20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83047 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Noe positivt
« Svar #195 på: 14. Sep. 2006, 13:31 »
Sitat fra: "Jarle"

>> Faren i kveld er ikke at Bramle skal drite seg ut. Faren er at han kan komme til å være ruvende mot det som i internasjonal målestokk er et elendig lag. Ut løper Roeder og kaller det "svar på tiltale" fra Bramble, og gir ham enda en sjanse når West Ham - som har så mange gode spisser at de kunne bekledd et halvt lag - venter på søndag.

Ventspils var vel ikke akkurat det laget som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på potensielle motstandere i E-cupen. Men hadde det ikke vært for Bramble kunne Newcastle pinadø allerede vært slått ut av dem allerede. Det målet gir ingen unnskyldning for å miste hodet i andre kamper. Men vi kan i det minste være rettferdig mot gutten for å huske det positive han gjør også.
Livet er svart/hvitt!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #196 på: 22. Sep. 2006, 10:27 »
Greame Souness

Hva syns du om Greame Souness? Er han like udugelig som han fremstår?
Innsendt av: Arve
Har mildt sagt blandede følelser for han. Er takknemlig for at han ga meg sjansen i Premier League da han hentet meg til Southampton men har ikke særlig stor respekt for måten han behandler folk på. Har peiling på fotball når han er gjest i et tv studio men på treningsfeltet er det bånn. Veldig opptatt av å kjøpe spillere for å løse alle problemer på banen. Mindre opptatt av trening

Egil Johan Østenstad!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #197 på: 22. Sep. 2006, 15:57 »
godt oppsummert av Igl, som i motsetning til Henning Berg, velger å ordlegge seg forsiktig. Men Souness får jo passet ganske så godt påskrevet likevel.

Forresten, var ikke Egil Østenstad en kort periode under Dalglish aktuell for oss?

Egil Østenstad, Stig Johansen og Dagfinn Enerly. Litt av et angrep vi kunne hatt... :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Roeder - så ille likevell?
« Svar #198 på: 23. Des. 2006, 23:05 »
Roeder vil nok aldri få min støtte. Eit par seierer forandrer ikkje mittcsyn på Mannen ialfall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Roeder - så ille likevell?
« Svar #199 på: 23. Des. 2006, 23:10 »
Med andre ord er Fat Fred et geni som ansatte Roeder.

Hyll Hyll
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 23. Des. 2006, 23:33 »
Jeg synes vi har gjort det ganske bra i det siste og Roeder bør få bli minst ut sesongen å vise at han er rette mannen for jobben synes jeg. Klarer han å vinne en cup eller kvalifisere oss til minst Intertoto synes jeg han bør få bli.

Jeg er og en av dem som har kritisert Roeder mye før, men i det siste har jeg blitt mer og mer enig med ham i diverse ting.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 23. Des. 2006, 23:34 »
jeg har null tro på at roeder er mannen som kan ta oss til champions league og utfordre chelsea og manu om noen år. ser på han som et pitstop til vi får en ordentlig manager med mye erfaring og bra cv alla hitzfeld. souness hadde nå sine gode perioder og...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. Des. 2006, 00:11 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Hadde han det?

Er enig med deg der Håvard.

Roeders innsats kan først bedømmes ordentlig etter endt sesong. Hvis han handler inn klassespillere i forsvar og angrep, får skuta på rett kjøl og karrer til seg en 5-8.plass vil jeg si; Godt jobba!

Men dette forandrer ikke mitt syn på at Roeder ikke burde være manager. Han bør absolutt ha en rolle i laget, for det virker som forholdet hans med spillerne er svært godt, og jeg kunne tenkt meg han som en assisterende manager eller liknende...

Roeder eier rett og slett ikke evnene til å snu en kamp, noe vi så mot Chelsea. Når det brenner under føttene, gjøre han noen merkverdige bytter, som alltid ender i fiasko.

Capello som manager og Roeder i en litt mindre krevende rolle ville vært ypperlig.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Re: Roeder - så ille likevell?
« Svar #203 på: 24. Des. 2006, 10:30 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
De fleste på forumet, deriblandt meg, har slengt voldsomt med kritikk mot Roeder.

Nå ser det ut som om Roeder har fått laget på rett kjøl og driver oss til seier etter seier.
Det viser seg også at kjøpene han har gjort har vist seg å være veldig gode.

Så hva skal vi gjøre ut av dette? Noen som har endret synspunkter på saker og ting?

Er det rart vi kommer i bra form når Dyer storspiller etter skade sammen med Butt, Taylor,Martins,Emre,etc ?Jeg har sjøl klaga mye på Roeder over en del idiotiske taktiske valg og spillerkjøp, men av de han har kjøpt så er det vel bare Martins og Sibierski som tidvis har glimtet til nå og da. Lånet av Rossi var også helt bak mål, du skulle tro han hentet han inn for å stenge døra enda mer for Luque, som er faen så mye bedre enn Rossi, hoftefeste eller ei.Og Roeder?Uansett hvor god taktisk du er(jada,det er en viss forskjell på Roeder og Mourinho,det skal jeg medgi),men til syvende og sist er det spillerne som bør få mest skryt. Det er de som gjør jobben på matta og får ballen i nota. Supporterne kommer ikke på kamp for å synge hyllester til Roeder heller.
Som Arsene Wenger så klokt sa engang : "Hemmeligheten i å være en god manager er å ha et godt lag".
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Noreng

• Gjest
« Svar #204 på: 24. Des. 2006, 11:33 »
2 ting som irriterrer meg over Roeder.
1. At han er så uprove (Milner og Luque)
2. Han sliter med motgangen

Roeder er blandt verdens beste managere til å holde på å vinne, å vinne, å vinne. Det har vist mange, mange, mange ganger. Men så når han taper og det blir motgang, sliter han med å snu motgangen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #205 på: 24. Des. 2006, 11:39 »
Roeder er en god manager, men han har sine feil som alle andre. Problemet er at han aldri klarer å lære av dem.

Men så lenge resultatene kommer, så blir det bare for dumt å klage på ham. Jeg var svært imot ham i en uke eller to, og angrer på det. Men det kan hende at vi er inne i en god periode som vi også var i under Souness, og at vinden fort snur igjen.

Bortekamp mot Bolton nesten er en vrien en, og på Reebook Stadium taper vi som oftest.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Des. 2006, 12:11 »
Sitat fra: "Noreng"

Roeder er blandt verdens beste managere til å holde på å vinne, å vinne, å vinne. Det har vist mange, mange, mange ganger. Men så når han taper og det blir motgang, sliter han med å snu motgangen.

Blandt verdens beste til å vinne?? Har du begynt tidlig på akevitten eller?
Klarer han ikke snu motgangen? Hva er det han har gjort i år da? Begynte jo møkkadårlig og nå vinner vi gang på gang. Skjønner heller ikke hvordan han kan ha bevist dette "mange mange mange" ganger når han ikke har vært manager her i 1 sesong engang.

Noreng

• Gjest
« Svar #207 på: 24. Des. 2006, 13:25 »
Sitat fra: "aDDis"

Klarer han ikke snu motgangen? Hva er det han har gjort i år da? Begynte jo møkkadårlig og nå vinner vi gang på gang. Skjønner heller ikke hvordan han kan ha bevist dette "mange mange mange" ganger når han ikke har vært manager her i 1 sesong engang.

Laaaange seiersrekker, laaaange tapsrekker. Du kan vel strengt talt ikke være uenig i den. Det er jo facts.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 24. Des. 2006, 13:52 »
Sitat fra: "aDDis"

Laaaange seiersrekker, laaaange tapsrekker. Du kan vel strengt talt ikke være uenig i den. Det er jo facts.

Tør jeg spørre når disse laaaaaaange seiers og tapsrekkene har vært?

djmattis

• Gjest
« Svar #209 på: 24. Des. 2006, 14:01 »
Alle store trenere her i verden har jo starta et sted, må jo begynne et sted for å utvikle seg, og Roeder er fortsatt en ung trener så han har god tid på seg å anpasse laget etter Chelsea standarder som mange vil her.
Jeg syns Roeder gjör noen rare ting men han virker som en sympatisk person med et stort hjerte, det er det viktigeste.
Får håpe newcastle kan havne blandt topp 4 og slukke alle tvil om mannen!
:D:D:D

det hadde värt noe det, hehe