20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Glenn Roeder  (Lest 83612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #180 på: 12. Sep. 2006, 21:39 »
Sitat fra: "EivindI"
Hadde jo ikke trengt Martins, da.. Robert var virkelig en av mine yndlinger, litt lik Ginola? Du kan ikke si du sutret HVER eneste gang han dunka inn 30-meters frispark?

Selvfølgelig ikke. Men vi solgte han i grevenstid for å si det sånn. Han har virkelig tapt seg, at han ikke klarte å spille seg til en fast plass på et nedrykkstruet Pompey sier sitt. Digger frisparket mot Pool!!:)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #181 på: 12. Sep. 2006, 21:40 »
Han gjør det. syns liverpool er skumle framover. Men de er så imponert over farten til Kuyt- DET er jo kanskje det eneste han MANGLER.

Ubrukelige kommentatorer..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #182 på: 12. Sep. 2006, 21:43 »
Sitat fra: "EivindI"
Hadde jo ikke trengt Martins, da.. Robert var virkelig en av mine yndlinger, litt lik Ginola? Du kan ikke si du sutret HVER eneste gang han dunka inn 30-meters frispark?

Nei, men jeg sutra hver eneste gang han mistet ballen å ga faen i å jobbe tilbake. Robert hadde en god første sesong men de to siste var han tragisk. Han var også tragisk for pompey og Benfica. Bra skuddbein, men det var det. Flere klasser bak Ginola.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #183 på: 12. Sep. 2006, 21:44 »
Hehe, det er hvertfall det eneste han mangler i følge Roeder. Det er ikke hans beste egenskap, men jeg syntes ikke han ser så veldig treg ut heller??

Så han ble spilt frem av Kromkamp, og han løp fra forsvaret til PSV hvertfall... Men han hadde nok blitt pissa på av Martins!:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #184 på: 12. Sep. 2006, 21:53 »
Sitter å ser på Pool kampen nå. Kuyt er jo helt utrolig... Jobber som en narkoman på speed på frem og bakover på banen. I tillegg virker han som en giftig spiss. Liverpool har gjort et kupp her!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #185 på: 12. Sep. 2006, 21:56 »
Absolut.. Vi ser det samme. Får bare be til høyere makter om at Martins blir ENDA bedre..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #186 på: 12. Sep. 2006, 21:58 »
Jaggu Kluivert og, jo :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #187 på: 12. Sep. 2006, 22:10 »
Inter sliter uten Martins  :lol:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #188 på: 12. Sep. 2006, 22:33 »
Gruer meg til bortekampen mot Liverpool. Forsvaret vårt kommer til å bli grusa!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Dro seg litt ut dette...
« Svar #189 på: 13. Sep. 2006, 14:15 »
Dro seg litt  bort fra tema "Glenn Roeder" denne tråden....
Kanskje naturlig når folk sitter og ser CL-kamp samtidig som de skriver innlegg  :)

Mye diskusjon om hvem som var negativ når, og til hvem, her.
Min mening er at vi som er supportere skal si vår mening. Men som alle andre steder i livet, så kan vi ikke regne med at alt går vår vei.
Greit nok at vi furter litt, men vi vi kan vel ikke furte og grave oss ned i evigheter.
Jeg var selv imot Souness. Men støttet han (etter litt furting) og gikk i forsvar for han mang en gang i diskusjoner med fotballkompiser. Det mener jeg er supporteres fordømte plikt..... inntil et visst punkt.
At Newcastle nå har gått på to tap på rad mener jeg ikke er tilstrekkelig til å kreve noens hode. Tapene var vel så mye et konsentrasjonsproblem hos enkeltspillere enn Roeders manglende evner som manager. -Men, hvis Roeder ikke greier å gjøre noe med disse enkeltspillerne over tid, ja da er det lov å stille kritiske spørsmål. Både til han og spillerne.
Men før den tid bør vi heller stå samlet rundt Roeder og laget og støtte dem. Akkurat nå befinner de seg i en posisjon hvor de virkelig trenger det. Det blir for dumt om supporterne skal være de som oppleves som den største motstanden. Selvfølgelig skal vi supportere ha lov til å "tømme bøtta" når vi blir skuffet. Men å la dette bli en systematisk heksejakt etter to tapte kamper tjener absolutt ingen.  :(  
Ta en titt på troppen; dog noe tynt forsvar, men det er potensiale her!

Howay The Lads!

:twisted:
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #190 på: 13. Sep. 2006, 15:29 »
Godt innlegg, Brewcastle.
Litt edruelighet kan være kjekt en gang iblant.

Konsentrasjonsproblemene til Bramble har jo vært der helt siden han kom til klubben, så det kan umulig være Roeders feil. Å tro at Bramble blir John Terry bare ved å knipse i fingrene er å tro på noe langt mer usannsynlig enn julenissen.

Jeg vet ikke helt om det er en supporters fordømte plikt å støtte en så tvers gjennom udugelig manager som Graeme Souness. Jeg skal ærlig innrømme at det ikke tok lang tid før jeg krevde den mannens hode på et fat. Men det var rett og slett ikke mulig å støtte den mannen, når han så tydelig gjorde mitt kjære fotballag dårligere, og når han så tydelig og effektivt ødela alt vår forrige manager hadde brukt fem år på å bygge opp.
Men jeg støttet han da sånn halvveis frem til mannens udugelighet var et faktum for min del.

Men jeg synes det er verdt å yte en viss rettferdighet overfor Glenn Roeder. Ja, han har skuffet oss supportere dypt i sommer, ved å ikke forsterke forsvaret og ikke å kjøpe de angrepsspillerne mange av oss helst ville ha (fra Miroslav Klose til Antoine Sibierski er liksom ikke drømmescenario).
Men jeg synes likevel vi bør gi Roeder en sjanse til å rette opp motgangen. Dette er vel stengt tatt første gang han virkelig opplever motgang etter at han overtok for Souness. Vi overlevde godt tapene i fjor, og kom oss på beina igjen. Nå er det selvfølgelig en hel del tyngre, fordi vi bare har tre poeng på tre kamper, og har tapt mot lag som Villa og Fulham. Og vi ser selvsagt ikke noe lys i tunellen når vi snart skal til pers mot Liverpool og Manu. Det er greit nok, men da er det viktigere enn noen gang at vi stiller oss bak laget og klubbens nyansatte manager, før han evt. må ha vist sin udugelighet. For det kan vi ikke si at han har til nå. På tross av at ting ikke har gått som vi gjerne ville.

Troppen er tynn, men det er helt klart potensiale. Og vi har ikke rykket ned enda. La oss gi mannen en sjanse før vi kapper hodet av ham, og la oss heller rette sinnet mot mannen som ansatte Roeder, til tross for at supporterne ville ha navn som Martin O'Neill og Ottmar Hitzfeld.

Roeder har vært kaptein for denne klubben tidligere, og jeg føler han har vist at han har et langt større hjerte for denne klubben enn det hans forgjenger hadde. Det er nok til at jeg synes han fortjener en sjanse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #191 på: 13. Sep. 2006, 22:04 »
Sparkes Glenn snart har vi iallefall en bra trener tilgjengelig:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130420
SVENNIS!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #192 på: 13. Sep. 2006, 22:14 »
Ja, for det er akkurat det newcastle trenger; enda en skandalemanager!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #193 på: 14. Sep. 2006, 11:55 »
Hehehehe, made a mistake :-)

"No he will start. You have to show faith in people. Titus has scored some important goals for us over the last few months, and it would be unfair to leave him out of the team just because he has made a mistake that a defender at this level would not be expected to make. Loyalty goes two ways - Titus deserves to be playing and he will be out there."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Glenn Roeder
« Svar #194 på: 14. Sep. 2006, 13:02 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Hehehehe, made a mistake :-)

"No he will start. You have to show faith in people. Titus has scored some important goals for us over the last few months, and it would be unfair to leave him out of the team just because he has made a mistake that a defender at this level would not be expected to make. Loyalty goes two ways - Titus deserves to be playing and he will be out there."

>> Faren i kveld er ikke at Bramle skal drite seg ut. Faren er at han kan komme til å være ruvende mot det som i internasjonal målestokk er et elendig lag. Ut løper Roeder og kaller det "svar på tiltale" fra Bramble, og gir ham enda en sjanse når West Ham - som har så mange gode spisser at de kunne bekledd et halvt lag - venter på søndag.