20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #135 på: 01. Mars 2006, 23:48 »
Jeg er skeptisk til hele Tommy Nilsen og hans kildeløse nyheter.. Men uansett, sett at Bellamy har uttalt dette, så er jo det typisk ham da. La ham bare si slikt, vi skal innhente den kjipe nye klubben hans i serieavslutningen  :D

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #136 på: 02. Mars 2006, 00:03 »
Ser overhodet ikke problemet med uttalelsene til Bellamy.

Newcastles første omgang mot Blackburn var da også en katatrofeoppvisning i elendig fotball. Newcastle greide ikke to pasninger på rad, og det var null struktur og samhandling. Elendige var også Blackburn, men noe mindre elendige enn Newcastle. I 2. omgangen kontrer Newcastle hjemmelaget i senk, og etter 2-0 - altså de siste minuttene av kampen - var det overkjøring.

Er det noen i det hele tatt som husker 1. omgangen mot Blackburn? Ha isåfall den i tankene før dere slakter Bellamys uttalelser!

At Blackburn har bedre trenere enn dem som var i Newcastle, er det vel også liten tvil om. Mark Hughes har påpekt at spillerne var elendig trente da han tok over.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #137 på: 02. Mars 2006, 00:08 »
Er helt enig i at vi spilte en "så der" kamp mot Blackburn.

Men det driter jeg egentlig i. Vetikke om det bare er meg, men jeg takler ikke å høre at andre slenger dritt om Newcastle! Blir forbanna!!! Hvertfall når det er en av våre x-spillere!

Jeg har aldri vært så glad for at han er borte fra Newcastle som jeg er nå.!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #138 på: 02. Mars 2006, 00:28 »
Sitat fra: "Jarle"
Ser overhodet ikke problemet med uttalelsene til Bellamy.

Newcastles første omgang mot Blackburn var da også en katatrofeoppvisning i elendig fotball. Newcastle greide ikke to pasninger på rad, og det var null struktur og samhandling. Elendige var også Blackburn, men noe mindre elendige enn Newcastle. I 2. omgangen kontrer Newcastle hjemmelaget i senk, og etter 2-0 - altså de siste minuttene av kampen - var det overkjøring.

Er det noen i det hele tatt som husker 1. omgangen mot Blackburn? Ha isåfall den i tankene før dere slakter Bellamys uttalelser!

At Blackburn har bedre trenere enn dem som var i Newcastle, er det vel også liten tvil om. Mark Hughes har påpekt at spillerne var elendig trente da han tok over.

Skjønner overhodet ikke at du gidder å støtte han...
Han var og er en tosk uansett hvordan han spiller.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #139 på: 02. Mars 2006, 08:49 »
Er ikke rart at Jarle sier det han sier, jeg mener iallfall han har rett. Hva sa han som var galt? At vi var det dårligste laget de har møtt på Ewood? Jeg ser ingen grunn til å si han er en idiot pga det, for jeg tviler ikke så mye på at det faktisk også er sant.

Og han sier de trener bedre i Blackburn. Kan dere være helt sikre på at vi trente bedre under Souness enn de gjør under Hughes? Tror ikke det, og jeg syns heller ikke vi så "topptrente" ut på banen under Souness.

Så her kan jeg ikke si imot Bellamy.Tror heller det er alt det andre som liker bak, og dermed er alt han gjør dumt for mange av dere, og det skjønner jeg.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #140 på: 02. Mars 2006, 10:30 »
Støtter Bellamy. Blackburn har gjennom denne sesongen stått frem som et bedre lag en Newcastle. Spesielt da de vant på St James'

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #141 på: 02. Mars 2006, 12:13 »
Litt skittkasting tåler vi! Vi kommer jo til å dominere tabellen foran Svartbrent etter denne sesongen!  :wink:
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #142 på: 02. Mars 2006, 12:14 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Støtter Bellamy. Blackburn har gjennom denne sesongen stått frem som et bedre lag en Newcastle. Spesielt da de vant på St James'

Helt klart. Surt men sant
Who else...... Alan Shearer

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #143 på: 02. Mars 2006, 13:16 »
Slenge dritt til Newcastle ... det må jo være lov. Bellamys drittslenging den siste tiden tolker jeg som et stort nag overfor Souness, og det er helt greit. Den mannen har ingen respekt hos meg, og under Souness var Hughes Blackburn et bedre lag.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #144 på: 02. Mars 2006, 13:32 »
Jeg bryr meg faktisk overhodet ikke over hva løgneren og dusten Bellamy måtte spy ut av seg lengre. Det bryr meg ikke. Han har sagt så mye drit og løgn og gjort så mye dumt. Jeg veit bare at vi i Newcastle ikke lengre vil slite med disse problemene. Istedet ser jeg frem til neste sesong når vi med en ordentlig manager skal få ut det enorme potensialet som det laget Souness har kjøpt inn, innehar. Så får Bellamy ha det godt i Blackburn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #145 på: 02. Mars 2006, 15:48 »
Bellamy kommer sikkert til å ha det godt i Blackburn, for jeg tviler på at denne sesongen er et blaff. Jeg tror faktisk at Hughes kan gjøre Blackburn til et noenlunde stabilt lag, rett under toppen, eller kanskje de faktisk kan klatre til topps før oss. Hvis Blackburn beholder sine beste spillere, og kanskje får inn en målscorer på topp, til å utfylle Bellamy, så kan Blackburn bli å regne med i mange sesonger fremover. Helt til Hughes evt. måtte finne seg en annen arbeidsgiver.

Forresten vil jeg trekke frem en ørliten del av Bellamys ord, som ingen har bitt seg merke i.
Jeg håper virkelig Newcastle tar seg sammen for de har spillerne som skal til.
Hvis Bellamy hater, hater, hater Newcastle, hvorfor skulle han da håpe at laget tar seg sammen, og hvorfor skulle han da si at "de har spillerne som skal til". Bellamy har nok fortsatt noen venner igjen i Newcastle. Deriblant Dyer. Og jeg tolker dette som at Bellamy på ingen måte har brent alle broer. Kall meg dum, kall meg idiot. Kall meg hva pokker du vil, Kristoffer. Bruk for pokker hvilket skjellsord du vil, om både meg og min venn Bellamy. Men Bellamy er kun bitter på Souness, og kanskje også den godeste Shepherd. Og det mener jeg han har all grunn til å være.

Og dessverre så er det et faktum at Blackburn-kampen var en av de dårligste vi har spilt i år. Likevel vant vi, og det var ene og alene pga Michael Owen og Alan Shearer.  Hadde vi ikke hatt de to på topp, men Chopra-Ameobi, ville vi trolig tapt kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #146 på: 02. Mars 2006, 15:52 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Bellamy er og forblir en idiot...jeg blir ikke engang irritert av uttalelsene hans lenger, for det som er så komisk er at han er så vanvittig dum i hodet at han ikke skjønner at han dritder seg totalt ut hver gang han åpner den stygge lille kjeften :) En hel fotballverden ler av han, og han er så tilbakestående at han ikke sjønner når han skal holde kjeft.  :lol:

Men enda verre, og nesten mer komisk, er de apekattene som faktisk vil ha dette dyret tilbake i Newcastle.   :lol:

Helt enig! Ubegripelig at faktisk noen _Newcastle supportere_ ønsker han tilbake.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #147 på: 02. Mars 2006, 16:00 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
Bellamy er og forblir en idiot...jeg blir ikke engang irritert av uttalelsene hans lenger, for det som er så komisk er at han er så vanvittig dum i hodet at han ikke skjønner at han dritder seg totalt ut hver gang han åpner den stygge lille kjeften :) En hel fotballverden ler av han, og han er så tilbakestående at han ikke sjønner når han skal holde kjeft.  :lol:

Men enda verre, og nesten mer komisk, er de apekattene som faktisk vil ha dette dyret tilbake i Newcastle.   :lol:

Jeg beklager, Stephan, men jeg må si deg imot her.
Bellamy er på ingen måte vanvittig dum i hodet, og han driter seg så aldeles ikke ut hver eneste gang han åpner kjeften. Dette er vel en av de første gangene jeg ser Bellamy uttale seg om sin tidligere arbeidsgiver, etter at han ble kastet på dør. Og i motsetning til Robert, så er det faktisk fornuft i en del av det Bellamy sier.
Når han sier at vi var det dårligste laget Blackburn har møtt på Ewood denne sesongen, så skal jeg ikke være uenig i det. Vi spilte drit elendig i den kampen. Det er et faktum.

Bellamy er faktisk så tilbakestående at han har hold ganske mye kjeft etter at han dro fra Newcastle. Det er mulig han sa noe rett etter at han dro, men ellers har det vært stilt, helt til dette dukker opp. Og det Bellamy sier er sant. Han gjorde forsåvidt rett i å dra til en bedre klubb, når han ikke var ønsket hos oss. Han dro til en klubb som er mye mer profesjonell på alle områder, enn Newcastle United. Den store forskjellen er at Newcastle har en tropp bestående av langt bedre spillere. Og de to fantastiske spissene våre utgjorde den store forskjellen mellom lagene på Ewood Park. På samme måte som Owen også var den store forskjellen da vi møtte West Ham borte før jul. Vi var veldig svake også i den kampen. Men et hattrick av Owen og et mål fra Shearer, etter forarbeid av Owen, pluss en fantastisk god keeper, gjorde at vi vant den kampen. West Ham var bedre enn oss i stort sett hele kampen.

Vi gjorde heller ingen god kamp mot West Brom, men vi vant der også. Takket være Michael Owen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #148 på: 02. Mars 2006, 16:24 »
Igjen: jeg forstår ikke problemet!

Går Bellamy til angrep på fotballklubben Newcastle United? Nei. Går Bellamy til angrep på supporterne? Nei. Byen? Nei.

Alt han konstaterer er - med tydelige henvisninger til Souness-regimet - at Blackburn er en bedre klubb både resultat- og treningsmessig.

Og som jeg sa i forrige innlegg: det har han jo helt rett i!

Jeg får vondt i hele kroppen når jeg ser hvordan Bellamy herjer i Blackburn for tiden. Innsatsen er alltid på topp, og han er kort fortalt en jævla briljant spiller. En fantastisk spiller som jeg savner utrolig mye. Michael Owen har på ingen måte kapasitet til å erstatte alle kvalitetene til Bellamy.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #149 på: 02. Mars 2006, 16:35 »
Sitat fra: "Jarle"
Michael Owen har på ingen måte kapasitet til å erstatte alle kvalitetene til Bellamy.

Men Bellamy har pokker ikke kapasitet til å erstatte kvalitetene til Owen heller. Tror hvilken som helst manager i verden hadde valgt Owen fremfor Bellamy.