20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #165 på: 03. Mars 2006, 18:32 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "NUFranC"
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy er faktisk så tilbakestående...

Ha ha ha, den var god Joakim :wink:

Jeg var redd den der ville komme. Jeg kunne ønske at folk tok seg tid til å lese mer enn de fem første ordene.

Jeg leste hele innlegget, og er fullstendig enig i at Bjellers er en ressurs. Det var bare en kommentar på noe som jeg synes var festlig  :wink:
Who else...... Alan Shearer

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #166 på: 03. Mars 2006, 19:23 »
Det er vel ingen som er dum nok til å velge Bellamy foran Owen ?
Owen er mer plasseringsdyktig, teknisk og har myye bedre avslutninger enn Bellamy har. Eneste er at Bellamy er mer eksplosiv og raskere enn Owen. Men jeg synes iallefall at Owen har en myyye mer profesjonell holdning til fotball og medspillere enn den halsløse urokråka. Og tro meg, når sesongen er ferdig kommer vi til å ligge over Blackburn på tabellen Jeg sku seff ønske at Bellamy hadde vett nok til å løse situasjonen med Souness på en bedre måte, men når man ikke kalrer å holde hodet kaldt så går det sånn som det har gjort med han
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellamy
« Svar #167 på: 03. Mars 2006, 19:38 »
Genialt innlegg, Stephan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #168 på: 03. Mars 2006, 19:38 »
Enig med deg i alt Stephan, bortsett fra at vi nok ikke får vist at vi er et mye bedre lag enn Blackburn før neste sesong, fordi vi allerede er for langt bak, tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #169 på: 03. Mars 2006, 22:20 »
Jeg har et veddemål med en Blackburn kompis om at vi kommer til å ende høyere opp enn de! :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #170 på: 04. Mars 2006, 01:08 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg har et veddemål med en Blackburn kompis om at vi kommer til å ende høyere opp enn de! :)

Jeg er redd din blackburn-kompis kommer til å sitte igjen med gevinsten. Beklager, men Graeme Souness var her altfor, altfor lenge. Minst en og en halv sesong på overtid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #171 på: 04. Mars 2006, 13:45 »
Sitat fra: "kesse"

Jeg tror du vinner:D det sprekker for svartbrenn på slutten
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #172 på: 04. Mars 2006, 14:26 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Det er vel ingen som er dum nok til å velge Bellamy foran Owen ?
Owen er mer plasseringsdyktig, teknisk og har myye bedre avslutninger enn Bellamy har. Eneste er at Bellamy er mer eksplosiv og raskere enn Owen. Men jeg synes iallefall at Owen har en myyye mer profesjonell holdning til fotball og medspillere enn den halsløse urokråka. Og tro meg, når sesongen er ferdig kommer vi til å ligge over Blackburn på tabellen Jeg sku seff ønske at Bellamy hadde vett nok til å løse situasjonen med Souness på en bedre måte, men når man ikke kalrer å holde hodet kaldt så går det sånn som det har gjort med han

Owen og Bellamy kan utfyllle hverandre. Bellamy er arbeidsjernet, playmakeren og den som skal gjøre grovarbeidet. Skape rom for Owen, og drive motstanderen til vanvidd. Owen skal score målene, og gjøre nytte av de rommene som Bellamy ordner. Med to lynkjappe spillere på topp, en målscorer og et arbeidsjern, og en stor, sterk targetman som reserve har vi gode muligheter til å bli et fryktet angrepslag igjen.

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #173 på: 04. Mars 2006, 15:34 »
Problemet er bare at Bellamy hadde skapt slik "unrest" i spillergruppen at Owen hadde forsvunnet ut. Bellamy mente han var stjernen og Owen fikk for mye spilletid på bekostning av ham. Og flere hadde underprestert pga negativ presse og negativt miljø. Også det at man med Bellamy må regne med en god del kampers karantene spredd rundt på viktige kamper i sesongen.
Svart Hvitt

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #174 på: 04. Mars 2006, 20:06 »
For no idiotisk sprøyt.
Bellamy klager ikke for ingenting, og hadde han spilt sammen med Owen ville ikke Owen fått mer spilletid enn ham selv. Bellamy skaper ikke noe spesielt mye unrest i gruppa. Det er bare noe forbanna sprøyt og dritt som spres om Bellamy etter konflikten med Souness.

Og karantene er det minste problemet med Bellamy. Skadene er et større problem. Han er som oftest skadet rundt viktige kamper. Ikke suspendert. Det er ekstremt overdrevet at Bellamy er mye suspendert pga gule og røde kort. Det er en veldig liten del av Bellamy. At han får gule kort for kjeftbruk plager meg ikke et sekund. Jeg elsker ham for det. Og Bellamy har blitt mye flinkere til å holde hodet kaldt på fotballbanen enn han var i starten av sin newcastlekarriere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #175 på: 05. Mars 2006, 13:30 »
Våkn opp, mann, våkn opp fra drømmeverdenen din.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #176 på: 05. Mars 2006, 14:54 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Våkn opp, mann, våkn opp fra drømmeverdenen din.

Drømmeverdenen min?

Det er jo fakta faen at Bellamy blir urettferdig fremstilt som en bråkmaker.
Han har aldri vært noen typisk bråkmaker. Han prater mye, og kjefter mye. Og pådrar seg mange gule kort. Ja. Og får noen karanteneavbrekk. Ja. Men han bidrar ikke til noen dårlig stemning i laget, mener jeg. Ihvertfall ikke hvis han får spille spiss, og får en mulighet til å bidra positivt for laget.

Det som først og fremst holder Bellamy ute er skadeproblemene.

Men jeg ser ingen grunn til at det hadde vært en drøm å få Bellamy tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #177 på: 05. Mars 2006, 15:00 »
Det er jo en helt fjern virkelighetsoppfatning du har!
Han ER jo en typisk bråkmaker, og har vært det i samtlige klubber han har vært i, og Souness er jo bare en av flere han har røket uklar med.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #178 på: 05. Mars 2006, 15:04 »
HAN ER EN TYPISK VINNER, og alt du får i tillegg. Kan sammenlignes med Roy Keane.  Bare Bellamy faktisk er hakket bedre!Faktisk mange hakk roligere og!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #179 på: 05. Mars 2006, 15:07 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
HAN ER EN TYPISK VINNER, og alt du får i tillegg. Kan sammenlignes med Roy Keane.  Bare Bellamy faktisk er hakket bedre!Faktisk mange hakk roligere og!

Roy Keane som er tidenes spiller i PL sammen med Kong Alan og Henry. Bellamy blir aldri så stor, og Bellamy har heller ikke noe edelt metall og vise til.