20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)  (Lest 26118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #75 på: 18. Aug. 2006, 23:03 »
Sitat fra: "EivindI"
Da kan vel det nye styret gjøre opp for seg, og betale tilbake de svindyre "BANKETT" -billettene også, da??

Faen, en gjeng med gniene rasshøl som dem i NUSSC skal du lete lenge etter...

Takk..

Jeg har gitt mine uttrykk for hva som burde gjøres i saken(e), mer kan jeg ikke gjøre..

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #76 på: 18. Aug. 2006, 23:05 »
Sitat fra: "kesse"
Hvis du tror alle på newcastle.no er onde så har du nok misforstått.
Nei jeg har vel ærlig talt ikke det. Det kjenner jeg til flere av brukerne her inne for godt til å kunne si at de er onde som du kaller det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #77 på: 18. Aug. 2006, 23:06 »
Sitat fra: "plebbster"
En blanding av Newcastle.no og Newutd.com ville nok ikke vært så veldig bra. Det blir som å blande gode og dårlige fotballspillere på ett lag. Nei, vi får satse på de gode. Vi får satse på Newutd.com!
Det er vi jo vant til. Souness gjorde det jo hele tiden  :wink:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 18. Aug. 2006, 23:33 »
Sitat fra: "ScandinavianMagpie"
Romance; Var det du som sendte meg en mail angående dette i vinter/vår en gang (husker ikke helt når det var, men er en stund siden i allefall) og som bodde i Bodø? Hvis det er deg ville jeg mer enn gjerne møtt deg over en kopp kaffe en dag.

Nope, var nok ikke meg det, har ikke sendt noen mld ang det før, er altfor tiltakløs til det, men jeg tenkte det var greit og nevne det når jeg først var igang..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 19. Aug. 2006, 00:51 »
Sitat fra: "Mack"
http://magnar.com/nufc/

Jeg blir syk av å se de bildene der. Fy f... hvor mye jeg skulle gitt for å være akkurat der akkurat den dagen. Kampen gir jeg blanke i. Men å møte spillerne, det skulle jeg mer enn gjerne gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 19. Aug. 2006, 11:25 »
Sitat fra: "ScandinavianMagpie"
Sitat fra: "kesse"
Hvis du tror alle på newcastle.no er onde så har du nok misforstått.
Nei jeg har vel ærlig talt ikke det. Det kjenner jeg til flere av brukerne her inne for godt til å kunne si at de er onde som du kaller det.

Jeg mente ikke deg. Men jeg snakket til Plebbster...

Hvis du ser etter så skrev jeg "alle på newcastle.no" , ikke "newutd.no" .

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #81 på: 19. Aug. 2006, 20:13 »
ups; ja ser det nå  :oops:  :)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 28. Aug. 2006, 17:18 »
Noen her som har tatt kontakt med forbrukerrådet eller advokat?

Jeg har selv sendt inn klage til forbrukerrådet og regner med jeg kommer til å ta kontakt med advokat i løpet av et par dager...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 28. Aug. 2006, 20:39 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Mack"
http://magnar.com/nufc/

Jeg blir syk av å se de bildene der. Fy f... hvor mye jeg skulle gitt for å være akkurat der akkurat den dagen. Kampen gir jeg blanke i. Men å møte spillerne, det skulle jeg mer enn gjerne gjort.

Hehe... Det var fett.. Jeg er han på de tre nederste bildene!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #84 på: 29. Aug. 2006, 19:04 »
Sitat fra: "EivindI"
Hehe... Det var fett.. Jeg er han på de tre nederste bildene!

Var de ikke hyggelige, Eivind? Spesielt Nobby! Knakende kjekk, ung mann. Men også vår kaptein, Scotty, var koselig. Men så var det vel bare disse to som ble med og tok en pils etter treninga.
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Aug. 2006, 20:25 »
Om Nobby er ung så er vel alder litt relativt i fotball, eller? :D

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #86 på: 30. Aug. 2006, 09:01 »
Hvis jeg ser på meg selv som ung, men ikke Nobby, ville det vært hyklersk. Han er riktignok tre og et halvt år eldre enn meg, men da er han fortsatt en ung mann. Og Scotty er jo bare barnet.
Toon, Toon,
Black and white army

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
For enkel løsning!
« Svar #87 på: 01. Sep. 2006, 17:23 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Newcastle.no bøyer seg for presset og gjør det godt igjen:

Sitat
Vi har nå valgt å innvilge alle som var på banketten 5 års gratis medlemsskap i NUSSC. Alle dette gjelder kan sende navn og adressen sin på e-post til nu@newcastle.no så blir det registrert.

Vi gjør oppmerksom på at dette ikke gjøres fordi vi føler at vi har gjort noe feil (selv om dette var før min tid), men for at ny ledelse ønsker å skape et godt første-inntrykk.

Det er veldig bra. Jeg tror at de som var på banketten kan se seg fornøyde nå.

Dette er en for enkel løsning for NUSSC. Ikke bare har de snytt norske supportere. Jeg har kontakt med Geordies som hadde bestilt via Weiseth & co, de er skikkelig skuffet over at nordmenn kunne snyte tilreisende supportere. Jeg er flau og gremmes over at NUSSC utnytter supportersamhold med kun profitt for øyet.  
Jeg mener ikke man skal jobbe gratis. Men det Weiseth & co tilbød i Intertoto-helga krevde heller ingen særlig jobb fra dem. Det minnet mer om pyramidespill: Fine ord underveis. Når verdien i det du kjøper skal synliggjøres raser luftslottet.

Ved å tilby gratis medlemsskap i 5 år sikrer de fortsatt medlemstall, noe som kun er deres egen fordel. NewUtd.no er et mye bedre alternativ. Nå begynner det å bli noen år siden jeg ga opp (nærmest ble sagt opp) NUSSC. Jeg har ikke savnet medlemsskapet ett sekund siden!
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. Sep. 2006, 17:46 »
Sitat fra: "Jarle"
Minner om at de som ønsker å melde seg ut av NUSSC, må gjøre dette SKRIFTLIG per brev.

Normal praksis i supporterklubber er at et medlemsskap automatisk opphører dersom medlemskontigenten ikke betales. NUSSC har imidlertid et krav om at det skal gjøres skriftlig "og i god tid", noe de forsåvidt har hjemmel i lov for å gjøre.

MEN i sine egne vedtekter åpner de for at medlemsskapet fornyes kun om medlemmet selv ønsker det. -Og med det må det vel forståes "ved betaling av faktura".
Slik teksten i vedtektene er utformet er det kun ved oppsigelse av medlemsskap midt i sesongen som fordrer skriftlig oppsigelse.

SITAT fra NUSSC vedtekter:

§5

Hvem som helst kan bli medlem av foreningen. Medlems-kontingenten fastsettes av styre og alle som betaler denne blir medlem ut inneværende sesong. Medlemsskapet kan da fornyes hver sommer om ønskelig av hvert enkelt medlem. Et medlem kan når som helst melde seg ut, men det gis ikke refusjon av innbetalt medlemskontingent dersom et medlem melder seg ut midt i en sesong. Utmeldingen skal skje skriftlig til foreningen, som forplikter seg til å bekrefte innen to arbeidsdager. Et medlem kan ekskluderes under omstendigheter som at oppførselen er i strid med våre vedtekter og verdier.

ALLE: http://www.newcastle.no/nussc/vedtekter.htm
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 01. Sep. 2006, 18:09 »
Når eg melde meg ut så gjekk det i grunn ganske greit. Men sesongen før hadde eg bare fått2/3 av bladene oxo da. For eg betalkte men fekk ingen blader og fekk beskjed om eg ikkje var medlem :?  masse styr sendte kopi av betalinga og greier og fekk til slutt blada men kunne glømma dei eg ikkje hadde fått..
Har oxo fått masse brev og telefoner fra Nussc om og bli medlem igjen999
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]