20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)  (Lest 26243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #45 på: 17. Aug. 2006, 15:10 »
Var det godt førsteinntrtykk de sa?

Ehh. Førsteinntrykket har de jo ødelagt for seg selv allerede.
Har lovens lange arm banket på døra eller?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #46 på: 17. Aug. 2006, 22:00 »
Nå ja, jeg er nogenlunde enige med dere, men allikevel er tilbudet bra, og skulle være plaster på såret nok. Men jeg skjønner godt at man er kritiske om man ikke ønsker medlemskap i nussc.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 18. Aug. 2006, 00:44 »
jeg ville heller hatt en big mac enn livsmedlemskap i den klubben. alt som står i de bladene er jo bare rykter fra newsnow, reklame og kampreferater man kan lese på vg.no

i tillegg får man jo HELE 10% på blodprisene i nettbutikken.

JA jeg har faktisk vært medlem for leeeenge siden :oops:  :oops:  :oops:

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #48 på: 18. Aug. 2006, 00:46 »
Har aldri vært medlem og er STOLT av det!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #49 på: 18. Aug. 2006, 08:07 »
Vel, der ER i det minste et medlemsblad...

Og kan ikke si jeg vet om EN ENESTE nettside i Norge med egenproduserte artikler som ikke er lansert andre steder tidligere... Og har dere lest de siste bladene btw?

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Aug. 2006, 08:27 »
Bladene er temmelig dårlig, men jeg vil ikke si at det er det aller værste ved ett medlemsskap i NUSSC.Det er alt det andre du må gå igjenom. Bla sitte å se på alle de overprisa tilbudene. Bli kastet ut av ett forum du har krav på å være. også den dritten 10 % medlemsrabatt.

Jobber du forsatt gratis for NUSSC, Ulf Jonny? Stiller frivillig opp for dem?   Det må du slutte med, skjønner ikke at du gidder det i så fall.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Aug. 2006, 09:14 »
Minner om at de som ønsker å melde seg ut av NUSSC, må gjøre dette SKRIFTLIG per brev.

Normal praksis i supporterklubber er at et medlemsskap automatisk opphører dersom medlemskontigenten ikke betales. NUSSC har imidlertid et krav om at det skal gjøres skriftlig "og i god tid", noe de forsåvidt har hjemmel i lov for å gjøre.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 18. Aug. 2006, 09:53 »
Jeg må få si at jeg er utrolig imponert over deg, Ulf-Johnny. At du har meldt deg inn i forumet her for å forsvare supporterklubben din synes jeg er veldig bra. Det er noe verken Weiseth eller din nåværende leder, Thomas Berg tør gjøre. Jeg synes det blir litt feil å rette kritikken mot deg siden du virker ganske uskyldig oppi det hele.

Jeg vil derfor oppfordre alle som leser dette at dersom dere har et problem med supporterklubben og dens troverdighet, ta det opp med han som faktisk ikke er villig til å rette på alt det gale i klubben, Thomas Berg. Jeg har prøvd å sende han flere mail og komme med konstruktiv kritikk, men hver gang ender det opp med at jeg får et tre-linjers syrlig og arrogant svar.

Mitt inntrykk av NUSSC er at det er vanskelig å ta opp problemer og at lederen er lite villig til å høre på innspill som er negative. Det faktum at de har et lukket forum hvor kun medlemmer har tilgang sier sitt. Jeg har lest utallige historier på dette forumet at NUSSC sletter tråder som er NUSSC-negative. Jeg synes det er fryktelig synd og jeg får Sovjetunionen assosiasjoner når jeg tenker på det. Medlemmer som ikke deler deres syn får enten innlegget slettet eller blir kastet ut av forumet. Er det måten NUSSC vil fremstå på?

Jeg synes det er helt forferdelig at det går an å behandle betalende kunder på en slik måte.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 18. Aug. 2006, 10:11 »
Sitat fra: "Paul Andreas"
Jeg må få si at jeg er utrolig imponert over deg, Ulf-Johnny. At du har meldt deg inn i forumet her for å forsvare supporterklubben din synes jeg er veldig bra. Det er noe verken Weiseth eller din nåværende leder, Thomas Berg tør gjøre.

>> Weiseth var her da titt og ofte. Mest kjent som martinlarsen007, men han brukte vel også sitt eget navn ved enkelte anledninger.

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 18. Aug. 2006, 11:17 »
Sitat fra: "Jarle"
>> Weiseth var her da titt og ofte. Mest kjent som martinlarsen007, men han brukte vel også sitt eget navn ved enkelte anledninger.

Jeg er klar over at Weiseth var her som martinlarsen007 og det er bare utrolig patetisk å prøve å skjule seg bak et annet navn. Dersom han har brukt sitt eget navn, må jeg jo trekke tilbake det jeg sa. Thomas Berg har jeg derimot ikke sett noe til.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #55 på: 18. Aug. 2006, 12:07 »
Han har vel skrevet rundt 200 innlegg, men er ikke så aktiv for tiden. Tomazzz som startet den velkjente tråden med bilder fra helgen er vel Thomas Berg.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 18. Aug. 2006, 12:11 »
Vil for øvrig også tilføye at jeg syns tilbudet fra NUSSC om fem års gratis medlemsskap er rimelig. De som vil ha pengene igjen har nok en god sak, men jeg føler supporterklubben har ordnet opp for seg med dette tilbudet uansett.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #57 på: 18. Aug. 2006, 12:29 »
Rent kostnadsmessig er det vel bra. Tror vel de fleste som var på denne banketten aldri kan tenke seg å ha noe med Nussc å gjøre mer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 18. Aug. 2006, 13:29 »
Sitat fra: "ScandinavianMagpie"
Vel, der ER i det minste et medlemsblad...

Og kan ikke si jeg vet om EN ENESTE nettside i Norge med egenproduserte artikler som ikke er lansert andre steder tidligere... Og har dere lest de siste bladene btw?

Ja, vi har i det minste et medlemsblad, og det kommer seg stadig. Kvaliteten kan fortsatt bli mye, mye bedre. Men det kommer seg, og det gleder meg.

Og egenproduserte nettartikler som IKKE bygger på artikler som allerede har vært skrevet andre steder er sjeldent. Men det forekommer stadig på rbkweb.no. Men hva angår supportersider for engelske klubber, så skal det veldig godt gjøres å ikke bygge artiklene sine på engelske skriverier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 18. Aug. 2006, 14:11 »
Det å ha egenproduserte artikkler for Newutd.com eller newcastle.no er jo praktisk talt umulig. Men jeg må si at kvaliteten på nyhetene du finner på newutd.com er MYE bedre enn newcastle.no . Her har vi hvertfall fyldige nyheter som strekker seg over 8 linjer, slik som det er hos newcastle.no. I tillegg til dette er newutd.com mye flinkere til å oppdatere nyhetene jevnlig.

Personlig syntes jeg en blanding av newcastle.no og newutd.com hadde vært prototypen av en supporterklubb. Og det hadde absolutt vært det beste for hver Newcastle supporter.