20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar-vinduet  (Lest 225963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1110 på: 23. Jan. 2007, 10:27 »
Som jeg har fryktet ender vi opp med kun 2 halvgode spillere på lån! FAEN!!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1111 på: 23. Jan. 2007, 11:48 »
Dagens: Viduka går mest sansynlig til West Ham (sky), mens Anton Ferdinand ikke har tenkt til å forlate West Ham.

Bra jobba Newcastle. Konkurrentene kjøper inn spiller etter spiller til spottpris, mens vi vurderer én spiller, fra championship sådann til den nette sum av 100 mill.

Ledelsen bør virkelig vurdere å kaste seg i Tynen nå.
Oscillons From The Anti-Sun

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1112 på: 23. Jan. 2007, 14:12 »
det jeg ikke fatter er at en klubb som West Ham med dårligere økonomi henter klassespillere mens newcastle bare henger rundt omkring! nå har west ham hentet boa morte, Neil og kanskje snart viduka! hva i helvete er det som feiler glenn roeder!
ayls kongen i forsvaret

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1113 på: 23. Jan. 2007, 14:15 »
tenk hvilket lag newcastle ville hatt hvis de hadde hentet inn alle disse forskjellige forsvarspillerne som de hadde utrolig god mulighet til og hente:
NEIL-BEN HAIM-WOODGATE-CAMPELL-WARNOCK-ROCHO og flere sikkert
ayls kongen i forsvaret

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1114 på: 23. Jan. 2007, 14:15 »
tenk hvilket lag newcastle ville hatt hvis de hadde hentet inn alle disse forskjellige forsvarspillerne som de hadde utrolig god mulighet til og hente:
ayls kongen i forsvaret

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1115 på: 23. Jan. 2007, 14:16 »
ayls kongen i forsvaret

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1116 på: 23. Jan. 2007, 15:25 »
Slapp av gutter.. davies kommer.+ anton ferdinand+ bent+ stakan.. vi blir nr 6 i år i pl og vinner uefa cupen lett.. martins blir toppscorer og owen kommer tilbake i februar..

Faen Rhoder!!! Tror den feite grisen freddie ikke vil handle(sløse penger) pga han skal selge.. og Rhoder virker jo helt borte... Er det mulig? Burde hatt 3-4 forsvar spillere og en spiss alt.. og alle så de kunne forsterke oss!!!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1117 på: 23. Jan. 2007, 15:25 »
Slapp av gutter.. davies kommer.+ anton ferdinand+ bent+ stakan.. vi blir nr 6 i år i pl og vinner uefa cupen lett.. martins blir toppscorer og owen kommer tilbake i februar..

Faen Rhoder!!! Tror den feite grisen freddie ikke vil handle(sløse penger) pga han skal selge.. og Rhoder virker jo helt borte... Er det mulig? Burde hatt 3-4 forsvar spillere og en spiss alt.. og alle så de kunne forsterke oss!!!

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1118 på: 23. Jan. 2007, 16:02 »
faen hvorfor i helvete er roeder trener! han suger så JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLI på overgangsmarkedet at det faen med er flaut
ayls kongen i forsvaret

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1119 på: 23. Jan. 2007, 19:40 »
Fy faen. Er fyren helt avlegs eller. Mobiler og Laptopper??? Ligger ti år tilbake i tid, Roeder. Og faktisk happy med to lån. LÅN! Makan til idiot. Sikkert midtbanespillere..

Noen som kan vise Mannen veien til elva, please?
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1120 på: 23. Jan. 2007, 20:00 »
Ashley Young er klar for Villa, mens Upson nærmer seg West Ham. Roeder sitter å tvinner tomler, mens han håper på at to ungromper skal komme på  lån.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1121 på: 23. Jan. 2007, 20:07 »
Kansje vi rett og slett ikke har penger tilgjenglig??!! Siden han gnåler så jævlig om lån kan det virke som om vi ikke har all verdens å kjøpe for!! Siden det for det meste er ungutter med lav lønn han vil låne (ref. Arsenal ungutter, Rossi), har vi kansje heller ikke råd til spillere som skal ha høy lønn!!?? Er stygt redd for at dette er tilfelle, om ikke klubben signerer et par den siste uka og motbeviser det!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1122 på: 23. Jan. 2007, 20:09 »
Newcastles offisielle side har så lite å skrive om når det gjelder overganger til Newcastlte at de heller tar for seg andre overganger.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~968917,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1123 på: 23. Jan. 2007, 20:12 »
Lurer på hvem som dukker opp på lån jeg.

Jeg tipper på Diarra og Alan Smith.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Januar-vinduet
« Svar #1124 på: 24. Jan. 2007, 11:02 »
Sitat fra: \"Frode\"
Kansje vi rett og slett ikke har penger tilgjenglig??!! Siden han gnåler så jævlig om lån kan det virke som om vi ikke har all verdens å kjøpe for!! Siden det for det meste er ungutter med lav lønn han vil låne (ref. Arsenal ungutter, Rossi), har vi kansje heller ikke råd til spillere som skal ha høy lønn!!?? Er stygt redd for at dette er tilfelle, om ikke klubben signerer et par den siste uka og motbeviser det!!

Roeder har penger. Det har både Fat Fred og Roeder bekreftet. Feilen er at Roeder kun har sett seg ut et par spillere, og får han ikke dem gir han faen. Han innrømmet for et par dager siden at han vil prøve å hente Curtis Davies fra WBA til en pris som er tåpelig høy. Fikk han ikke Davies i januar ville han fortsette å prøve seg til sommeren. Med andre ord, det er bekreftet at Roeder er udugelig.