Would someone calm down and take a chill pill?
Makan til syting er det lenge siden jeg har sett.
Ja vi gikk glipp av Lauren, Neill, Campbell, Johnson, Woodgate og Trabelsi (sikkert noen andre jeg har glemt også). Men hva så? Roeder har sagt siden juli at han vil ha sultne spillere. Kan noen si, med unntak av Woodgate, at dette er sultne spillere? Lauren har vært skadet i en liten evighet, og det er ingen som vet om han kan finne formen han hadde for Arsenal da de ikke tapte en kamp for to sesonger siden. På den tiden ble han også ansett som det svakeste leddet i et ellers fantastisk forsvar.
Neill er golddigger, noe jeg håper vi er ferdige med i Newcastle.
Johnson er på lån, har vist seg å ikke være den spilleren folk trodde han var.
Campbell var en stor gambling for Redknapp. Hvem skulle trodd at han fant formen tilbake igjen? Selv om han gjorde det, så er han ikke akkurat en fremtidens mann, og jævla dyr i drift også.
Trabelsi..finnes han? Har sett ham såvidt mot Man Utd, men bortsett fra det har han vist meg utrolig lite. Det tar jeg som et godt tegn.
Poenget mitt er at Roeder var kanskje ikke så dum når han ikke gamblet på disse soon to be has been spillerne. Selv om de helt sikkert hadde styrket forsvaret vårt umiddelbart, og sikkert holdt en sesong eller to til, så hadde det igjen hemmet muligheten til å få sultne spillere med ønske om fast plass til klubben. Da er det bedre at Roeder tar sin tid, og kanskje henter en spiller nå, og en-to spillere til sommeren. Vi HAR tatt et skritt i riktig retning med Roeder. Så lenge vi ikke tar skritt bakover, men holder en stabil fremgang, uansett hvor treig den måtte være, så synes jeg Roeder burde få jobbe i fred uten mas fra alle verdens kanter.