20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« på: 10. Feb. 2006, 22:13 »
Jeg er ny på forumet her, og risikerer kanskje å hisse på meg noen personer første dagen med dette korte innlegget - men jeg tar sjangsen! Jeg så nettopp filmen The history of the Black & White strikers, og jeg sitter igjen med en sterk følelse av savn.. Ikke minst savner jeg gode gamle Les Ferdinand, Ginola, Asprilla osv. Men hva med Craig Bellamy? Lær gutten folkeskikk og få han hjem, SNAREST!

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #1 på: 10. Feb. 2006, 22:20 »
Flott å se enda en bergenser, men ikke like flott å se innlegget ditt. Jeg ser at du vil ha tilbake en bråkmaker som ødelegger harmonien i laget vårt. Bellamy hadde ødelagt alt som kalles lagmoral. Det er bedre med positive middelmådige spillere enn gode bråkmakere.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Bellamy
« Svar #2 på: 10. Feb. 2006, 22:30 »
Sitat fra: "Svenno"
Lær gutten folkeskikk og få han hjem, SNAREST!

Nope :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #3 på: 10. Feb. 2006, 22:41 »
Hehe, litt ironisk dette her.. En slik uttalelse fra en mann ved det navnet.. Har på følelsen av at jeg har opplevd det før.. :lol:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #4 på: 10. Feb. 2006, 22:55 »
hehehe.. regnet med litt reaksjoner på den her! jeg må nesten poengtere det med "folkeskikk". jeg tenkte først og fremst på hans prestasjoner som fotballspiller, men det må selvsagt sees i sammenheng med oppførselen hans. mange vil nok kalle han en rebell av natur, bråkmaker, råtass osv. personlig var jeg en stor fan av bellers, helt til det uungåelige skjedde. likevel har jeg innerst inne et lite håp om at han vil vokse som person, og en dag komme tilbake dit han egentlig hører hjemme :wink:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #5 på: 10. Feb. 2006, 23:24 »
Sitat fra: "Svenno"
hehehe.. regnet med litt reaksjoner på den her! jeg må nesten poengtere det med "folkeskikk". jeg tenkte først og fremst på hans prestasjoner som fotballspiller, men det må selvsagt sees i sammenheng med oppførselen hans. mange vil nok kalle han en rebell av natur, bråkmaker, råtass osv. personlig var jeg en stor fan av bellers, helt til det uungåelige skjedde. likevel har jeg innerst inne et lite håp om at han vil vokse som person, og en dag komme tilbake dit han egentlig hører hjemme :wink:

Tror nok Bellers aldri blir voksen dessverre. Gutten har utvilsomt kvaliteter, men jeg har på følelsen at han kun kan en ting, og det er å sparke ball.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #6 på: 10. Feb. 2006, 23:57 »
Er nok enig i det du sier, Asbjørn.. Dessverre!

Sitat
plebbster   
Flott å se enda en bergenser, men ikke like flott å se innlegget ditt. Jeg ser at du vil ha tilbake en bråkmaker som ødelegger harmonien i laget vårt. Bellamy hadde ødelagt alt som kalles lagmoral. Det er bedre med positive middelmådige spillere enn gode bråkmakere.

Det ligger forøvrig mye fornuft i det du sier, plebbster, ang positive middelmådige spillere osv.. Og just for the record, jeg er innflyttet og halvt bergenser - helfrelst på brann og skarrer på r'en :wink:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #7 på: 11. Feb. 2006, 00:11 »
De her inne har nok ikke Bellamy høyt oppe på "godlista" si, men du har noen med samme mening som deg!:)

Jeg er IKKE en av de. Håper den kødden holder seg langt vekk... Han har kvaliter som fotball spiller, men jeg hadde aldri bytta bort Owen eller Shearer mot Bellamy. Ser det som svært usannsynlig at han kommer tilbake til Newcastle også. Sist jeg var over var det ikke mange Geordies som hadde gode ord om han...

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #8 på: 11. Feb. 2006, 00:18 »
Sitat
eg er IKKE en av de. Håper den kødden holder seg langt vekk... Han har kvaliter som fotball spiller, men jeg hadde aldri bytta bort Owen eller Shearer mot Bellamy. Ser det som svært usannsynlig at han kommer tilbake til Newcastle også. Sist jeg var over var det ikke mange Geordies som hadde gode ord om han...

Selvfølgelig bytter en ikke Shearer/Owen mot bellers! Det er tilnærmet blasfemi.. Men som spiller hadde han uansett vært en god tilvekst.. Problemet er, som de fleste vet, han er verken smart eller særlig sosial intelligent. Det største problemet er nok at han mangler en viktig ting; sjel! Se på Scott Parker. Han blør for en klubb han har spilt for ett halvt år, han spiller med sjel og hjerte og gir alt. RESPEKT! Det var en avsporing :)

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #9 på: 11. Feb. 2006, 00:19 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Tror nok Bellers aldri blir voksen dessverre. Gutten har utvilsomt kvaliteter, men jeg har på følelsen at han kun kan en ting, og det er å sparke ball.

>> Tja... Det samme kan du jo si om Graeme Souness. Allikevel valgte han å prøve seg som manager!

Alt er mulig!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #10 på: 11. Feb. 2006, 00:26 »
Få heim! Vi trenger viljen og farten til Bellers. En spiller som kan vinne kamper alene!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #11 på: 11. Feb. 2006, 00:53 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Få heim! Vi trenger viljen og farten til Bellers. En spiller som kan vinne kamper alene!

Viljen har Scott Parker. Farten har Owen.

Han hadde vært en nyttig squad player hvis han hadde vært god i hue.. Men det han har gjort mot Shearer er utilgivelig! Ha han vekk...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #12 på: 11. Feb. 2006, 01:07 »
Det Bellamy gjorde mot Toon Army, Newcastle United, Baba og Faye, resten av lagkameratene og Kongen......
Megakødd. Han kan dra dit peppern gror og bli der til evig tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #13 på: 11. Feb. 2006, 01:27 »
Hva var det han gjorde mot Faye og Baba? har ikke fått med meg det jeg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #14 på: 11. Feb. 2006, 01:39 »
Sitat fra: "kesse"
Hva var det han gjorde mot Faye og Baba? har ikke fått med meg det jeg...

Satt å prata dritt om hele klubben til de da de nettopp var kommet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida