20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kuyt på vei til Newcastle?  (Lest 27197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kuyt på vei til Newcastle?
« Svar #75 på: 24. Mai 2006, 19:00 »
Hvorfor tror dere at han heller vil spille i Newcastle enn i CL for Liverpool? Står valget mellom Liverpool og Newcastle er jeg desverre rimelig sikker på at han velger Liverpool.

Jeg har lest at han ønsker seg til Newcastle, men hvor mye sannhet det er i det utsagnet er jeg neimen ikke sikker på.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #76 på: 24. Mai 2006, 20:49 »
Jeg finner ikke igjen kilden til dette, men jeg har lest at Kuyt ikke bare har Newcastle som en drøm men også Liverpool. Er ikke godt å vite hva sannheten er! Men hvem hadde ikke valg CL fremfor Intertoto?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #77 på: 24. Mai 2006, 21:31 »
Jeg mener at han høres ut som en fotballspiller som ikke bare er ute etter å spille i de store klubbene, men å spille i de klubbene han liker. Og når han hinter om at han vil veldig gjerne til Nord-Øst England og Newcastle, da tror jeg faktisk at han veldig gjerne vil dit. For ellers kunne han jo ha hintet om at han ville til Liverpool, ikke sant?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 25. Mai 2006, 00:03 »
er ikke bare CL som teller da! kanskje kuyt ser muligheten til og spille med owen på topp, spille foran 52000 tilskuere, spille foran verdens beste supportere og forhåpentlighvis hjelpe newcastle til nye trofeer.

Klubben har så stort potensiale, nå må vi bare få det ut kommende sesong. !

jeg håper at vi kjøper kuyt, mitt valg har alltid vært torres men han virker utenfor rekkevidde, og da er kuyt det beste alternativet. får vi han + enten defoe bent gudjohnsen nistelrooy , må vi si oss ganske fornøyd. da får ameobi være 4 valg og det får være bra nok for bambi
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 25. Mai 2006, 00:57 »
mange spennende rykter i disse tider ja. vi får bare vente og se. store ting kan skje, ikke glem Shearer 96 og Owen 05!
Who else...... Alan Shearer

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 25. Mai 2006, 01:40 »
Ingenting er umulig... Ser ikke på det som mindre sannsynlig at RvN eller Kuyt kommer til klubben enn at Owen og Shearer skulle komme...

Av flere grunner tror jeg det er mye mer sannsynlig at Kuyt kommer enn RvN. Tipper at Ruud kommer til å gå til en større klubb enn Newcastle.

Tørr ikke håpe på storspillere som Kuyt, RvN eller Torres. Ville blitt så uendelig skuffa den dagen Djibril Cisse hadde stått og glisa det stygge gliset sitt med den svarte og hvite drakta med nr 9 på ryggen...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 25. Mai 2006, 03:24 »
Kuyt not interested in Newcastle move

http://www.talksoccer.net/index.php?subaction=showcomments&id=1148420060&archive=&start_from=&ucat=7&

Fra 23 mai ser jeg!! Tror inte på detta!!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 25. Mai 2006, 10:03 »
23 May 2006 By mufc

Kanskje ikke verdens mest troverdige kilde nei. Er jo silly season nå. Blir jo gal av alle disse ryktene....

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #83 på: 25. Mai 2006, 17:57 »
Så lenge ut til at Kuyt var klar for Newcastle, men nå har flere lag meldt seg inn i kampen. Så må nok vente til etter til etter VM og se hva han velger.

Plagsomt at lag som Liverpool og Tottenham alltid er interisert i spisser vi er linket til.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #85 på: 25. Mai 2006, 21:55 »
Må være spekulasjoner så spilleren skal gå for mest mulig, kan ikke være noe annet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #86 på: 25. Mai 2006, 22:13 »
Nå må folk holde seg til fakta og ikke ta helt av. Først må Roeder få lov til å se Kuyt spille før man liksom skal gå inn i forhandlinger med han. Det sier seg selv at nufc ikke har gått inn i forhandlinger. Feyenord sier jo at de ikke har fått noen seriøse henvendelser om kuyt etter denne sesongen. Nå må folk roe seg litt her. Roeder sier jo selv at man må ha litt tolmodighet. La Roeder få se han litt i Wm så skal man kanskje se at noe skjer!

Tror nok Defoe kan være den første som ankommer tyneside i sommer!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 26. Mai 2006, 10:54 »
Skjønner ikke hva som er så dårlig nytt med det? Eneste som står er jo at agenten til Kuyt nekter for at Newcastle har tatt kontakt, noe jeg føler meg rimelig sikker på vi ikke har. Tror ikke Roeder hadde gått ut og sagt det han sier om ny transferpolitikk hvis planen hans var å signe Kuyt innen Søndag..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 27. Mai 2006, 11:19 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=17141258%26method=full%26siteid=50081%26headline=kuyt%2dstalls%2dover%2dmove-name_page.html

Dirk Kuyt, earmarked as Alan Shearer's Gallowgate successor by Glenn Roeder, will make Newcastle wait for a decision on his future after insisting he will not consider any offers to leave Feyenoord until after the World Cup finals.

Kuyt has been identified as the player most capable of filling the void left by Shearer's retirement and, having already sent his scouts to watch the 25-year-old in action during the final weeks of the Dutch Eredivisie campaign, Roeder will be keen to make progress as he attempts to address his main priority of the close season.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 27. Mai 2006, 15:04 »
Nå har Chelsea av en eller annen rar grunn lagt inn ett bud på Salomon Kalou den andre spissen til Feyenoord. Dersom Chelsea kjøper Kuyt ryker nok Kuyt, hva er odsen for att Feyenoord selger begge sine beste spisser?
iverpool FC