20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1080 på: 22. Jan. 2007, 14:08 »

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1081 på: 22. Jan. 2007, 15:14 »
Sitat fra: "bråkebøtta"
Jeg vil ikke savne Damien Duff. Syntes ikke han har gjort noen god figur i Newcastle trøya siden han kom!
Personlig syntes jeg det kun er Parker som har gjort det bra av 'Chelseakjøpene' våre.
Damien Duff tviler jeg sterkt på vil blomstre opp i Newcastledrakta.
Hva er årsaken til at klubben ikke klarer å hente inn spillerforsterkninger. Er det Roeder som ikke evner å handle/lokke til seg spillere? Ja! Er Shepard lei hele klubben og ikke ønsker å bruke mer penger? Sikkert ja!

Det er sikkert lurt at klubben styrer unna spillere som utelukkende er ute etter penger. Jeg ønsker spillere som vil få et hjerte for klubben, noe jeg mener kun noen få av spillerne idag har. Hadde alle hatt Givens hjerte for klubben hadde vi så absolutt ikke ligget der vi ligger den dag i dag!

Jeg skal ikke svartmale klubbens situasjon helt, men jeg frykter at de ikke er i stand til å komme seg opp av gjørma...
Det kan se ut som om man tenker at ting går av seg selv og så lenge man oppnår middels resultater så er det i orden. Fortsetter klubbens utvikling ser jeg for meg en skjebne som Leeds sin (selv om forutsetningene ikke er helt like), man bruker masse penger på spillere som kun tenker på sin egen lommebok og ikke på det beste for klubben.

Et annet problem er at Newcastle roter bort alt for mange poeng mot bunnlagene i Premier League. Det hjelper særs lite å ta poeng mot lag som Chelsea, Man U og Arsenal hvis man ikke makter å ta poeng fra Charlton, Wigan og Sheffield U osv.

Vi har vært i gjørma før.Så umulig er det ikke å komme opp derfra,men hvor lang tid det tat er en annen sak.Å at det er vanskelig å få tak i spillere.Er at Newcastle, er ikke en klubb son vinner pokaler hvert år og kjemper alltid om en Cl-plass.Dagensspillere vil spille for de beste mot de beste. Så vi må gjøre lure kjøp og kjempe med det vi har.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Selg
« Svar #1082 på: 22. Jan. 2007, 16:06 »
Sitat fra: "Frode"
Dette stemmer sikkert ikke, men har vi ærlig talt noe å tape på det??
Tottenham want winger Damien Duff from Newcastle, who could be tempted to sell to raise funds for a central defender. (Sunday People)
Hva synes dere om dette rykte??

Hvis det hjelper oss i å få inn en forsvarsklippe er det ikke tvil i min sjel: Selg Duff!
Han her skulle vi kanskje hatt  :wink: ; http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/22/489632.html
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Selg
« Svar #1083 på: 22. Jan. 2007, 16:07 »
Sitat fra: "Frode"
Dette stemmer sikkert ikke, men har vi ærlig talt noe å tape på det??
Tottenham want winger Damien Duff from Newcastle, who could be tempted to sell to raise funds for a central defender. (Sunday People)
Hva synes dere om dette rykte??

Hvis det hjelper oss i å få inn en forsvarsklippe er det ikke tvil i min sjel: Selg Duff!
Han her skulle vi kanskje hatt  :wink: ; http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/22/489632.html
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1084 på: 22. Jan. 2007, 17:55 »
Sitat fra: "Førre"
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1861433,00.html

Roeder stepper opp jakten på Curtis Davies.

Bra om Bramble går, kan godt slenge på Ramage og. Skulle me mangle Dfer da så er det like greit og hente opp enda ein akademi gutt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1085 på: 22. Jan. 2007, 17:59 »
Tror du virkelig at West Brom vil ha Ramage??
synes det var en kraftid undervurdering av et championship lag

Mansfield ser jeg på som mer realistiske kjøpere av Peter "den Store"
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1086 på: 22. Jan. 2007, 18:20 »
Sitat fra: "VepsoO"

Nå skal ikke Ramage undervurderes helt heller, da. Han har hatt mange meget gode kamper i år, selv om de siste har vært katastrofale.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1087 på: 22. Jan. 2007, 18:21 »
Sitat fra: "VepsoO"

Nå skal ikke Ramage undervurderes helt heller, da. Han har hatt mange meget gode kamper i år, selv om de siste har vært katastrofale.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1088 på: 22. Jan. 2007, 19:00 »
Ricardo Rocha til Spurs for £3.3m
Faen!!
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1089 på: 22. Jan. 2007, 19:40 »
Og nå har Carew skrevet under for Villa mens vi fortsatt sitter med skjegget i postkassa.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1090 på: 22. Jan. 2007, 19:41 »
Slapp av dere. Det er hele 8 dager igjen. Roeder kan rekke å låne flere talenter innen vinduet stenger.

Roeder som skulle hatt seg en på trynet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1091 på: 22. Jan. 2007, 20:10 »
En Villa supporter etter dagens signing.

"Oh please let Titus Bramble play against us when we line up. Please please please please please please please (repeat to fade....)"
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1092 på: 22. Jan. 2007, 20:18 »
Vi får nok to mindre gode spillere på lån. Roeder er en katastrofe på overgangsmarkedet.

Roeder ville passet PERFEKT som assisterende trener. Det mener jeg virkelig. Han har de evnene som assisterende trenere trenger. Men jeg blir litt småskeptisk til at han er hovedtrener. For å sette opp lag, gjøre ting på overgangsmarkedet og gjøre taktiske ting i løpet av kamper, det kan han ikke. Og noe galt må det være når spillere blir skadet i hver eneste kamp.

Jeg har alltid drømt om å spille for Newcastle, men per dags dato hadde jeg ikke turt...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1093 på: 22. Jan. 2007, 20:29 »
Curtis Davies er et talent, men jeg mener det blir helt feil om man skulle bruke alle pengene på et slikt uferdig talent. Vi trenger litt rutine bak i der. Talenter og ferskinger har vi nok av fra før. 120 millioner for Davies?? Nei takk.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1094 på: 22. Jan. 2007, 20:30 »
Er det kansje vi som prøver oss på Gareth Bale?? http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/southampton/6286491.stm