20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #210 på: 23. Feb. 2008, 21:18 »
Kven skal Tayor danne forsvarsparet med? Faye eller Cacapa? Personlig mener eg at Taylor må vere der UANSETT. Men eg ser ikkje på Faye som nokon sjef, han er ein ryddegutt på litt samme måten som Vidic. Taylor er bedre med med ein skikkelig  sjef med rutine, der stiller Cacapa sterkere enn Faye, men alikevell er det vanskelig og vrake Faye, er han god nokk for midten, eller må Taylor ut alikevell?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #211 på: 23. Feb. 2008, 23:16 »
han viste vel i dag at han ikke er rolig nok i stressa situasjoner...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #212 på: 24. Feb. 2008, 01:16 »
Taylor  har ikke imponert i likeheten med resten av forsvaret..

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 24. Feb. 2008, 15:11 »
I går synes jeg han var ræva. Ruser ut og selger seg altfor ofte
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 24. Feb. 2008, 15:32 »
Han var det. Spiller uten noen form for trygghet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 24. Feb. 2008, 16:03 »
Ja han var skyld i både 2 og 3-0 måla. Etter det gadd eg ikkje sjå meir. Cacapa er ein langt bedre stoppar og har vore det heile sesongen. Taylor lever litt for mykje på at han er local lad.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #216 på: 25. Feb. 2008, 18:41 »
Steven Taylor er overvurdert pga han er geordie ;)
Ruser alt for mykje. Er heller ingen verkeleg atlet som nokon vil ha det til. Sånn midt på treet stopper. For meg blir han berre back-up. Håper vi kjøper ein klassestopper i sommar, men har mine tvil om vi kan få taki det.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 25. Feb. 2008, 19:46 »
Midt på treet ja. Har ingen store styrker utenom innsats og vilje. Under middels i lufta, ikkje særlig rask eller sterk, og håpløs posisjoneringsevne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. Feb. 2008, 20:06 »
Jeg synes det er å ta litt vel mye i jeg da.
Forøvrig så er jo ikke Taylor geordie, selv om han har bodd i området siden han var liten gutt.

Taylor er god i lufta. En god duellspiller. Han er ikke spesielt rask, men han har likevel den farten som er nødvendig for å gjøre jobben tilfredsstillende. Plasseringsevnen er helt grei. Han gjør feil innimellom. Og av og til blir det litt for mange, og litt for store feil. Men gutten er 22 år og har ikke gode nok spillere ved siden av seg.

Cacapa gjør litt vel mange feil til å være 32 år gammel og med den erfaringen han har. Han er mye tregere enn Taylor, dårligere i lufta, overhodet ingen duellspiller, og han leder ikke forsvarslinja så fryktelig bra at det gjør noe. Jeg ser ikke hva som gjør Cacapa til et tryggere og bedre valg i forsvaret enn Taylor.

Hvis Taylor overhodet ikke gjør noen fremskritt i løpet av de kommende to-tre sesongene, så greit. Men av det jeg kan se foreløpig, så kan jeg ikke se at han står så fryktelig mye tilbake for Micah Richards at det gjør noe. At han er kaptein på England u21 taler vel heller ikke til hans disfavør. Taylor vil bli bedre, hvis han får spille sammen bedre spillere. Men når han må være et helt forsvar alene, så blir det svært vanskelig når du bare er 22 år gammel, og har MYE igjen å lære.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Feb. 2008, 20:19 »
Agree AMEN!
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Feb. 2008, 21:00 »
Selvfølgelig er Steven Taylor geordie!!

Han ble født i London, men flyttet tilbake til Newcastle bare noen uker etter hans fødsel. Bodd hele livet sitt på tyneside..Selvsagt er han geordie selv om han bodde tre uker av livet sitt i London.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #221 på: 25. Feb. 2008, 21:21 »

Han ble født i London, men flyttet tilbake til Newcastle bare noen uker etter hans fødsel. Bodd hele livet sitt på tyneside..Selvsagt er han geordie selv om han bodde tre uker av livet sitt i London.

Ikke si det til hardbarkede Geordies. Den gamle definisjonen på Geordie er at en skal være født innen 170(?)meter nord for Tyne. Etter hvert som sykehusene overtok så ble definisjonen endret til at man må være født og oppvokst på nordsiden av Tyne, sør for Gosforth, øst for Denton.

Media har brukt Geordie som betegnelse på enhver som bor i byen (Også omfattet Gatesheat, Blaydon og tilstøtende områder på feil side av elven) samt alle som er tilhenger av NUFC.

Per i dag er den "ofisielle" definisjonen jeg har hørt fra harde Geordies at en skal være født i Newcastle samt ha trødd sine første år i området nevnt ovenfor. Mener å huske det er snakk om 8-10 år før man er "skikkelig" Geordie.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 25. Feb. 2008, 21:32 »

Ikke si det til hardbarkede Geordies. Den gamle definisjonen på Geordie er at en skal være født innen 170(?)meter nord for Tyne. Etter hvert som sykehusene overtok så ble definisjonen endret til at man må være født og oppvokst på nordsiden av Tyne, sør for Gosforth, øst for Denton.

Media har brukt Geordie som betegnelse på enhver som bor i byen (Også omfattet Gatesheat, Blaydon og tilstøtende områder på feil side av elven) samt alle som er tilhenger av NUFC.

Per i dag er den "ofisielle" definisjonen jeg har hørt fra harde Geordies at en skal være født i Newcastle samt ha trødd sine første år i området nevnt ovenfor. Mener å huske det er snakk om 8-10 år før man er "skikkelig" Geordie.

Greit radar.....da er ikke Alan Shearer geordie heller da!! Han er nemlig født i Gosforth. Både media, og t.o.m newcastle sin egen hjemmeside omtaler Taylor som geordie. Jeg driter i om han bodde tre uker av livet sitt i london....Han har levd hele livet sitt i Newcastle, han er geordie...har aldri hørt noen i Newcastle nekte for at Taylor er geordie.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #223 på: 25. Feb. 2008, 21:41 »
Taylor hadde en dårlig kamp i lørdag, dårlig markering og posisjonering, men syns mange straks blir veldig negative med en gang spillere har dårlig prestasjoner. Som nevnt ovenfor er Taylor bare 22 år, noe som er langt unna ideel alder for en stopper. Gutten trenger en erfaren makker/mentor som f.eks. Sol Campbell. Han kommer til å vokse for hver kamp, for talentet er det ikke tvil om :)
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #224 på: 26. Feb. 2008, 00:23 »
Taylor har vært for dårlig i de siste kampene. Men med riktig coaching og gode spillere rundt seg kan han bli en av PLs beste forsvarspillere om noen år.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?