20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225967 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1095 på: 22. Jan. 2007, 20:33 »
Curtis Davies er et talent, men jeg mener det blir helt feil om man skulle bruke alle pengene på et slikt uferdig talent. Vi trenger litt rutine bak i der. Talenter og ferskinger har vi nok av fra før. 120 millioner for Davies?? Nei takk.

For den summen kunne vi fått Lauren, Carew , Ricardo Rocha og Ben Haim.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Januar-vinduet
« Svar #1096 på: 22. Jan. 2007, 20:35 »
Curtis Davies tror jeg egentlig ikke at vi får.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1097 på: 22. Jan. 2007, 20:37 »
Sitat fra: \"geordie-olav\"
Curtis Davies tror jeg egentlig ikke at vi får.

Enig Olav, negativ som jeg er tror jeg ikke får noe som helst som lukter kvalitet. Roeder lovet oss forsvarskjøp i sommer, og han har lovet det oss både får og under dette januar vinduet. Han virker handlingslammet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1098 på: 22. Jan. 2007, 20:52 »
Sitat fra: \"Asbjørn\"
Curtis Davies er et talent, men jeg mener det blir helt feil om man skulle bruke alle pengene på et slikt uferdig talent. Vi trenger litt rutine bak i der. Talenter og ferskinger har vi nok av fra før. 120 millioner for Davies?? Nei takk.
Helt enig!! Roeder sier: \"Getting top-class young English defenders like Curtis Davies is proving a tough nut to crack,\" he told the Evening Chronicle.

Hvorfor kjøpe overpriset engelske talenter som har heller lite erfaring fra Premier League?? 120 millioner for en midtstopper som til daglig spiller i Championship er jo grovt bedrageri!! Til sammenligning kostet jo spillere som Duff, Parker og Emre ca halvparten, om ikke mindre!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1099 på: 22. Jan. 2007, 20:54 »
Helt enig!! Roeder sier: \"Getting top-class young English defenders like Curtis Davies is proving a tough nut to crack,\" he told the Evening Chronicle.

Hvorfor kjøpe overpriset engelske talenter som har heller lite erfaring fra Premier League?? 120 millioner for en midtstopper som til daglig spiller i Championship er jo grovt bedrageri!! Til sammenligning kostet jo spillere som Duff, Parker og Emre ca halvparten, om ikke mindre!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1100 på: 22. Jan. 2007, 20:54 »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1101 på: 22. Jan. 2007, 21:17 »
Nå som vi har mistet Belgravia som ny eier så har vi jo mistet meste parten av den økonomien som vi hadde forespeilet.

men det skummleste med dette vinduet er hvor lite rykter som florer rundt newcastle... det er ingen som linkes til newacstle... noe som jeg finner veldig rart... vanligvis så linkes jo alle sammen...

jeg kobler meg opp på disse sidene daglig for å lese litt sladder, men det er aldri noe nytt....

også mistet vi Warnock og Carew idag også... jaja...

PS: Støtter ennå Roeder...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1102 på: 22. Jan. 2007, 21:19 »
Nå som vi har mistet Belgravia som ny eier så har vi jo mistet meste parten av den økonomien som vi hadde forespeilet.

men det skummleste med dette vinduet er hvor lite rykter som florer rundt newcastle... det er ingen som linkes til newacstle... noe som jeg finner veldig rart... vanligvis så linkes jo alle sammen...

jeg kobler meg opp på disse sidene daglig for å lese litt sladder, men det er aldri noe nytt....

også mistet vi Warnock og Carew idag også... jaja...

PS: Støtter ennå Roeder
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1103 på: 22. Jan. 2007, 22:34 »

Støtter den. Ja takk til Davies, men jeg er ikke for å bruke hele budsjette på en spiller! For den prisen kunne vi ha fått Rocha, Neill og Ben Haim!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1104 på: 22. Jan. 2007, 22:47 »

Helt enig. Håper også at vi ikke har lagt inn dette store budet på Bale.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1105 på: 23. Jan. 2007, 00:38 »
Klokka tikker glenn, klokka tikker......

Noreng

• Gjest
Januar-vinduet
« Svar #1106 på: 23. Jan. 2007, 07:33 »

Tenk deg dette laget:

-----------Given/Harper-----------
Lauren/Solano-Taylor/Moore-Rocha/Huntington-Ben Haim/Edgar
Milner/Dyer-Emre/Dyer-Parker-Milner/N`Zogbia
Carew/Sibbe--Martins/Dyer-

Lauren: GRATIS
Carew: Ikke så jævlig dyr
Rocha: 3,3 £MILL!!!
Ben Haim: 4,5£MILLL!!!

cirka 10£Mill for alle de 3 spillerne

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1107 på: 23. Jan. 2007, 09:05 »
Er det noen her som fortsatt synes Roeder er god? Vinduet har vel krympet nok inn til at vi ikke får en skit før sommeren. Katastrofen er et fakta om en uke

Ta deg sammen og motbevis det jeg sier! :evil:
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1108 på: 23. Jan. 2007, 10:12 »
HAHAHAHAHAHAHA

He said: \"Thankfully with mobile phones and laptop computers I will be in touch with the outside world. I will still be looking for the right players to bring into the squad and I\'m confident I will be able to use the two loan signings available to us.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1109 på: 23. Jan. 2007, 10:17 »
Jeg har håpet at det skulle skje noe på tranfermarkedet i løpet av januar. Enn så lenge har absolutt ingen ting skjedd. Andre klubber henter inn spillere, mens vi sitter på gjerdet og titter på det som skjer.
Jeg frykter at det ikke kommer til noen nye spillere nå. Hvis det i det hele tatt gjør det så er det vel fare for at det blir et panikk kjøp på x-antall millioner eller at de låner noen klovner.

Er du leder for en fotballklubb som til en hver tid har 10-12 A-lags spillere ute med skade så bør det gjøres noe. Har de funnet ut hvorfor spillerne er så skadeplaget som de er? Har hørt at det var snakk om at det kanskje var treningsfeltet det var noe galt med, men det har jeg ikke hørt noe mer om siden.

Kanskje Newcastle heller bør bruke noen millioner pund på å bygge et sykehus til våre syke og skadede spillere?