20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kuyt på vei til Newcastle?  (Lest 27172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kuyt på vei til Newcastle?
« på: 07. April 2006, 20:11 »
Sitat
Kuyt på vei?
Skrevet av Nordin, 7 april 06

I følge icnewcastle har Glenn Roeder sendt ut en speider for å på Dirk Kuyt. Den sterke spissen var i forrige overgangsvindu aktuell for mange store klubber, deriblant Newcastle, men valgte å bli i Nederland.

Mange tror at dette bare er oppspinn på grunn av at de ikke har en permanent manager, men Shepherd forsikrer om at det er fullt normalt at klubben er på jakt etter nye spillere selv om vi ikke har ansatt en permanent manager.

Kuyt har gjort sine saker bra for Feyenoord og er virkelig med i landslagsdiskusjonen. Han må kjempe med spisser som Makaay og Ruud van Nistelrooy om en plass i startoppstillingen i VM i sommer.

Hadde vært sinnsykt bra hvis dette er sant, og det tror jeg det er! Nå får vi bare håpe på det beste!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1 på: 07. April 2006, 21:08 »
Der ja! Nå snakker vi spiss! Trur Kuyt og Owen hadde passa veldig bra ilag. DEt lukter mål i lange baner. Spørsmålet er om kor mykje vi må punge ut. Men vi må huske at vi ikkje er den einaste klubben som er interessert i han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #2 på: 07. April 2006, 21:09 »
Vi krysser fingrene (nok en gang)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. April 2006, 23:04 »
Vi må jo ha noen penger igjen for evt. salg til sommeren. Og han er definitivt en meget god erstatter for kongen... PUNG UT, SAUPARD :!:
Who else...... Alan Shearer

folesvert

• Gjest
« Svar #4 på: 08. April 2006, 19:00 »
Kjøp, kjøp kjøp! Sammen med Owen kan dette bli dynamitt. Med den midtbanen vi har går vi en bedre sesong i møte. Leste en eller annen plass at O'Neill er storfavoritt til å bli landslagstrener, så da satser jeg heller på Koeman eller Hitzfelt. (Finner desverre ikke linken):

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. April 2006, 19:26 »
nja...heller torres. bare 21 aar, spiller for spania og er kaptein for patetico madrid.
(er i england, saa jeg mangler ae,oe og aa)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. April 2006, 21:01 »
Men det er ikke særligt realistisk å få Torres når storklubber fra hele verden sikler etter han.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. April 2006, 22:04 »
Jeg skal i hvertfall være storfornøyd jeg hvis vi får Kuyt!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. April 2006, 23:25 »
får vi kuyt er jeg glad, får vi torres er jeg i himmelen ;)
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10. April 2006, 00:00 »
Jeg er faktisk mer positiv til Kuyt. En ting er at Torres er uuuutrolig usannsynlig og mye dyrere, en annen ting er at Kuyt etter hva jeg har hørt har absolutt alle forutsetninger for å herje i PL. Og han høres ut som en spiss som fint kunne gått inn å erstatte Kongen på en alldeles perfekt måte og passe hånd i hanske med Owen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 10. April 2006, 00:00 »
og forresten : newcastle.no skriver dick kuyt haha. glad det ikke er meg som heter pikk til fornavn
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10. April 2006, 15:24 »
Kuyt har jeg veldig stor tro på. nederlanske spillere har jeg veldig stor sans for. og det er ingen tvil om at de passer godt inn i Premier League...!

jeg tror Torres vil floppe stort i England... har ikke litt tro på at han vil gjøre det bra der... han er i samme sjangeren som Luque... veldig god teknisk... litt lat, og har ikke en fighter innstillinga som trengs på topp i England.

så jeg vil tro at det sikreste kortet vil være Kuyt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

folesvert

• Gjest
« Svar #12 på: 10. April 2006, 16:59 »
Enig med dere som sier JA til Kuyt og mer tjjjaaa til Torres.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. April 2006, 21:00 »
Vil tippe opp mot £12 000 000 for Kuyt. Torres kjem til å bli prisa høgare, og er mindre å satse på vil eg tørre å meine. Kuyt virkar å vere ein fantastisk spiss, som kan gjere store ting for The Toon.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. April 2006, 13:04 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1181159,00.html

Kuyt er førsteprioriteten når transfervinduet åpner