20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #315 på: 01. Mars 2006, 13:47 »
Hva mener egentlig "publiken" her inne om Svennis som Newcastle manager? Mannen har helt klart kommet altfor mye i fokus grunnet utenomsportslige ting og dette er ikke ideeelt for en manager.
På en annen side er jeg ikke i tvil om at Svennis er en god manager, og jeg er ikke helt og holdent bare negativ til å få ham som manager for klubben min. Ikke et førstevalg, men mye bedre enn veldig mange andre som vi kan risikere å ende opp med.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 01. Mars 2006, 15:09 »
Hvis vi går glipp av både Ottmar og O'neil, så er Svennis helt klart en manager jeg kunne ha "godtatt". Mye bedre enn mange andre vi er blitt linket til den siste tiden hvertfall...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 01. Mars 2006, 16:42 »
Siste fra Daily Mail

Newcastle United have put the FA under huge pressure to finally make an approach to Martin O'Neill after offering to make the Ulsterman one of the highest-paid managers in the Premiership.
O'Neill remains the favourite to succeed Sven Goran Eriksson as England coach after the World Cup, but Newcastle chairman Freddy Shepherd has tried to take advantage of the FA's pedestrian appointment process by making the first move and tempting the former Celtic boss with a £3million-a-year package.

Preliminary talks are understood to have taken place and Shepherd's offer has not been rejected. After all, O'Neill has yet to hear officially from the FA.

The FA board met on Monday to discuss the appointment of the new manager and approaches to potential candidates will start after the friendly against Uruguay at Anfield.

But Brian Barwick, the FA chief executive thought to favour O'Neill, will have to approach the Ulsterman quickly if he is to avoid the embarrassment of losing out to Newcastle.

FA officials are keen to avoid paying more than £3m a year for the new man, but appreciate they need to be flexible.

O'Neill will not come cheap and a lucrative offer from Newcastle only strengthens his position as a free agent.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 01. Mars 2006, 16:51 »
Vi får håpe dette stemmer. Og vi får håpe at O'Neill fristes mer av Newcastle enn av England.
Det er jo på mange måter to umulige jobber. Men forskjellen er at mislykkes du i Newcastle, så er det bare i Newcastle du vil være uønsket. Mislykkes du som landslagssjef blir du landsforvist. Og sier du noe feil henges du på offentlig sted.
Og hvis du taper mot Nord-Irland så har du på mange meter underskrevet din egen avskjedssøknad.

Jeg vil påstå at det er langt høyere under taket i Newcastle. Selv om fansen kan være nådeløse. Og lokalpressen litt vanskelig å forstå seg på. Men når du overtar etter Souness, har du ingenting å tape.
Uansett om du overtar for Bobby Robson, Graham Taylor, Terry Venables, Glenn Hoddle, Kevin Keegan eller Sven Göran Eriksson, så vil forventningspresset være umulig. Bruker du "feil" spillere, eller er uheldig i et mesterskap, og ryker på straffekonk. i kvartfinalen, så er galgen neste som England-manager. Dette er O'Neill klar over. Og jeg håper han derfor kommer hit, og blir folkehelt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

folesvert

• Gjest
« Svar #319 på: 01. Mars 2006, 23:23 »
Enig med deg Joakim. "Å hoppe etter Souness blir ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola". Blir mer som å hoppe etter Eddie the Eagle. Ser for meg O'Neill som klubbtrener, men det er noe magen sier.

Dersom O'Neill skulle bli landslagstrener kan det jo bli sjebnens ironi om Svennis dermed overtar Newcastle.

Ikke meg imot egentlig ... selv om han er mer jålebukk enn kriger. Hitzfelt er kanskje å håpe på et under???

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 04. Mars 2006, 10:33 »
Virker som Big Sam har lyst på jobben.

"If Newcastle had rung up and asked for me, like they did last time, the chairman would have told me and I would know that," revealed Allardyce, who is also being courted by the FA for the England post. "I don't speculate on what would happen if the call came."

http://www.thisisthenortheast.co.uk/the_north_east/sport/football/newcastle/news/040306.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #321 på: 04. Mars 2006, 10:37 »
Jeg håper egentlig ikke at big sam blir vår nye manager. Liker ikke stilen hans, og da snakker jeg ikke bare om hvordan han ser ut.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #322 på: 04. Mars 2006, 10:54 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg håper egentlig ikke at big sam blir vår nye manager. Liker ikke stilen hans, og da snakker jeg ikke bare om hvordan han ser ut.

Hehe sant. Han speler litt kjedelig form av fotball, men den er meget effektiv.

Geordie Olav-mote freek :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

folesvert

• Gjest
« Svar #323 på: 06. Mars 2006, 13:40 »
... er han så fantastisk da? Har jo tapt mange kamper i det siste. Ligner litt på MeatLoaf ... gjør han ikke?

folesvert

• Gjest
« Svar #324 på: 06. Mars 2006, 13:58 »
Fra VG-nett;

Sunderland-manageren fikk sparken
Mick McCarthy fikk mandag sparken som manager for Sunderland, bunnlaget i engelsk eliteserie. (6.3.2006)

... nå er jobben ledig Souness ... grip sjansen!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 06. Mars 2006, 14:28 »
Jeg begynner å lure.... trenger vi ny manager eller? Roeder er jo konge og han har gjort spillet vårt om fra bunnlag til topplag, men han sier selv han ikke vil ha jobben så.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 06. Mars 2006, 14:50 »
Sant nok Kalifen, Roeder har gjort det bra..

@folesvert: O'Neill er jo Sunderland fan, så kanskje han går ditt istedet nå :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 06. Mars 2006, 15:40 »
Sitat fra: "folesvert"
... er han så fantastisk da? Har jo tapt mange kamper i det siste. Ligner litt på MeatLoaf ... gjør han ikke?

Bolton har vunnet 2 av siste 11.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #328 på: 06. Mars 2006, 16:03 »
Sitat fra: "folesvert"
Fra VG-nett;

Sunderland-manageren fikk sparken
Mick McCarthy fikk mandag sparken som manager for Sunderland, bunnlaget i engelsk eliteserie. (6.3.2006)

... nå er jobben ledig Souness ... grip sjansen!

Ha ha ha, det hadde vært konge
Who else...... Alan Shearer

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #329 på: 06. Mars 2006, 18:04 »
De hadde vært tilpass for hverandre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.