20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108227 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #120 på: 27. Feb. 2006, 20:19 »
Godt godt. Synes hele saken er en tragedie for Newcastle. Det som er så synd er at prestasjonsmessing har Newcastle lidd av tapet av en meget god fotballspiller. Tenk å kunne hatt Bellers på topp. Jaja det er vel bare på fifa det går ann og kommer til å gå ann. Virker som folk over på balløya har et litt mer anstrengt forhold til Bellers enn det jeg har. Det fins jo noen av dere her og da!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #121 på: 27. Feb. 2006, 20:59 »
Bellamy er vekke og ferdig med det. Vi har Owen no som er langt bedre, og er ein goalgetter, noko som ikkje Bellers er.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #122 på: 28. Feb. 2006, 11:07 »
Ukultur ... det er jo mange i Newcastle som har gjort dumme ting, men etter å ha 'tatt sin straff' har man gjort opp for seg å man bør kunne fortsette med blanke ark. Vi bør alle kunne gjøre feil, men så gjøre opp for oss.

Bellamy er en 'eager fuck' som den siste tiden har vist at han kan spille fotball med hjertet utenpå drakta. Skylden for at 'the Bellamy-incidents' ble store konflikter bør tillegges trener og støtteapparat. Her har klubben en jobb å gjøre! Man jobber med mennesker - ikke cyborger (som mange av dere tror fotballspillere er)! Det er menneskelig å drite seg ut!

Faen så enig i at Bellamy skulle fått flere sjanser, og at Souness aldri skulle vært innenfor portenen på St.James'. 5 millioner pund kan vise seg å bli småpenger dersom hans utvikling fortsetter slik den har gjort de siste månedene.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #123 på: 28. Feb. 2006, 11:10 »
... men faen så alene Owen kan bli når Shearer slutter og dersom Luque ikke slår til (noe jeg tror og håper han vil gjøre). Hjelper ikke med den beste midtbanen i England om ikke Owen har en støttespiller helt der framme.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #124 på: 28. Feb. 2006, 11:15 »
... litt søt da! "Sende hat-sms i fylla". Ikke akkurat voldsomme opptøyer, men mer fjortis-tendenser som en profesjonell klubb som Newcastle burde kunne håndtere.

... enig med deg som sier at Shearer ikke behøver bli manager for Newcastle dersom han ikke klarer å heve seg over slikt tull & tøys.

... Shearer er SJEF, men han kan ikke opphøye seg til GUD (riktig ennå). Det kan han få gjøre når han har ledet oss til seriemesterskap!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #125 på: 01. Mars 2006, 13:20 »
Sitat fra: "Christian"
Viss Shearer ikkje vil ha Bellamy tilbake i Newcastle, pga av den SMS greia, så visser vel det kanskje at han ikkje er det rette manageren. For ein manager skal ikkje la personlege saker som det, gå utover kven som klubben bør kjøpast, kven som skal spele.

Då vil eg sei han er ein like dårleg manager som Souness, der han går etter person. I fotball er det fotballspelaren som gjelder og ikkje personen.

Det er min meining, viss(eg seier ikkje at Shearer har sagt det/gjere det) Shearer meinar det, så meinar eg han har ingen framtid som manager.

Eller at Shearer i motsetning til enkelte veit at man ikke kan la personer oppføre seg som en rebell 24/7 og ødelegge teamspiriten.
Hans Emil sa det så ekstremt bra, Bellamy er en cunt og er ikke verdig å stå på Newcastle Uniteds lønningslister.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #126 på: 01. Mars 2006, 13:34 »
Folesvert: Å sende hat-sms er ikke det verste han har gjort, selvom jeg er såpass fan av Kong Shearer at jeg aldri kan tilgi Bellamy for det!;)

Men, hvorfor skal vi en spiller enda flere sjanser når han;

- Faker skade forran viktig kamp
- Sender hat-sms til andre spillere på samme lag
- Snakker dritt om Newcastle til spillere som nettopp er ankommet klubben
- Overfaller en 20år gammel jente på byen i Newcastle (Han har tydligvis ikke lært siden han gjorde det samme for noen helger siden.)
- Begynner å slåss og kaste stoler på Jon Carver (Under ROBSON sin tid, ikke Souness).

Kommer ikke på flere nå, men det er nok mer!;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #127 på: 01. Mars 2006, 13:34 »
dobbelpost

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #128 på: 01. Mars 2006, 13:36 »
Dette er jo bare noe. Hudfletta Robson etter en av de siste kampene til Robson, da vi spilte 2-2 mot Norwich, fordi han ikke visste hvor han fikk spille dersom Rooney blei kjøpt. Osv, osv, osv. Mannen er en komplett idiot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #129 på: 01. Mars 2006, 14:21 »
Fikk et rødt kort og 1 utestengelse på grunn av voldelig oppførsel i CL. Til sammen 6 kamper vel?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #130 på: 01. Mars 2006, 15:08 »
Stemmer! Hvem spilte vi mot da??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #131 på: 01. Mars 2006, 17:02 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Fikk et rødt kort og 1 utestengelse på grunn av voldelig oppførsel i CL. Til sammen 6 kamper vel?

Mot Kiev. Tre kamper utestengelse. Gjentok bedriften mot Inter, og te nye kamper utestengelse der også.
Dette er jo bare noe. Krangla seg delvis ut av Norwich, og dro fra Coventry som en mislikt mann. Og dro i skam fra Newcastle.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #132 på: 01. Mars 2006, 22:49 »
http://www.newcastle.no/nyheter/be.htm

Jeg hater Bellamy. HATER!!

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #133 på: 01. Mars 2006, 23:24 »
Bellamy er og forblir en idiot...jeg blir ikke engang irritert av uttalelsene hans lenger, for det som er så komisk er at han er så vanvittig dum i hodet at han ikke skjønner at han dritder seg totalt ut hver gang han åpner den stygge lille kjeften :) En hel fotballverden ler av han, og han er så tilbakestående at han ikke sjønner når han skal holde kjeft.  :lol:

Men enda verre, og nesten mer komisk, er de apekattene som faktisk vil ha dette dyret tilbake i Newcastle.   :lol:
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #134 på: 01. Mars 2006, 23:26 »
Enkelte ser fotballferdigheter andre ser en bitter personlighet som nå hater Newcastle etter Souness.
iverpool FC