20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kuyt på vei til Newcastle?  (Lest 27160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kuyt på vei til Newcastle?
« Svar #90 på: 27. Mai 2006, 15:08 »
Alt er til salgs til den rette prisen  :wink: Neida, men Feyenoord selger nok ikke før de har fullgode erstattere klare. De ville jo ha Erik Nevland som erstatter til Kuyt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #91 på: 27. Mai 2006, 15:11 »
Fy faen, NÅ begynner Chelsea å gå meg på nervene!

De har jo full dekning på spissplassene fra før, og mer enn det! Samtidig har de visstnok kjøpt Sjevchenko fra AC Milan, og skal de plutselig ha enda en spiss nå? Chelsea burde stoppe å kjøpe unødvendige spillere! De kjøper verdens beste spillere for å stappe dem på benken!!!

djmattis

• Gjest
« Svar #92 på: 27. Mai 2006, 15:15 »
Det kalles for å kjöpe opp konkurranse....
Simple as that

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 27. Mai 2006, 15:17 »
Nå melder Sky Sport att Chelsea vil først kjøpe han og så låne han tilbake til Feyenoord.
iverpool FC

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 27. Mai 2006, 15:19 »
Sier som Shearer sa i et interjuv om Chelsea så kalte kjøp til suksess.
<<Det er en ting å ha penger. Det er en annen ting å bruke dem smart, og det har Chelsea gjort. Når du har komponert et lag, skal du holde spillerne fornøyd. Det klarte de sist sesong.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 27. Mai 2006, 16:36 »
Med kjøpet av Sheva og Kalou, så er det ganske tydelig at Drogba og Eidur forlater Stamford Bridge.
Da er det bare for oss å hive oss for alvor inn i kampen for å få Eidur.

Hvis Kalou blir Chelsea-spiller ryker høyst sannsynlig Kuyt, og da må vi gå 100% inn for Eidur.
Islendingen er et utmerket plaster på såret om vi ikke får Kuyt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #96 på: 26. Juni 2006, 14:51 »
Nå som Nederland er ute av VM så kan Newcastle begynne å forhandle med Kuyt fort som fy. Å gå til Liverpool etter å ha kjøpt Bellamy hadde vært for dumt...så her må vi inn og rose klubben vår opp i skyende og gi han nr 9.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 26. Juni 2006, 14:56 »
Kan like gjerne gi han nr. 7. Ledig det nummeret også.
Men vi bør ganske snart starte forhandlinger med Feyenoord ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 26. Juni 2006, 16:35 »
Tror dere at han imponerte Roeder og Shearer under VM? Han imponerte i allefall ikke meg nevneverdig i går... Men må jo være en grunn til at van Basten starter med Kuyt foran RvN...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 26. Juni 2006, 16:41 »
Så har vel ikke akkurat Gerrard fremstått som en av verdens beste spillere, og Lampard er jo værre enn en nevrotisk Ameobi fremfor mål.
Speiderne til Newcastle har fulgt Kuyt siden i fjor sommer, så jeg har full tiltro til at man veit om han er god nok eller ei!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #100 på: 26. Juni 2006, 16:44 »
Kuyt har ikke imponert meg noe nevneverdig i VM-sammenheng i år, men alle målene han har scoret for Feyenoord taler for seg selv. Kuyt er ingen dårlig målscorer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 26. Juni 2006, 17:28 »
syns det var bra at han ikke imponerte. det minsker sjansen for at andre vil ha han og prisen blir kanskje ikke for høy. for kuyt er en målscorer av ypperste klasse

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 26. Juni 2006, 19:55 »
Enig, synes også det var bra at han ikke gjorde et b ra VM. Har alltid og vil fortsette med å tro at Kuyt er mannen vi burde hente, men når det er sagt har jeg en liten ting jeg vil nevne.

Ang dette med Kuyt og Roeders såkalte "speiding under VM". Kuyt hadde et dårlig VM, ikke vits å diskutere det. Det jeg da ikke kan fatte og begripe er hva Roeder mener hvis han legger inn bud på Kuyt etter et dårlig VM, når det nettopp var VM som skulle være tungen på vektskåla. Og jeg vil neppe påstå at to dårlige kamper vil avgjøre at vi skal kjøpe han. Hadde Roeder egentlig tenkt å kjøpe han uansett? Isåfall var vel hele "etter VM" greiene en bløff da?

Forresten så sier Kuyt dette idag:

"I will call him in a few days' time to see if there is any interest but I would love to play in England and there are a few clubs I dream about playing for.

"It is not smart to talk about these things but if the right club wanted me, I would make the decision."
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 27. Juni 2006, 11:03 »
Nå har vi fått konkurranse fra Arsenal også... http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article669723.ece

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #104 på: 28. Juni 2006, 15:22 »
Sitat fra: "kesse"
Nå har vi fått konkurranse fra Arsenal også... http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsenal/article669723.ece

Nei, vi vil ikke ha ham. Vi har nok med de vi allerede har, og Torres. :D
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!