20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #150 på: 02. Mars 2006, 16:38 »
Sitat fra: "kesse"
Men Bellamy har pokker ikke kapasitet til å erstatte kvalitetene til Owen heller. Tror hvilken som helst manager i verden hadde valgt Owen fremfor Bellamy.

>> Owen er en betydelig bedre avslutter normalt sett. I tillegg er han kanskje enda noe bedre til å time løpene sine, selv om Bellamy har bedret seg betraktelig her. Plasseringsevne foran mål går også i favør Owen.

I alt annet mener jeg Bellamy er bedre, og spesielt da funksjonen som uromoment. Bellamy er et mareritt å spille mot.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #151 på: 02. Mars 2006, 16:42 »
Jeg er hvertfall ikke i tvil om hvilken av de to jeg ville hatt på laget mitt. Selv med et objektivt syn...

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #152 på: 02. Mars 2006, 17:28 »
Må si meg enig med Joakim og Jarle  :)

Jeg ville faktisk hat Bellamy og Owen sammen, istedet for Sharer og Owen!
Shearer VAR god før, men etter min mening gjør han ingenting annet en å stå foran mål, han jobber jo ALDRI lenger! Han har blitt gammel og daff..

Men all respekt for hva han har gjort de 10 årene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #153 på: 02. Mars 2006, 17:59 »
Sitat fra: "MaKo"

Jeg ville faktisk hat Bellamy og Owen sammen, istedet for Sharer og Owen!
Shearer VAR god før, men etter min mening gjør han ingenting annet en å stå foran mål, han jobber jo ALDRI lenger! Han har blitt gammel og daff..

Fæl lesning....

Shearer jobber ikke? Syntes han sliter ræva av seg hver eneste gang han går tråkker utpå en fotballbane jeg.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #154 på: 02. Mars 2006, 18:03 »
Bellamy var en dyktig spiller, det ahr jeg aldri sagt noe på. Han var en av mine favoritter før han tråkket så grådig i salaten i saken ang. Souness. Nå vet jeg ikke 100% sikkert va som var rett og galt i den saken, men etter min mening så gjorde Souness det riktige i å selge Bellers. Bellamy burde visst bedre enn å gå direkte på radio og kalle Souness en løgner, men hvis det er sånn han takler ting så.
Etter at han forlot Newcastle så har jo han bl.a. sendt ufine tekstmeldinger til Shearer og snakket nedlatende til Gary Caldwell da Celtic møtte Hibernian.

Det Shearer har gjort for klubben i år stiller jeg all mulig respekt til. Shearer hadde planer om å legge opp etter fjorårs sesongen, men bestemte seg for å være i klubben i 1 år til for å hjelpe til med å løse spisskrisen. Han er en vanvittig støtte for laget og jeg er sikker på at han skaper en STOR trygghet blandt spillerne når han er på banen. Han er langt fra like god som han var for 5 år siden, men hvem kan forvente det av ham ?! Shearer gir alt for klubben, og det er latterlig å si at han ikke jobber når han er på banen.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #155 på: 02. Mars 2006, 21:27 »
Jeg er hvertfall ikke i tvil om hvilken av de to jeg ville hatt på laget mitt. Selv med et objektivt syn...

>> Hvis jeg påstår at du hadde hatt et annet syn dersom vi hadde byttet utseende på Michael Owen og Craig Bellamy, hadde jeg faktisk hatt et flust av psykologiske teorier i ryggen som hadde støttet meg! Jeg har studert sosialpsykologi! ;)

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Bellamy
« Svar #156 på: 02. Mars 2006, 21:42 »
Er det virkelig noen her som ville hatt han foran Owen!?

Blir kvalm bare jeg leser om den ufordragelige snørrungen. Samme hvor god han er. Han har kødda med Kongen!
FVM

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #157 på: 02. Mars 2006, 23:16 »
Nei vi må verne om konge å fedreland!

Bellamy må jo få lov å sende meldinger. Å det er jo sant: Shearer hadde jo aldri klart å nå igjen Bellers. Syns det blir litt patetisk å snakke om SMS'er, blir litt sånn John Arne Riise tendenser! Sier seg selv at i kampens hete så kommer det frem en del saker og ting.
For de som hørte intervjuet med Shearer på BBC, etter rekorden hans, så virket det ikke som om han bar noe nag til Bellamy. Han sa rett ut at klubben manglet aggresivitet på topp uten Bellamy. Før så var det bare å gi Bellamy ballen så kunne han vinne kampen. Det var Shearers ord. For de som ikke vil tro det kan jo bare gå inn på BBC sine sider og laste ned en timers lange intervjuet. Ja han sa vi hadde Owen, men han er da skadet.
Er nå ikke 100% sikker på at Shearer ville hatt han tilbake, men jeg tviler på at kongen bryr seg så mye om et par sms.

Har selv sendt sms som ikke har vært så pene, men kan jo snakke med folka for det om. Vet ikke helt hvordan det er for dere? Det handler om å tilgi. Tror de fleste kunne gjort en del dumme ting om de hadde havnet i den unåden som Bellamy ble viklet inn i, sterkt hjulpet av den høyt elskede Souness (go fuck yourself).

Bellamy er en god fotballspiller og en vinner. Han ville vinne mot Souness, men han og klubben ente som taper. Synd han ikke vant da hadde vi kanskje vært i Europa!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #158 på: 02. Mars 2006, 23:18 »
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy er faktisk så tilbakestående...

Ha ha ha, den var god Joakim :wink:
Who else...... Alan Shearer

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #159 på: 02. Mars 2006, 23:21 »
altså bellamy har vært i norwich og er i blackburn forruten og ha vært i newcastle! Owen har hvert i Real madrid og Liverpool og er fast på det engelske landslaget. sier litt.

og heller ville ha bellamy enn owen er litt rart . hvorfor møtte 25000 fans opp da Owen signerte ? gjorde de det med bellamy eller? Owen er en stor stjerne, bellamy er en stjerne. HADDE ALDRI I VERDEN VILLE BYTTA TILBAKE!

OWEN FOR THE WIN<3<3
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #160 på: 03. Mars 2006, 01:15 »
Sitat fra: "Jarle"

>> Hvis jeg påstår at du hadde hatt et annet syn dersom vi hadde byttet utseende på Michael Owen og Craig Bellamy, hadde jeg faktisk hatt et flust av psykologiske teorier i ryggen som hadde støttet meg! Jeg har studert sosialpsykologi! ;)

hehe:) Om underbevisstheten min spiller meg et puss vet jeg ikke!;)

Men jeg er 99.9% sikker på at jeg aldri ville hatt Bellamy i stedet for Owen. Rett og slett for jeg syntes Owen er en mye bedre spiller enn Bellamy...

Hadde noen spurte meg om jeg ville ha byttet bort Bellamy mot Owen når Bellamy var på topp i sin Newcastle hadde jeg ikke vært i tvil. Owen er og kommer alltid til å være en bedre spiller etter min mening! Jeg er glad i sympatiske spillere, og der scorer Owen og Shearer HØYT!

Åsmund:

Nei, jeg er enig i at å sende SMS i fylla ikke er det verste man kan gjøre. Men det er vanvittig respektløst.. Klarer du å se for deg Owen gjøre det samme? Det er dog ikke bare den hendelsen som har gjort at jeg har mistet respekten min til, men en "serie med uheldige hendelser" har fått meg til å se rødt..  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #161 på: 03. Mars 2006, 10:20 »
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy er faktisk så tilbakestående...

Ha ha ha, den var god Joakim :wink:

Jeg var redd den der ville komme. Jeg kunne ønske at folk tok seg tid til å lese mer enn de fem første ordene.

Når folk kaller Bellamy tilbakestående, så må jeg jo svare. Og hvis det å innse at Blackburn for tiden er en bedre klubb enn Newcastle, er et tegn på at man er tilbakestående, ja, da vet ikke jeg hvem som er tilbakestående...

Selvfølgelig hadde jeg ikke bytta ut Owen med Bellamy. Noen må jo score mål også.
Jeg hadde plassert Bellamy SAMMEN Owen. Det er plass til to på topp.
Shearer gir seg. Valget er enkelt. Inn med Bellamy.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #162 på: 03. Mars 2006, 13:05 »
Det er i frykt jeg skriver min mening nå.

Shearer viste at bellamy kunne oppføre seg som en idiot til tider. Jeg vet jo ikke hvordan han/de håndterte saken. Men jeg mener der er litt firkantet å bli såå sur for en sms. Det går jo an å prøve å løse konflikter på en fredelig måte uten at noen måtte gå. Shearer har stor makt i newcastle og hvis han bidro til at bellamy gikk begrunn av denne sms`en så synes jeg det rett og slett er latterlig. Bellamy oppførte seg som en 12 åring, men han er en helvetes god spiller, og vi burde strukket oss lang for å beholde ham. Hva hadde skjedd hadde han sendt en mld til en mindre verdsatt newcastle spiller? Det hadde ikke hatt den sammebetydningen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #163 på: 03. Mars 2006, 13:42 »
Sitat fra: "annern"
Det er i frykt jeg skriver min mening nå.

Shearer viste at bellamy kunne oppføre seg som en idiot til tider. Jeg vet jo ikke hvordan han/de håndterte saken. Men jeg mener der er litt firkantet å bli såå sur for en sms. Det går jo an å prøve å løse konflikter på en fredelig måte uten at noen måtte gå. Shearer har stor makt i newcastle og hvis han bidro til at bellamy gikk begrunn av denne sms`en så synes jeg det rett og slett er latterlig. Bellamy oppførte seg som en 12 åring, men han er en helvetes god spiller, og vi burde strukket oss lang for å beholde ham. Hva hadde skjedd hadde han sendt en mld til en mindre verdsatt newcastle spiller? Det hadde ikke hatt den sammebetydningen.

Han var sikkert sint pga av det, men tror også at dette var bare en av flere hendelser fra Bellamy som gjorde at Shearer nok var godt fornøyd da Bellamy dro. Nå veit man ikke om han faktisk var det, men det meste av det han har sagt og hva som har blitt skrevet i lokalpressen tyder på dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #164 på: 03. Mars 2006, 13:44 »
Men disse meldingene ble vel sendt mens Bellamy var på utlån i Celtic? Så det var andre grunner som gjorde at Bellamy ble sendt bort... Men de meldingene hjalp vel ikke akkurat hvis Bellamy hadde planer om å komme tilbake til Newcastle.