20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #180 på: 12. Nov. 2007, 22:08 »
Aldri i verden om Rozehnal er like rask som Taylor...

Like lite treg isåfall...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 12. Nov. 2007, 22:11 »
Vi kan altså komme til den konklusjonen at Kong Jonathan Woodgate må hentes i januar!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #182 på: 12. Nov. 2007, 22:16 »
Liten trolig. Men drømmer er lov ;D
Jeg mener faktisk at vi skal hente en stopper til. Å det burde være en med hurtighet. I dagens toppfotball holder det ikke med lite raske eller treige midtstoppere. Men det er meg da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #183 på: 13. Nov. 2007, 06:36 »
Brede Hangeland...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #184 på: 13. Nov. 2007, 07:15 »
Njae.Hangeland?? Ville heller hatt Woody ..Vi trenger en  hurtig midstopper .Ingen tvil om det..Taylor er ikke noe hurtigtog!.Det er sikkert å visst

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #185 på: 13. Nov. 2007, 08:35 »
Brede Hangeland å Rozen mener jeg er som 2 like vanndråper. Lik i spillestil å lik i fart. Woody er vel raskere enn de vi har. Men kansje vi skulle gått for en enda raskere en??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 13. Nov. 2007, 09:19 »
Det er jeg faktisk uenig i Lars Arild! Men det kan like gjerne være meg som tar feil her...............
Jeg synes spillestilen til Rozenhal og Hangeland er meget forskjellig. Hangeland er fenomenal i duellspillet, spesielt på hodet er han særdeles sterk. Han er også ganske sterk langs bakken, det sier jo nesten seg selv når han er nærmere 2 meter. Mye og skubbe vekk både i lufta og langs bakken. Hangeland er heller ikke treg, men akkurat som Rune Bratseth bruker han litt tid på å komme opp i fart.

Rozenhal synes jeg er en mer spillende stopper, normalt sett ganske pasningsikker, men ikke fult så kraftfull og uslålig i duellene. Skal også være ganske plasseringsterk.......

Taylor er litt mer vill i duellene, mye urutinerte feil, frispark o.l. Men har tro på at han vil lære og bli en gigant innen noen få år. Kansje en fordel å la han spille sammen med Cacapa på stopperplass når sistenevnte er tilbake i slag........

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 13. Nov. 2007, 14:42 »
Fin oppsummering, Frode.
Hangeland syns jeg alltid vil være et spennende, men vågalt alternativ dersom vi skulle kjøpe stoppere.
Men hva med denne Barzagli da? Kan han fortsatt være et alternativ?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 13. Nov. 2007, 16:50 »
Eg synest rutine og duellstyrke er viktigst i ett midtforsvar.... Se f. eks Liverpool

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #189 på: 16. Nov. 2007, 09:21 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1168638,00.html
Ja, la oss jobbe for å forbedre oss i forsvar. Er helt enig i den unge Taylors uttaleser her. Vi trenger å tette igjen, å forbedre det betraktelig. Veien til suksess mener jeg, begynner bakifra..
Setter forsvaret seg, for vi det morsomt fremover.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Des. 2007, 21:29 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1182303,00.html
Kjempe gode nyheter fra vår kommende stjerne. Kansje klar til kampen mot Arsenal :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Des. 2007, 21:31 »
Tayls og Roz var gode sammen tidligere denne sesongen ihvertfall, for å se positivt på det...
Jeg føler dessverre den lille ekstra tryggheten der bake når Faye spiller da, så det er synd han er skadet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Des. 2007, 21:32 »
Vi trenger denne "beinknuseren" i denne kampen! Er vel bare å krysse fingrene.........

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Des. 2007, 21:34 »
Tayls og Roz var gode sammen tidligere denne sesongen ihvertfall, for å se positivt på det...
De var jo meget svake sammen i kampen mot City, og slik Rozenhal har spilt i de siste kampene håper jeg Taylor får en annen ved sin side på stopperplass!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Des. 2007, 21:36 »
Hehe, som sagt, helt i starten av sesongen.
Ja, men slik det ser ut nå har vi kun Tayls, Roz og Edgar av rene stoppere. Ettersom Carr, som faktisk gjennomførte en godkjent kamp da han kom inn i hega, også skadet seg, kan vi vel neppe flytte Beye som stopper, om ikke vi setter Geremi som høyreback. Både Geremi og Roz var svake mot Rovers, men Geremi takler ihvertfall det fysiske endel bedre enn Roz, så slikt sett kan det være et alternativ.