20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #330 på: 06. Mars 2006, 18:27 »
Allardyce og Bolton; 2 seire på 11 mulige!!! Er jo nesten som Souness går han en høy gang. Det taler jo ikke akkurat til fordel for at han skal bli landslagssjef ... og da kan han jo fort bli høyaktuell for Newcastle.

Nei Allardyce har jeg ikke troen på! Da vil jeg heller ha Svennis. Rangerer mine tre favoritter til å ta over treneransvaret slik;

Hitzfelt
O'Neill
Svennis
Le Guen
Curbishly (skrives det sånn da?)
Allardyce

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 06. Mars 2006, 19:18 »
Nå blir det litt feil å vurdere Big Sam på grunnlag av de siste 11 kampene. Den jobben Allardyce har gjort i Bolton er intet annet enn imponerende. Til tross for små ressurser kan Bolton for andre år på rad kvalifisere seg for Europa. Og, det har disse to sesongene ikke vært langt unna CL.

Jeg tror FA ser på helheten framfor en liten periode. Big Sam er en glimrende manager, og jeg tror han er en svært høyaktuell kandidat som ny landslagstrener. Om han blir det, så overrasker det ikke meg. Ellers er jeg enig i at Ottmar, Allardyce, O'Neill og Le Guen bør være kandidater som ny Newcastle-manager.
Carr har altfor få landskamper for England!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #332 på: 06. Mars 2006, 19:48 »
Sitat fra: "folesvert"
Curbishly (skrives det sånn da?)

Det skrives sånn: Alan Curbishley.  :)

Og jeg vil aldri at Svennis skal sette sine ben i Newcastle. Da vil jeg mye heller ha Allardyce. Håper uansett mest på Hitzfeld eller O'Neill.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 06. Mars 2006, 21:38 »
off topic, men Mick McCarthy har fått sparken i sunderland nå. Kan Souness være noe for sunderland? =)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

folesvert

• Gjest
« Svar #334 på: 07. Mars 2006, 11:21 »
Yorke ridicules 'arrogant' former boss Souness

Trinidad and Tobago striker Dwight Yorke has criticised former Newcastle boss Graeme Souness for being 'arrogant' and failing to form relationships with his best players.

Yorke, 34, played under Souness at Blackburn during two unsuccessful seasons at Ewood Park. The former Aston Villa and Manchester United striker, who now plays in Australia for Sydney FC, told FourFourTwo magazine: 'If you listen to him it always seems to be the player's fault but you can't fall out with the best players.

'I certainly found him to be a very arrogant man. As a player you can't knock what he achieved in the game but as a manager you can't fall out with the best players at your club.  'And I'm not talking about the so-called Mickey Mouse players, I'm talking about arguably the best players in the team.'

... at Souness i det hele tatt ble trener i Newcastle for 19 måneder siden er for meg en gåte. Hva i all verden tenkte Shepard et al på da de gjorde dette. Med Gullitt tok de en sjanse som kunne gått begge veier, (et ubeskrevet blad som trener), med Souness visste de jo hva de fikk ... en trener uten meritter! En 18 måneders nedtur som kostet oss en fallskjerm på fantastiske 5 mill £ + sikkert en feit lønn ... at det går an!!!

folesvert

• Gjest
« Svar #335 på: 07. Mars 2006, 11:23 »
... la oss håpe Sunderland-styret ikke leser denne artikkelen, men ansetter jævelen med en gang. Han er jo helt sikkert en trener som dukker opp i diskusjonen som McCarthys etterfølger.

... jeg krysser fingre og tær!!!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #336 på: 07. Mars 2006, 15:16 »
marerittet:

souness vert ansatt i Shiteland, får dei opp igjen til PL og får ein bra plassering... Eg e redd han hadde prestert bra berre på pur faan... han e ond.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #337 på: 07. Mars 2006, 15:27 »
Sitat fra: "MortenM"
marerittet:

souness vert ansatt i Shiteland, får dei opp igjen til PL og får ein bra plassering... Eg e redd han hadde prestert bra berre på pur faan... han e ond.

Det trenger du ikkje å bekymre deg om. S****** er, og kjem alltid til å være udugleg.  Dessutan har han vel lagt opp manager karriera.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #338 på: 07. Mars 2006, 22:34 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "MortenM"
marerittet:

Det trenger du ikkje å bekymre deg om. S****** er, og kjem alltid til å være udugleg.  Dessutan har han vel lagt opp manager karriera.

Han kan ikke være fullstendig udugelig, siden han faktisk har klart noe i noen av de klubbene han har vært i. Men jeg er glad for at han ikke lenger er i Newcastle. Men jeg påtar meg en vikarjobb som forsvarsminister i Sounessdepartementet og sier at det er feil å kalle han udugelig. Da hadde han aldri blitt ansatt, og hadde ikke hentet så gode navn til klubbene sine +++ mange argument som er nevnt tidligere...
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 08. Mars 2006, 17:12 »
Jeg tror faktisk Souness kan passe bra inn i en klubb som har som sportslig mål og ligge i ingenmannsland i PL, som Sunderland.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
« Svar #340 på: 09. Mars 2006, 15:21 »
Tviler ikke et sekund på at Mr. S ville forsterket Sunderland rent spillermessig (kjøp og salg), og den dagen han forsvinner vil de sitte igjen med et bedre grunnlag enn før (slik Newcastle har det nå).

Uansett gledelig å se at flere nå er kritiske til Allardyce. Han er på ingen måte rett mann for oss!

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #341 på: 09. Mars 2006, 15:32 »
Dere kan begynne å se bort ifra O`Neill nå......
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 09. Mars 2006, 15:45 »
hvorfor?

FRONT242

• Mackem
  • Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #343 på: 09. Mars 2006, 15:51 »
Sitat fra: "kesse"
hvorfor?

Han tørster etter å trene favorittlaget sitt, enkelt og greit.
img]http://i83.photobucket.com/albums/j294/Safc-Fans/besteversigeh5zt.gif

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 09. Mars 2006, 15:52 »
Han hadde helt klart vært en ENORM forsterkning for dere. Men jeg har 95% sikker på at han ikke gidder å trene et første divisionslag...