20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #285 på: 24. Feb. 2006, 15:42 »
Typisk at vi skal ende opp med ein middelmodig manager....er berre så typisk.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
« Svar #286 på: 24. Feb. 2006, 17:41 »
Forventningene til ny manager har jo vært enorme. Da skal det mye til for at vi ikke skal bli skuffet.

folesvert

• Gjest
« Svar #287 på: 25. Feb. 2006, 01:03 »
Hold ut ... ikke gi opp!!!

Det finnes jo flere managere enn de fem vi ønsker oss aller mest, uten at vi trenger å ende opp med Hoddle eller lignende.

FATT MOT GUTTER (OG JENTER)!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 25. Feb. 2006, 09:28 »
Betfair som har den høyeste oddsen har 1,99 i odds på at O`Neill blir ny Newcastle manager. Den laveste oddsen selskapet har hatt hittils.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 25. Feb. 2006, 09:28 »
Dobbel

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 25. Feb. 2006, 09:42 »
O'Neill still top choice Feb 25 2006

By The Journal

Martin O'Neill remains Freddie Shepherd's preferred choice to succeed Graeme Souness at St James's Park after it emerged that Newcastle's interest in the Irishman remains intact.

Although reports yesterday suggested that the former Celtic boss has rejected the chance to resume his career in the North-East, club sources have insisted that talk of O'Neill having come to a decision are premature.

The Journal understands discussions have been held between the two parties and, with negotiations said to be at an `advanced stage', the United chairman remains confident he can persuade O'Neill to accept the vacant post.

But with the England job having muddied the waters, Shepherd is prepared to exercise patience as he attempts to make the most-important appointment of his Magpies stewardship.

O'Neill is a front-runner for both positions and is understood to be keen not to talk himself out of either. It is now up to Newcastle to convince a manager in demand that a move to Tyneside is the most attractive proposition.

Initial talks are believed to have been positive, although an outcome is some way distant. That will not concern Shepherd, who is content to allow caretaker boss Glenn Roeder to continue for as long as is necessary.

Only if O'Neill were to turn down Newcastle would Shepherd begin to move down a shortlist which includes the likes of Sam Allardyce, Alan Curbishley and Steve Bruce.

plebbster

• Gjest
« Svar #292 på: 25. Feb. 2006, 14:22 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114673

Nå har jeg endelig tro på at O'Neill kommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 25. Feb. 2006, 16:16 »
Sitat fra: "plebbster"

Bare fordi VG sier at han er oddsfavoritt?

Jeg har ikke helt troa på noe som helst. Jeg er bare forbaska usikker.
Og jeg håper i det lengste at vi får en skikkelig god manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #294 på: 25. Feb. 2006, 21:30 »
Jeg tror ikke O'Neill havner i NUFC, han blir nok å ta over landslaget etter Svenno.. ehh, jeg mener Svennis..

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 27. Feb. 2006, 13:59 »
Nå blir dette kun spekulasjoner, men jeg liker å spekulere ;-)

La oss til at dersom Glenn Roeder mot alle odds klarer å føre Newcastle til topp6 plassering på tabellen og dermed ut i E-Cup spill til høsten; Bør vi da ansette Roeder på permanent basis?

Jeg er ikke så fremmed for den ideen, men KUN dersom store managernavn som O'Neill, Hitzfeld mfl. ikke er interessert. Dersom vi blir topp6 og likevel ikke klarer å lokke til oss en toppmanager, hvorfor ikke la Roeder få prøve seg litt mer?

Dersom alternativene er Bruce, McClaren++ så er det ingen tvil om at jeg går for Roeder.

folesvert

• Gjest
« Svar #296 på: 27. Feb. 2006, 14:24 »
... nesten så jeg er enig der. Vil sikkert være enklere å skaffe managere senere (når det behøves) dersom klubben ligger blant de beste lagene?

Problemet er vel bare at Roeder også har utelukket seg selv ... han vil tilbake til akademiet sitt!

... tror jeg må skaffe meg noe beroligende dersom sommeren kommer og 'stolen' fortsatt er ledig ... men regner det som sannsynlig at mye skjer i løpet av ukene med VM (og ny manager rundt 1.juli ville kanskje ikke være så dumt.

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #297 på: 27. Feb. 2006, 16:45 »
Jeg er enig med folesvertn der.. Det er ikke noen hast å skaffe manager umiddelbart, så det er nok ikke dumt å vente til sommeren. Men da burde man til gjengjeld finne en som duger ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 27. Feb. 2006, 18:06 »
Jeg vil ha en manager på plass FØR 1.7.

Jeg mener han må ha fått jobben en viss tid før. Slik at han kan bruke tiden før og under VM til å finsikte stallen, og gruble ut hvilke forsterkninger som trengs FØR VM er over. For straks VM er over forsvinner alle de beste spillerne. Skal vi ha noen sjanse på noen av disse, må en manager være på plass før 1. juli.

Ikke minst gjelder dette også for sommerens treninger. Det er mange spillere i vår stall som IKKE kommer til å spille i VM. Derfor er også treningene i juni måned svært verdifulle for en ny manager. Han får her lære seg spillerne å kjenne, får se de mye, og han får se de fleste. Han får tid til å vurdere alle spillerne i stallen, og han har muligheten til å finsikte evt. nye spillere mens VM pågår.

Jeg mener mao at vi ikke har så god tid som både Shepherd og enkelte andre her på forumet hevder. Vi har det ikke travelt, men jeg forventer at Shepherd nå skal ha to/tre høyaktuelle kandidater på blokka, som han har snakket mye med. Slik at de vet om Newcastles interesse, og slik at Newcastle vet at de er interesserte.
Allerede den dagen Souness fikk sparken forventer jeg at Shepherd begynte på fase 1: å sile ut et knippe aktuelle kandidater, som man etterhvert kan begynne å ta kontakt med.

Når VM er over og sesongoppkjøringen starter for fullt, så bør jo flest mulig fra neste sesongs Newcastle-stall være tilstede. Det innebærer at nye spillere bør være på plass så kjapt som mulig, slik at de får mest mulig tid til å bli kjent med klubben, byen og sine nye lagkamerater før alvoret starter i midten av august.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #299 på: 27. Feb. 2006, 18:40 »
Sitat fra: "plebbster"

Ja når det kommer i VG da er det virkelig noe i det. Eller?