20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er Nr.9 Hellig

Ja
23 (65.7%)
Det er bare et nr
12 (34.3%)

Stemmer totalt: 31

Avstemning er avsluttet: 14. Feb. 2006, 19:59

Skrevet av Emne: Nr.9  (Lest 13675 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #60 på: 20. Feb. 2006, 20:52 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Spillte Ameobi bare 18 kamper under Robson?

Han startet 18 kamper i 03/04-sesongen og scoret 7 mål.
Merk. Det var i ligaen.

Sitat fra: "Lasse"
For og være helt ærlig, Joakim, så tror jeg du kun støtter Ameobi nå grunnet din stolthet og på prinsipper. Tror jeg. Noe annet kan ikke jeg skjønne.

Så la være å skjønne da.
Jeg støtter Ameobi fordi jeg mener han er en begavet fotballspiller som fortsatt har mye ugjort for Newcastle United FC. Jeg er en stor fan av Ameobis ferdigheter, og jeg mener han har fått for få sjanser til å vise seg virkelig frem. Og jeg synes selvsagt synd på ham fordi han måtte spille ving under Graeme "søplehue" Souness.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #61 på: 20. Feb. 2006, 22:00 »
en begavet football spiller heahehaeheaheaheaheaheaheaheahae

trenger han 10 år på og slå igjennom?????

største ustabile kløna jeg vet om men
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nr.9
« Svar #62 på: 20. Feb. 2006, 23:12 »
Selvsagt er han begavet, det er ingen spillere som har spilt for Newcastle som ikke er begavet. Men han er ikke begavet nok. Og ja, Joakim, hvor lenge er du villig til å la han spille dårlig før han skal slå gjennom? Eller har han allerede fått sitt store gjennombrudd?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #63 på: 20. Feb. 2006, 23:40 »
Å sei Ameobi har fått for lite sjangser er grov skivebom.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #64 på: 20. Feb. 2006, 23:51 »
Sitat fra: "Benson"

Ingen i dagens Newcastle som har misbrukt så mange sjanser som Ameobi. Da tenker jeg rent sportslig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #65 på: 21. Feb. 2006, 15:16 »

Han har ikke fått sjansen til å vise hva han virkelig er god for. Det han gjorde under Souness teller overhodet ikke. Det har bare satt ham tilbake. Han har blitt brukt helt feil. Og det har vært veldig ødeleggende for Ameobi, i det som skulle være en viktig utviklingsperiode for Shola.

Men jeg har tro på at han kan komme tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Nr.9
« Svar #66 på: 21. Feb. 2006, 15:20 »
Gi heller nr 9 til dyer eller noen andre. Synes absolutt ikke Ameobi fortjener nr 9, bare så vidt han fortjener å få et squad nr.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #67 på: 21. Feb. 2006, 16:43 »
Sitat fra: "Joakim"

Han har ikke fått sjansen til å vise hva han virkelig er god for. Det han gjorde under Souness teller overhodet ikke. Det har bare satt ham tilbake. Han har blitt brukt helt feil. Og det har vært veldig ødeleggende for Ameobi, i det som skulle være en viktig utviklingsperiode for Shola.

Men jeg har tro på at han kan komme tilbake.

Han har fått mange fleire sjangser enn Lua Lua
Og sjå Kem som er best av dei no når Lua Lua  oxo har fått spille litt. Er blant Premier league beste spisser. Det kommer aldri Ameobi til å bli. Punktum.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #68 på: 21. Feb. 2006, 18:08 »
Sitat fra: "Joakim"

Med respekt å melde; Dette er svada til ende og annen. Er det en som har fått nok muligheter de siste sesongene så er det Ameobi. Forrige sesong startet han 17 kamper i ligaen (de aller fleste som spiss), og scoret 2 lusne mål. Og var det en Souness hadde tro på og gav sjansen så var det jaggu meg Ameobi. En rekke ganger ble han prioritert fremfor velrenomerte navn som Kluivert og Luque.

Og slutt med dette tullet om at det er Souness sin feil at Ameobi presterte så dårlig. Souness kan klandres for mye, men synes det blir for drøyt å si at det Ameobi gjorde under Souness teller ikke. Da teller vel heller ikke prestasjonene til Steven Taylor og N'Zogbia heller da, ifølge din logikk? To spillere som slo gjennom under Souness.

At Ameobi nå er inne i en god periode lar jeg meg ikke blende av. Slike perioder har han hatt før for så å forsvinne helt ut av det igjen - både under Souness og SBR. Man så at han var tilbake til sitt gamle jeg mot Southampton.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #69 på: 21. Feb. 2006, 18:14 »
Må huske at han spiller med store smerter og får sprøyter før kamper, håper han ikkje spiller mot charlton, håper shearer er tilbake og han spiller på topp med luque og vi hviler dyer og ameobi
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #70 på: 21. Feb. 2006, 20:09 »
Joakim HERREGUD nå er du bare teit. sender ameobi deg noen spenn i uka for at du skal forsvare han for newcastle supportere eller! vår dårligste speller i forhold til alle de sjansene han har hatt opp igjennom

du kan kanskje si han er begavet, men det måtte vært hvis han spelte for port vale. han er en middelmådig backup!

hvor langt tid bruke taylor på og slå gjennom? nzogbia? det er talenter , ikke ameobi FACE IT!
lt;3 Newcastle <3

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nr.9
« Svar #71 på: 21. Feb. 2006, 21:26 »
Han er jo ikke teit fordi han støtter Ameobi. Ameobi KAN, men spørsmålet er hvor villige vi er til å vente på at det skjer.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #72 på: 21. Feb. 2006, 22:34 »
nei han er sikkert grei han, men meninga om ameobi er teit skal vi gi han 10 år med en god kamp i sesongen før det løsner eller???!
lt;3 Newcastle <3

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Nr.9
« Svar #73 på: 22. Feb. 2006, 00:00 »
Selg Ameobi til sunderland, han blir sikkert en god spiller i championship
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #74 på: 22. Feb. 2006, 00:38 »
jeg synes ameobi ser klønete ut, men det gjør også Kanu og ikke minst Carew. Men de har alle god teknikk, de er bare høye og da ser det ikke elegant ut. Men Ameobi er en god spiller, og jeg har litt lyst til å sammenligne han med Carew. I lyon har han briljert, blitt voksen og en god spiss! Stor og sterk og lynrask.. Ameobi er laget av det samme materialet. Gi ham tid, han er enda ung!