20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #165 på: 26. Okt. 2007, 10:31 »
Sam Allardyce says David Rozehnal and Steven Taylor will need to fight their way back into the first-team picture at Newcastle.
Da har de iallefall noe å jobe imot å noe å fokusere på. Dette er riktig mener jeg. De må kjempe seg inn i troppen igjen. Iallefall etter det forsvarsspilles som er vist under de 2 siste kampene.
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2824620,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 26. Okt. 2007, 18:21 »
Forsvarsspiller mot Everton var ikke noe å rope hurra for! Mot Spurs var det mye bedre, men fortsatt en del å gå på.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #167 på: 31. Okt. 2007, 08:34 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1155632,00.html
Taylor er sugen på å jobbe seg tilbake i startelveren. Han sutrer ikke på grunn av at han et blitt utelatt heller.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Nov. 2007, 21:38 »
Han framstår som Bramble til tider. Hadde det ikkje ha vore for han var geordie, ville han nok ha fått MYKJE meir slakt. Grett nok han er ung, og eit talent, men han er virkeleg ikkje eit SÅ stort talent som folk skal ha det til.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Nov. 2007, 21:56 »
Helt enig!

Men jeg har fortsatt trua på at han kan bli en god spiller, men per i dag så er han 4 valget på midtstopperplassen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 11. Nov. 2007, 20:14 »
Taylor er et stort talent. Han kan nå veldig langt. Men han er bare 21 år, og har kanskje måttet ta litt for mye ansvar de siste par årene, enn det han har hatt godt av. Jeg synes ikke han ser ut som Bramble, men ja, i enkelte situasjoner kan han fremstå som usikker og klønete, men han er langt, langt bedre enn Bramble var på samme alder. Han har fortsatt mye å lære, men det er nettopp derfor det er så bra at han ikke lenger er vår beste forsvarsspiller.

Jeg har stor tro på Taylor, og jeg tror fremdeles at han kan komme opp på nivå med Tony Adams. Vil nok sannsynligvis bli litt samme typen også, vil jeg tro.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #171 på: 11. Nov. 2007, 21:46 »
Fra den stund Taylor ble satt inn i midtforsvaret, tok han skikkelig ansvar. Han dirigerte spillere i frispark å corner sitvasjoner som Sunderland hadde. Så med en gang at han ble en helt annen spiller da han kom inn i midten, å det er der han er tryggest på seg selv.. La oss begynne å dyrke spillerene der de er best å har størst potensiale..
Man så noe av det store potensiale til Taylor i går, men han er ikke stabil nok. Han trenger spilletid, å trygghet med å spille flere kamper sammen med den andre stopperen..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 12. Nov. 2007, 16:45 »
Jeg vil vel tro at Taylor og Faye kan utgjøre et solid stopperpar i fremtiden. Kanskje spesielt mot typiske krigerlag. De fikk ikke prøve seg sammen mot Sunderland, men jeg tror de to kan utvikle et godt samarbeid. Synes også Taylor var spennende sammen med Rozenhal. Vi så også helt i starten av sesongen, og i pre-season, at Tayls og Roz kan bli et spennende stopperpar.

Jeg synes det er veldig godt å vite at vi har to duellsterke stoppere, samt to mer spillende stoppere som alle holder meget høyt nivå til daglig. Men jeg synes de alle kan begynne å legge fra seg småguttefeilene som de er altfor gode til å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 12. Nov. 2007, 17:03 »
Godt innlegg Joakim, støttes!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #174 på: 12. Nov. 2007, 21:03 »
Å det er viktig å ha den ekstra lille farten Taylor har i forhold til de andre spillerene som vel heller kan kalles ganske trege??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 12. Nov. 2007, 21:26 »
Taylor er treg. Var det mot City han ble parkert på kanten? Jeg mener det var Petrov som løp ifra han som ingenting.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #176 på: 12. Nov. 2007, 21:53 »
Taylor er ikke den raskeste spilleren i Premier League?? Men han er den raskeste midtstopperen Newcastle har. Å sentrale forsvarsspillere pleier somregel ikke være raskere enn det vinger er??
Men det er viktig at vi ikke blir for treige i midtforsvaret. Å det er vi vist vi spiler med Faye\Cacapa, det er blitt bevist.
Taylor\Faye eller Taylor\Rozen mener jeg burde drilles som par.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 12. Nov. 2007, 21:58 »
Ikke 100% sikker, men jeg tror at Roz er hakket kjappere enn Tayls. Men Tayls var urovekkende treig mot Petrov mot City. Jeg håper det var en day off, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #178 på: 12. Nov. 2007, 22:02 »
Rozen er ikke raskere enn Taylor, det er bevist vist en ser litt grundig på løpsdueller i kampene. Mot City hadde vi absolutt problemer med farten til Petrov, det skal jeg være enig i.. Men vi må ha litt fart i midten der mener jeg, å det har Taylor med Rozen hakk i hæl.. Men Faye å Cacapa kan kalles treige.. Er min mening da.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 12. Nov. 2007, 22:05 »
Aldri i verden om Rozehnal er like rask som Taylor...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM