20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Er Nr.9 Hellig

Ja
23 (65.7%)
Det er bare et nr
12 (34.3%)

Stemmer totalt: 31

Avstemning er avsluttet: 14. Feb. 2006, 19:59

Skrevet av Emne: Nr.9  (Lest 13642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« på: 14. Feb. 2006, 19:59 »
det har hele tiden vært veldig stort fokus på drakt nr 9. hvem hadde den egentlig før Shearer. det er jo en liten handfull spillere som huskes som de store i drakt nr.9, har det ikke vært noen flopper der?

jeg mener bestemt å huske at jeg irriterte meg over at denne Shearer kom og tok nr til Les Ferdinand når han kom:p hehe jeg liker ennå Les bedre en Shearer:P men det er en annen litt skjullt hemmelighet. stemmer det at han hadde dette nr? og hvem hadde det eventuelt før han?:P

er Nr 9 hellig?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #1 på: 14. Feb. 2006, 20:07 »
Sir Les Ferdinand hadde nummeret før Shearer kom ja, Sir Les er og var en av favorittspillerne mine og
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Re: Nr.9
« Svar #2 på: 14. Feb. 2006, 20:11 »
Sitat fra: "Erlend Simonsen"
stemmer det at han hadde dette nr? og hvem hadde det eventuelt før han?:P

Ja, det stemmer. Andy Cole hadde nummer 9 før Les Ferdinand og David Kelly hadde det igjen før Andy Cole om jeg ikke husker feil.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nr.9
« Svar #3 på: 14. Feb. 2006, 20:16 »
Hvis dette skal være et prestisjetungt nummer, skal det gjøres hellig og aldri mer brukes. Mener ihvertfall jeg.

Men, egentlig er det bare et nr. Selv om det betyr ufattelig mye. Så egentlig vil jeg at ingen skal få bruke etter kongen selv har brukt det.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #4 på: 14. Feb. 2006, 20:55 »
man kan jo ikke slutte å bruke Nr.9 hvis spilleren plutselig hadde segnet om eller noe lignende... så skal det gjøres hellig, men ingen av de spillerne som har hatt Nr. 9 har vært store nok til å kunne låse kanskje verdens mest populære drakt nr.
Han kom, ble mett og dett var dett....

olekey

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #5 på: 14. Feb. 2006, 21:33 »
Som dere husker fra når Owen kom til Newcastle, så sa Shearer selv at han ville gi han drakt nr.9. Hvorfor ikke gi Owen nummeret når Shearer legger støvlene på hylla? Han kommer helt sikkert til å bli en stor spiller her i klubben i en lang lang tid!
url=http://www.userbars.com/][/url]

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #6 på: 14. Feb. 2006, 22:13 »
Sitat fra: "olekey"
Som dere husker fra når Owen kom til Newcastle, så sa Shearer selv at han ville gi han drakt nr.9. Hvorfor ikke gi Owen nummeret når Shearer legger støvlene på hylla? Han kommer helt sikkert til å bli en stor spiller her i klubben i en lang lang tid!

>> Selv tipper jeg det er en viss sannsynlighet for at Owen forsvinner til sommeren, etter VM.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #7 på: 14. Feb. 2006, 22:15 »
Sitat fra: "olekey"

da klikker alle fansene som har kjøpt drakt med owen 10 på...og det er ikke få

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #8 på: 14. Feb. 2006, 22:20 »
Den einaste potensielle 9 ern i klubben er Owen ( Om han har planar om å bli på St James )

Nr 9 skal ikkje fredas. Men skal bare benyttes av Spillere som Shearer. Ferdinand ol. Ikkje Ameobi ..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #9 på: 14. Feb. 2006, 22:26 »
nr.9 skal til høye, sterke krigere. ikke en regel, bare min mening...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #10 på: 15. Feb. 2006, 09:50 »
Har en gammel vhs fra 1997-98, der flere spillere snakker om nr.9 i newcastle. Fellesnevneren er at det nr. har betydd noe spesielt for Newcastle og fansen i lange tider, og de som har spillt med den trøya, sier at det er en ære.

Jeg mener at en av Newcastles spesielle fortrinn, er slike særegenheter som f.eks. nr.9 på St. James, og dette bidrar til det unike med vår elskede klubb!
Who else...... Alan Shearer

folesvert

• Gjest
Nr.9
« Svar #11 på: 15. Feb. 2006, 13:04 »
... samme for meg hvem som har nr. 9 (kanskje Shearer kan dele den videre til en han synes er verdig). Det ville vært en fin gest, og en enorm motivasjon for den som fikk trøyen og nummeret.

... nr. 12 er hellig (heia Enga)

folesvert

• Gjest
Nr.9
« Svar #12 på: 15. Feb. 2006, 13:08 »
... og kanskje han kan gi nummeret videre etter testemonial kampen som er på tapeten. Der hadde det vært stort og vært ...

Newcastle captain Alan Shearer will celebrate a decade of distinguished service to his home-town club with a testimonial against Scottish giants Celtic in May.

... fra Ananova

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nr.9
« Svar #13 på: 15. Feb. 2006, 18:53 »
Håper Michael Owen spiller i nummer 9 neste sesong. Jeg ber innstendig om at det blir en realitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Nr.9
« Svar #14 på: 15. Feb. 2006, 22:03 »
Owen kunne vært en verdig avtager. Spørsmålet er bare om han blir her ut sin karriere. For det mener jeg han som bærer 9 tallet bør ha! Han skal blø og brenne for klubben av hele sitt hjerte, og elske den til han dør!

Spørs om Owen er slik.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.