20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223865 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #195 på: 03. Des. 2007, 21:39 »
Vi må nesten få tilbake Taylor. Rozehnal har vært svak de siste kampene og håper egentlig vi spiller slik i forsvar mot Arsenal: Geremi - Beye - Taylor - Enrique/N'Zogbia. Selv om Rozehnal sikkert kommer til å spille sammen med Taylor hvis han blir klar.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #196 på: 03. Des. 2007, 21:52 »
Den mest solide stopparen vi har per dags dato som er skadefri er faktisk høgreback Habib Beye. Eg kunne godt ha sett at vi kjøpte ein ny høgreback og reindyrka han som midtstoppar. Sansen for karen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 03. Des. 2007, 22:26 »
Hmm. Jeg vil vel egentlig se Faye og Taylor sammen helst, med Beye som høyreback. Tayls har stort potensiale, og Faye er en trygg, solid stopper som kan være god å ha sammen med Tayls sin side.
Selvfølgelig hadde det ideelle vært å sett Tayls ved Kong Woodys side iløpet av januar engang :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #198 på: 04. Des. 2007, 00:11 »
Den mest solide stopparen vi har per dags dato som er skadefri er faktisk høgreback Habib Beye. Eg kunne godt ha sett at vi kjøpte ein ny høgreback og reindyrka han som midtstoppar. Sansen for karen.
Han spilte iallefall meget bra i den kampen han var midtstopper. Hva var hans mest spilte possisjon i Marseille??
Å Beye\Taylor er de eneste med fart i vårt forsvar.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #199 på: 04. Des. 2007, 09:31 »
Taylor har da ikkje fart. Han er jo i grunn litt treig. Men uansett, så har eg Faye som klart førstevalg som midtstoppar. Ser på Taylor som tredje eller fjerde valg.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 04. Des. 2007, 10:18 »
Beye-Cacapa-Faye-N'Zogbia. Dette er den mest ideelle forsvarsrekka etter mi meining, til tross for Cacapas svake opptreden mot Pompey ser eg likevel på han som vår nest beste stoppar. Faye er sjølvskreven.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. Des. 2007, 10:57 »
Jeg er enig i at Faye har til tider vist meget godt stopperspill for oss, noe som selvsagt er veldig gledelig. Men han har vel ikke akkurat vært regnet som en av de beste stopperne i PL i den tiden han har spilt i ENgland. Er redd det kan være bare et tidsspørsmål før formen daler, men håper selvfølglig at det ikke skjer og at han virkelig har fått fart på karrieren etter gjenforeningen med Sam.

Tilbake til temaet: For meg er det ingen tvil om at Taylor er den forsvarsspilleren vi har med størst potensial, og han skal selvfølgelig satses på! Samme hvem makkeren hans er. Dessuten tror jeg ikke laget er svekket med Taylor på banen i forhold til noen av de andre. Men det må han da selvsagt bevise.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. Des. 2007, 14:15 »
Jeg tror han rekker kampen, det blir det viktigeste. Det som blir spennende er å se hvem som kommer til å spille i forsvaret i kampen mot Arsenal.
Trengs forsterkninger.
Ja, mener å Taylor spilte bra fra begynnelsen av sesongen, å da gikk vi ut å presset fra start å prøvde å styre kampen.
De spilte ikke bra, ifra da vi begynte å spille mere defensivt.. Er det bare meg som har sett dette, eller har dere folkens sett det samme?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. Des. 2007, 16:56 »
Beye-Cacapa-Faye-N'Zogbia. Dette er den mest ideelle forsvarsrekka etter mi meining, til tross for Cacapas svake opptreden mot Pompey ser eg likevel på han som vår nest beste stoppar. Faye er sjølvskreven.
N'Zogbia? Hvor har du gjort av oksen Ferdinand fra Spania?
Skal vårt megatalent fra Frankrike prioriteres foran en okse fra Spania i en posisjon hvor spanjolen er klart bedre?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 04. Des. 2007, 18:34 »
Og når Zog atpåtil egentlig er en midtbanespiller.
Med samtlige friske ville jeg hatt denne linja:
Beye-Faye-Tayls-Enrique.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 04. Des. 2007, 18:56 »
N'Zogbia? Hvor har du gjort av oksen Ferdinand fra Spania?
Skal vårt megatalent fra Frankrike prioriteres foran en okse fra Spania i en posisjon hvor spanjolen er klart bedre?

Synest N'Zogbia faktisk har vore best på venstreback i år, og bedre enn Enrique, sjølv om han ikkje har vore så verst heller. Men eg ser helst at vi fortsetter å spele 4-3-3, og for å få plass til Charles vil eg ha han på venstreback.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #206 på: 04. Des. 2007, 20:16 »
Og når Zog atpåtil egentlig er en midtbanespiller.
Med samtlige friske ville jeg hatt denne linja:
Beye-Faye-Tayls-Enrique.
Ganske bra å riktig oppsumert, å tror det er det vi vil se i de kommende mnd 8)

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #207 på: 07. Des. 2007, 14:28 »
Fortsetter Taylor utviklingen sin blir han meget spennende å følge i årene fremover!!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #208 på: 24. Jan. 2008, 19:20 »
Ja, det er gode nyheter, vi trenger IKKE være redd, å det ser iallefall ut som om Taylor blir den fremtidige kapteinen under Keegan, vist han blir værende i Newcastle da..Nå mener jeg antall år, la oss si 3-6 år..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 24. Jan. 2008, 22:26 »
Forstår Keegans argument med at han kjenner spillerne for dårlig til å vite hvem som bør ha ny kontrakt og ikke, men Taylor bør få en ny kontrakt FØR sesongen er over. Og han må få et skikkelig godt tilbud, og vi må få ham til å skrive under til 2012, minst. Vi vet hvor god Taylor er, vi vet hvor god han kan bli. Det samme vet tydeligvis Keegan, og da er det ingen grunn til å vente spesielt lenge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon