20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97755 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #210 på: 13. Feb. 2006, 17:10 »
Magefølelsen min sier Martin O`Neil, men jeg er storfornøyd uansett om det blir ham eller Ottmar...

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #211 på: 13. Feb. 2006, 18:03 »
deilig å se at vi jakter på gode å meriterte managere,å ikkje noen som kansje kan slå til. Blir en større øveraskelse om dei ikkje gjere newcastle til eit stor lag igjenn enn å ødelegge for oss. Er litt merkelig å se en managers navn  som den heteste kandidaten til newcastle jobben da, for å så i neste øyeblikk vare den heteste kandidaten til england jobben..
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 13. Feb. 2006, 18:04 »
Samme her. Tror mest på O'neill...

På newcastle.no sto det at både Hitzfieldt og O'neill skulle på intervju denne uken her.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 13. Feb. 2006, 18:08 »
Ifølge Sky og andre nyhetsstedet, men Alan Oliver, som som oftest har rett, motsier dette.
Uansett, hele meg sier Hitzfeld, og jeg håper ved gud det blir ham. Men MO'N er også velkommen, men Hitzfeld er drømmen! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #214 på: 13. Feb. 2006, 18:23 »
Er det mulig at noen kan lage en slags profil på hver av de heteste kandidatene som inneholder bilde og meritter og nåverende klubb og tidligere klubber og alder og nasjon osv... Hadde vært konge om noen gadd dette :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 13. Feb. 2006, 20:50 »
Sitat fra: "Benson"
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball%20-%20Engelsk&ThreadID=962853&Thread=Peter%20Reid%20ny%20Newcastle%20manager?!?!%20WTF?!?

:o

Fekk eit realt sjokk der :lol:

>> Relativt dårlig engelsk enkelte steder røpte ham ganske kjapt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 13. Feb. 2006, 21:02 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Benson"
http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball%20-%20Engelsk&ThreadID=962853&Thread=Peter%20Reid%20ny%20Newcastle%20manager?!?!%20WTF?!?

:o

Fekk eit realt sjokk der :lol:

>> Relativt dårlig engelsk enkelte steder røpte ham ganske kjapt.

Jo seff. Men overskriften ++
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 13. Feb. 2006, 22:30 »
Hahaha. Peter Reid. Har jeg hørt det også.
Greit nok, Shepherd har overrasket før, men fullt så dum er han ikke.
Jeg tipper våre kjære mackems hadde gledet seg stort om sjimpansen Reid hadde blitt vår nye manager.
For alt jeg vet, kan de til og med være av den oppfatning av at Reid er en flott fyr og en dyktig manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 14. Feb. 2006, 10:42 »
Sitat fra: "journalisten"
Sitat fra: "chickenman"
Hitzfeld er helt klart min nummer 1. Men får vi O'Neil klager jeg alldeles ikke, og dersom noen gjør det bør det være godt begrunnet!

Får vi noen av de managerene jeg har satt opp i avstemningen, synes jeg vi uansett bør være fornøyd (selv om jeg har noen små tvil om Jewell og Scolari)! Gode managere alle sammen og sannsynligvis bedre enn Souness. Håper Shepherd for en gangs skyld er tålmodig i evaluering og ansettelse... Ellers kan vi NUFC-supportere få noen pinefulle måneder/år i fremtiden...

Føler for å svare på den.

Deler litt av skepsisen til Scolari. Grunn: han har vel til dags dato ikke vært manager i England. Det er klart at det trenger nødvendigvis ikke være noe problem, særlig ikke dersom man ser på f.eks. Mourinho og Benitez. Men man kan også se på sånne som Houllier: fikk ikke til noe særlig i Liverpool (iallfall ikke noe som svarte til klubbens forventninger) selv om han nå har gjort Lyon til et europeisk topplag. Derfor er jeg i tvil om Scolari, hvem vet.... Uansett virker det ikke som han er noe aktuelt navn i øyeblikket.

Jewell: er ikke langt fra et sistevalg for meg pr idag. ja, jeg vet hva han har gjort med Wigan, men jeg mener at det er litt tidlig å dømme ham av det. Vi har sett lignende tidligere. Klubber har rykket opp og hatt en kanonsessong, for deretter å rykke ned igjen. Eksempler: Ipswich for få år tilbake, ny-opprykket og avsluttet var det på femteplass(?), iallfall Europacupspill. Neste sessong rykket de ned igjen.
Et annet eksempel er Nottingham Forrest for de som husker ennå litt lenger tilbake. Rykket opp, og ble nummer 3, enten samme sessongen som Blackburn vant eller sessongen etterpå. Neste sessong rykket de ned igjen. Nå sier ikke jeg at dette skjer med Wigan, men jeg utelukker det heller ikke. Nettop derfor mener jeg det er for tidlig å si at Paul Jewell, med det han har gjort med Wigan, ikke er kvalifisert for en storklubb som Newcastle. Vi må også huske på at det er mye lettere og lykkes bare et hakk lenger ned i de engelske divisjonene. Med anre ord: har Jewell bevist seg god nok for jobben på St.James Park med det han har  gjort til nå, da har vi flere kandidater å vurdere. For eksempel Alan Pardew som er manager på Upton Park (eller Boleyn Ground som det heter nå).

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 14. Feb. 2006, 10:42 »
Peter Reid ja....  :lol:  :lol:  :lol:

DanMan

• Gjest
« Svar #221 på: 14. Feb. 2006, 13:58 »
Peter Reid, John Toshack, Terry Venables, Glenn Hoddle, David O'Leary, Steve Bruce, verden er full av (ledige), udugelige managere. Fat Fred må for ALT I VERDEN unngå disse. DET vil utvilsomt sette klubben tilbake.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 14. Feb. 2006, 14:01 »
bortsett fra at hoddle trener wolves, så han må vi sikkert kjøpe ut og det skal ikkje skje og kommer heller ikkje til å skje
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

DanMan

• Gjest
« Svar #223 på: 14. Feb. 2006, 14:08 »
Føyde til noen andre som heller ikke er ledige, men likeså skremmende nok nevnt, og i aller høyeste grad udugelige.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 14. Feb. 2006, 15:41 »
Jeg reagerer på David O'Leary. Han er langt ifra ubrukelig, og før vi ansatte Souness var jeg svært positivt innstilt til ham. Han har gjort en meget, meget god jobb i både Leeds og Villa. Selv om resultatene har vært litt opp og ned. Men han bør ikke nevnes i sammenheng med Peter Reid. Peter Reid er en mann som bør være forhatt i samtlige klubber han har vært i. Han er fullstendig tåpelig. Latterlig fyr, og har flere ganger rykket ned med klubber. Jeg vil rangere Reid som langt dårligere enn Mick McCarthy, og det sier sitt.

David O'Leary er ikke den beste manageren i gamet, men han er langt ifra den dårligste heller. Han er bedre enn Souness i mine øyne, og jeg tror han ville gjort oss bedre enn Souness gjorde. Men han er en dårlig taper, og med uttalelsene etter kampen mot oss friskt i minne, så har jeg helt endret innstilling til ham. Selv om jeg fortsatt vil rangere ham blant de bedre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon