20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kuyt på vei til Newcastle?  (Lest 27192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kuyt på vei til Newcastle?
« Svar #60 på: 23. Mai 2006, 17:18 »
Roeder har sagt at han vil se nøye på Kuyt i VM.

Synes at det er dumt av ham, fordi da vil prisen stige + at MANGE andre toppklubber og kanskje bedre lag enn Newcastle vil prøve og hente ham. Så de kaster bare penger ut vinduet. Hent ham nå og spar penger. Roeder vet hva slags spiller han er.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 23. Mai 2006, 22:23 »
Veit! Jeg tror sjansen for at Kuyt glipper, hvis vi venter, er stor. Som sagt er ulempene med dette at andre klubber fort kan melde seg, og pr dags dato er det vel ikke det, sånn konkret. uligens Liverpool sniffet litt på han en stund. Uansett, greit at Roeder skal vente og ikke ta forhastede beslutninger, at han skal endre transferpollitikk osv. Men dette er en spiller vi vet kommer til å passe inn, han er stor, arbeidsvillig, bra plasseringsevne og har et relativt bra skuddbein. Dette blir som å sende speidere etter RVNistelrooy, like waste spør du meg... Og risikoen er så høy..

Faen jeg gidder ikke at Roeder lar alle spillere glippe pga dette heller, greit å være forsiktig, men er ikke keen på å nødhente Viduka dagen før transfervinduet stenger heller!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

DanMan

• Gjest
« Svar #62 på: 24. Mai 2006, 09:12 »
Litt typisk Roeder å ta så kraftig avstand fra det foregående regimets praksis i alt, og må nok si meg enig i at det er direkte dumt å eventuelt vente til etter VM med et bud.

Likevel er det litt forståelig å ville se Kuyt på et høyere nivå enn den nederlandske ligaen, men har speiderne gjort jobben sin, må vi da sitte på nok kunnskap om mannen til å komme med en avgjørelse nå?

Det forundrer meg ikke om det hele koker ned til at noen må ut før noen får komme inn, og Roeder den varsomme ønsker ikke å forhaste seg i det øyemed heller.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 24. Mai 2006, 12:00 »
Jeg føler meg faktisk sikker på at Newcastle får han hvis det står mellom oss og Liverpool. Og uansett, hva fahn skal Liverpool med han? De trenger jo en Defoe mye mer, gjør de ikke? Har jo bare feite bolespisser på topp jo!

Poenget her er hvertfall at Kuyt selv har sagt det er en drøm å spille for Newcastle, mens han bare hevder at Liverpool vil ha han, ikke noe mer.. Ser ut som Kuyt favoriserer oss av en grunn!? Så klart hvis alt som står er sant da..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 24. Mai 2006, 12:48 »
Ingen grunn til å forhaste seg. Vitsen med det a? Kan hende andre Spisser slår gjennom og vi kjøper dem på billig salg. Skal bli spennende å se Kuyt og vansiterooy på topp. Se hvilken av dem som putter flest! Van persie er også der, ikke glem det. Og når Roeder sier "etter VM" så tror jeg han har mer peiling enn deg som sier "kjøp han nå" "før flere klubber kaster seg over han"
ax

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #65 på: 24. Mai 2006, 12:56 »
Nå har Liverpool kastet seg inn i kampen om å få Kuyt, og det er rykter om at de avslo et tilbud på 10 mill.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 24. Mai 2006, 17:31 »
Sitat fra: "shpetim"
Kan hende andre Spisser slår gjennom og vi kjøper dem på billig salg.

Virker veldig logisk dette spør du meg!!

Kommer nok fram et supertalent i VM ja og vi lurer han til oss for 5 pund!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 24. Mai 2006, 18:19 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Sitat fra: "shpetim"
Kan hende andre Spisser slår gjennom og vi kjøper dem på billig salg.

Virker veldig logisk dette spør du meg!!

Kommer nok fram et supertalent i VM ja og vi lurer han til oss for 5 pund!

:lol:

Japp. Og kanskje tar ein spiss så av at han putte så mykje mål at me får han gratis!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 24. Mai 2006, 18:34 »
PP

Dette var i går Førre!!

I dag har Liverpool komt på banen og da skal det bli spennende og se hva Kuyt vil. Håper selvsagt at han ser på Newcastle som et bedre alternativ enn Liverpool.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. Mai 2006, 18:34 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #71 på: 24. Mai 2006, 18:45 »
Dette ser ut som å gå vår vei!

Nå er vel Feyenoord tvunget til å selge. Jeg har nesten aldri sett enn bedre overskrift enn den på Dagbladet-siden.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 24. Mai 2006, 18:46 »
Spørs bare om Kuyt vil si nei til Liverpool om de skulle legge inn et akseptabelt bud, hvis Roeder velger å vente til etter VM med å hente ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #73 på: 24. Mai 2006, 18:50 »
Det virker jo som at Kuyt har veldig lyst til å dra til Newcastle. Kanskje Newcastle er favorittlaget hans? Høres jo nesten slik ut. :D Jeg tror faktisk at han sier NEI til Liverpool og JA til oss :D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 24. Mai 2006, 18:56 »
Tror jeg og HVIS han får valget mellom de to klubbene samtidig. Hvis Liverpool prøver å hente ham før VM så tror jeg at han sier ja til dem desverre.Men det virker jo som om han har mest lyst til å spille for Newcastle, så man kan aldri vite hva han kan komme til å finne på.