20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)  (Lest 26124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #60 på: 18. Aug. 2006, 14:23 »
En blanding av Newcastle.no og Newutd.com ville nok ikke vært så veldig bra. Det blir som å blande gode og dårlige fotballspillere på ett lag. Nei, vi får satse på de gode. Vi får satse på Newutd.com!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Aug. 2006, 14:30 »
Hvis du tror alle på newcastle.no er onde så har du nok misforstått. Men det er helt klart vært et stort problem med ledelsen tidligere, og mest sannsynlig ser det som om det fortsetter. Hadde vi hatt en ledelse som det er i newutd.com og rett til å være en fullverdig supporterklubb som newcastle.no så tror jeg det kunne blitt ganske så bra.

Jeg syntes faktisk det er sjarm å få et blad hjem i posten en gang i blandt, ser litt på misunnelse på mine arsenal kompiser hvor det dukker opp en blekke rett som det er i postkassa. Men jeg ville aldri meldt meg inn i nussc sånn som det har vært eller er nå.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #62 på: 18. Aug. 2006, 15:06 »
Hei alle sammen. Veldig mange innlegg jeg gjerne skulle referert, men da der er skrevet mye tar jeg en generell greie.

Ja jeg jobber fortsatt GRATIS for NUSSC (og vil ALDRI kreve noe som helst kompensasjon for noe som helst da jeg er med totalt frivillig).
Bladet har STORT utviklingspotensiale (som jeg håper vi får gjort noe med, men trenger hjelp- Derfor har jeg også nå fått tre faste skribenter sammen med meg som forhåpentligvis vil gjøre at bladet tar et nytt steg videre). Er helt enig i at nyhetene på nettsidene kan bli bedre, mer utfyllende og oftere oppdatert. Der skal NewUtd ha STOR SKRYT (samt mye annet dere gjør!). Jeg synes dere gjør en kjempe innsats go har flotte sider. MEN noe jeg aldri har sett fra NUSSC-forumets medlemmer er nedslående kritikk om NEWUTD.COM..

MEN DET FINNES DET DERIMOT HER INNE MOT NUSSC - Det er det eneste ankepunktet jeg har mot NEWUTD. Jeg skjønner at det er problemer med diverse personer i NUSSC (spesielt CW) men gå ikke løs på alle for det.
VI i staben i NUSSC gjør - som dere ALT arbeid på frivillig basis og GRATIS.

Som du skriver Joakim er det nærmest umulig å skrive nye upubliserte artikler om engelske lag - men da må det ikke kritiseres for at det er gamle nyheter i medlemsbladet og på newcastle.no's nettsider. For det er jo akkurat det samme her..

Jeg håper at vi en eller annen dag kan samles under samme fane og dra lasset sammen.

Og en ting kan jeg si dere med en gang. Vil dere bidra med artikler i Scandinavian Magpies er dere ALLE hjertelig velkommen til å bidra. Neste deadline er 1.sept. ;-)

Paul Andreas; nei jeg ønsker ikke at NUSSC skal fremstå som en "sovjetstat" hvor kun en mening er den rette- og jeg skal være helt ærlig å si at jeg kommer ikke til å la det gå upåaktet hen i fremtiden-Jeg skal i allefall gjøre mitt for å få ting mer vennligsinnet.. Hvis ikke så finner jeg heller andre ting å bruke fritiden min på.

Jeg har meldt meg her på forumet med det for øyet og forbedre forholdet mellom de to leirer, for jeg synes det er tragisk at ting er som de er.

Jeg finner det nesten patetisk at det skal være store motsetninger mellom supporterne i de forskjellige leirene.

plebbster

• Gjest
« Svar #63 på: 18. Aug. 2006, 15:19 »
Sitat fra: "ScandinavianMagpie"
Jeg synes dere gjør en kjempe innsats go har flotte sider. MEN noe jeg aldri har sett fra NUSSC-forumets medlemmer er nedslående kritikk om NEWUTD.COM..
.

Det kan være to grunner til det.
1) folk får ikke lov til å skrive newutd.com på siden deres
2) Det finnes ikke stort å kritisere her.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #64 på: 18. Aug. 2006, 15:23 »
Sitat fra: "ScandinavianMagpie"

MEN DET FINNES DET DERIMOT HER INNE MOT NUSSC - Det er det eneste ankepunktet jeg har mot NEWUTD

Kjære deg, Ulf Johnny. Ser du ikke forskjellen? Du må ikke tro at hvis èn eller to her inne angriper deg og NUSSC, så er det slik at alle på NewUtd.com avskyr alt som har med NUSSC å gjøre. At du og et par andre jobber gratis av rent engasjement for klubben i deres hjerte er selvsagt bare positivt. Jeg har ingenting i mot verken deg eller de andre gratisarbeiderne.

Det folk her inne kritiserer, er hvordan NUSSC blir drevet. Og da mener jeg ikke måten medlemsbladet blir laget på eller hvordan artiklene  blir postet på newcastle.no, men den arrogante stilen, profittmentaliteten, svindyre supportereffekter og reiser, og det faktum at man blir kastet ut av forumet når man kommer med konstruktiv eller høyst berettiget kritikk.

Hvis du ikke forstår hvorfor folk her inne kritiserer NUSSC, mens de inne på Newcastle.no ikke kritiserer oss, så foreslår jeg at du leser denne tråden.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 18. Aug. 2006, 16:00 »
Enig, det vriker som om NUSSC har liten tiltro til suppoeterne sine. I mine øyne blir det patetisk og lavmål å nekte for at de f.eks aldri lovte spillerne å komme på banketten. Det er jo ingen her som er dumme nok til å betale den blodprisen hvis det hadde stått" Dere får mest sannsynlig ikke møte spilerne, men sjansen er der"(noe som forøvrig var sannheten). Og som det ble nevt tidligere hvor det ikke var bord tilgjengelig. Så klart det ikke var det, hvis ikke hadde jo personen(husker ikke hvem det var i farta nå :wink: ) aldri forlatt lokalet for å gå på akerbrygge.

Men det virker som om de rett og slett er dumme. Såklart, et saklig svar ville jo vært, "det skal jeg sjekke og, er beklagelig svada svada" isedet for å skrive" jo det var plass!". Helt utrolig.

Har selv blitt lurt 2 ganger. Den ene gangen var når jeg meldte meg inn igjen i vinter(greit å ha noe å lese på ramma :oops: ) ble jeg lovt enten signert Shearerbilde eller en Newcastle cd, jeg valgte cden, men har fortsatt ikke sett noe til den. Den er forresten på salg på siden til 150,- ellerno..
Andre gangen var når jeg og fattern var på Testemonialkampen for noen mnd siden. Hvor vi betalte en pris og i den prisen var det hotell inkl. frokost,kampbillett og flybilletter. Da vi kom på hotellet var det IKKE betalt, så det måtte vi ut med da, i tillegg kostet frokosten 500,- extra og var heller ikke betalt. Fattern klikka og ringte CW, og etter mye om og men fikk vi igejn de pengene, men frokost ble det ikkenoe av.

Men til den Scandinavianmagpie: kan du sende meg den cden eller? :wink:  Keen på litt vorspielmusikk!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 18. Aug. 2006, 16:23 »
Jeg hadde forresten tatt vare på den 5-års medlemsskap mailen og spart på den, hadde jeg vært dere. Skal ikke se bort ifra at det kommer en giro iløpet av neste år ellernoe.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 18. Aug. 2006, 18:35 »
Da kan vel det nye styret gjøre opp for seg, og betale tilbake de svindyre "BANKETT" -billettene også, da??

Faen, en gjeng med gniene rasshøl som dem i NUSSC skal du lete lenge etter...

Takk..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #68 på: 18. Aug. 2006, 18:38 »
Sitat fra: "Romance"
Jeg hadde forresten tatt vare på den 5-års medlemsskap mailen og spart på den, hadde jeg vært dere. Skal ikke se bort ifra at det kommer en giro iløpet av neste år ellernoe.

Ja, det er nettopp det som kan komme til å skje.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #69 på: 18. Aug. 2006, 19:13 »
Først og fremst er det prisverdig at du tar debatten, Ulf-Johnny. Du velger også å ta den på en skikkelig måte, noe som ikke har skjedd tidligere. Med dette viser du også at du mener alvor i ditt ønske om å endre tilstandene i NUSSC. Du forteller også åpenhjertig om de problemene du har sett i NUSSC.

Christian Weiseth var aldri interessert i å diskutere, forklare eller beklage noe av det som skjedde. Og som Jarle viser til; det var en sterk Sovjetunionenstil over alt det NUSSC foretok seg. Det som er synd er at Thomas Berg virker å følge i samme sporet. Heldigvis for NUSSC har han med seg Ulf-Johnny og Siw Anita som virker å ønske en annen retning for NUSSC.

Men du må ikke bli overrasket over kritikken mot NUSSC. Mye av dette er svært berettiget og også saklig. Spørsmålet blir jo hva den nye ledelsen i NUSSC vil gjøre med dette? Jeg tror på deg, Ulf-Johnny, når du sier at du ønsker en ny retning. Men er dere enige om dette? Har dere snakket om dette? Er dere enige i at det har vært mye rettferdig kritikk mot NUSSC, og hva vil dere i så fall gjøre med dette sammen?

Angående egenproduserte artikler vet vi jo at dette ikke er lett når vi skriver om en utenlandsk fotballklubb. Allikevel fikk jeg skrevet en artikkel om Newcastles trening på Jessheim stadion. Denne kopierte newcastle.no uten å henvise til forfatter eller sted. Dette er egentlig et brudd på copyrightloven, uten at jeg har noen planer om å gjøre noe med det. Egentlig er det jo bare morsomt at dere fant en av mine artikler av så god kvalitet. Vi har jo blitt omtalt av Weiseth som "et useriøst nettsted".
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Aug. 2006, 19:17 »
Men hva skjer med hjemmesida di, Mack?

Jeg savner å kunne se bildene av meg og spillerene på nett... :)

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 18. Aug. 2006, 21:43 »
Et lite tips til Newcaslte.no!

Dere burde skifte layout på hjemmesiden deres, jeg blir nesten deppa av å se den :p Et layout skifte kan jo også vise at en ny era er på vei :)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #72 på: 18. Aug. 2006, 21:57 »
Sitat fra: "EivindI"
Men hva skjer med hjemmesida di, Mack?

Jeg savner å kunne se bildene av meg og spillerene på nett... :)

http://magnar.com/nufc/

Der er det noen bilder av deg, Eivind. Hyggelig å treffes forresten. La ut dette tidligere. Men da var vel du opptatt å av finne Losby gods. Du ser vel hvor stolt Scotty er for å treffe meg? Beklager forresten at jeg sendte dere litt feil vei. Godt dere fant fram.

Vi tar ingen videre debatt om Newcastles treninger her! Det kan vi fortsette med i riktig tråd.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #73 på: 18. Aug. 2006, 22:33 »
Dere møtte jo mine tre yndlingspillere i klubben jo! Ikke verst...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #74 på: 18. Aug. 2006, 22:58 »
Romance; Var det du som sendte meg en mail angående dette i vinter/vår en gang (husker ikke helt når det var, men er en stund siden i allefall) og som bodde i Bodø? Hvis det er deg ville jeg mer enn gjerne møtt deg over en kopp kaffe en dag.

Ellers kan jeg si at jeg har ingenting å sende ut av verken medlemsblad eller effekter. Jeg sitter i Bodø og alt trykkes og sendes fra Oslo. nu@newcastle.no er rette mailadressen for den type henvendelser.