8&clid=30&lid=2&title=Big+Sam+warns+Ben+Haim+suitors
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #1 på: 10. Sep. 2006, 18:37 »
Kvalitetstopper og kvalitetstopper...  :roll:

For å si det sånn så hopper jeg ikke i taket av glede hvis vi henter ham...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #2 på: 10. Sep. 2006, 18:42 »
Med tanke på hva vi har i forsvar i dag så ville Ben Haim gått rett inn på laget og styrket oss. Men han er ikke den forsvarssjefen jeg drømmer om....

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #3 på: 10. Sep. 2006, 18:52 »
Så du drømmer om Diesen du ja. Drømte ganske mye om Frisvold en periode jeg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #4 på: 10. Sep. 2006, 19:05 »
Drømmer om Hoftun.

Det holder med en fotballspiller, trenger ikke EKTE forsvarssjefer bak der!;) selvom det hadde hjulpet! hehe.... Hadde ikke blitt noe dårligere hvertfall!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #5 på: 10. Sep. 2006, 19:08 »
Torgeir Bjarmann  :wink:
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #6 på: 11. Sep. 2006, 11:41 »
Sitat fra: "Håvard"
Kvalitetstopper og kvalitetstopper...  :roll:

For å si det sånn så hopper jeg ikke i taket av glede hvis vi henter ham...

Sammenligner man det vi har fra før er alle som har to bein og sparket til en ball minst 3 ganger i løpet av det siste året sjefsstoppere. Men Roeder mener nok at Bramble & Co holder i massevis.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #7 på: 11. Sep. 2006, 12:00 »
Enig med Asbjørn her. Tal Ben Haim er en god stopper, og langt bedre enn hva f.eks Moore/Bramble er...

At han i tillegg har under 1 år igjen av kontrakten gjør ham enda mer aktuell.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Tal Ben Haim
« Svar #8 på: 30. Sep. 2006, 15:35 »
Nok en gang gjør stopperen en kjempe kamp. Kuyt var en skygge av seg selv i denne kampen og ble byttet ut etter 48 minutter.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #9 på: 30. Sep. 2006, 16:49 »
Bortsett fra at stopperen spilte venstre back og passet på Pennant da..
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #10 på: 30. Sep. 2006, 16:55 »
Sitat fra: "VepsoO"
Bortsett fra at stopperen spilte venstre back og passet på Pennant da..

For meg virket det som Bolton spilte 3-5-2.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #11 på: 30. Sep. 2006, 17:56 »
Kan godt hende at du så deg for det sånn Asbjørn, men de spilte
Jaaskelaininen
Hunt - Faye - Meite - Ben Haim
Campo
Nolan - Speed
Davies - Diouf
Anelka

Uansett så er jeg enig i at Ben Haim spilte en meget god kamp

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #12 på: 30. Sep. 2006, 19:18 »
Meite, han skulle vi hatt!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #13 på: 02. Okt. 2006, 12:06 »
Det som er sikkert er at vi må få solgt Bramble å erstatte han med en god stopper! Nå er det på tide at vi får et godt forsvar!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Tal Ben Haim
« Svar #14 på: 07. Okt. 2006, 16:20 »
Jeg syns Ben Haim virker interessant. Av det jeg har fått med meg har han startet sessongen bra, som resten av Bolton laget egentlig. Og det som er helt sikkert er at ben Haim er en bedre stopper en minst to av de som allerede har spilt stoppere fra start for oss denne sessongen. Kanskje bedre en 3 eller tilogmed alle 4 også. Jeg kjenner ikke spilleren godt nok til å bedømme det, men han kan deffinetivt tilføre forsvaret vårt noe og derfor mener jeg det ville vært et smart trekk å hente ham i Januar. Han er iallfall et langt bedre alternativ en Bramble. Ergo en spiller som styrker både førstelaget og troppen. Om han kan gjøre en god jobb på backplass så ser jeg ikke på det som noen ulempe heller. ;)