20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 97790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #225 på: 14. Feb. 2006, 15:48 »
Han er selvsagt ikke den verste, men jeg vil så absolutt ikke dele din rangering av ham blant de bedre.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 14. Feb. 2006, 16:29 »
O'Leary er langt fra den verste, men hvilken målestokk er egentlig det? Det Newcastle trenger er en karismatisk ledertype og en manager som er en ringrev og luring som kan føre vår stolte klubb tilbake til toppen av PL. Vi trenger ikke den som "ikke er den verste".
"Nei, O'Leary er ikke den dårligste, da er han kvalifisert til jobben..." Den blir vel litt feil ;)

Og bare for å ha nevnt det er vår tidligere manager Graeme S****** mye nærmere tittelen "den verstte manageren" i PL en David O'Leary. Mener bare at det betyr ikke at O'Leary er kvalifisert til manager-jobben.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #227 på: 14. Feb. 2006, 20:47 »
En venn av faren min er i NUFC styret og får vite hvem som blir manger nesten først!!! og da får jeg det også!!!!

plebbster

• Gjest
« Svar #228 på: 14. Feb. 2006, 22:29 »
Sitat fra: "lucky_luque"
En venn av faren min er i NUFC styret og får vite hvem som blir manger nesten først!!! og da får jeg det også!!!!

Dette skal du få lov til å bevise. Skriv hvem den nye manageren er her så fort som mulig etter at du har fått greie på det.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #229 på: 14. Feb. 2006, 22:31 »
okay...skal prøve! men hvis det blir hitzfeld så hopper jeg av glede i noen timer først!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. Feb. 2006, 11:48 »
Sitat fra: "lucky_luque"

Da kan du jo skaffe newutd.com mye informasjon fra innsiden... :?
Carr har altfor få landskamper for England!

folesvert

• Gjest
« Svar #231 på: 15. Feb. 2006, 12:49 »
... skaff oss informasjon - her gjelder ikke 'intet nytt er godt nytt'!!! Vil vite alt - alt - absolutt alt.

Sier du forresten at du er litt innenfor / har foten i døra etter 120 innlegg. Da er vel du definisjonen på en mann av få ord!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 15. Feb. 2006, 13:30 »
Sitat fra: "folesvert"
Sier du forresten at du er litt innenfor / har foten i døra etter 120 innlegg. Da er vel du definisjonen på en mann av få ord!

Har han og ein fot innanfor døra, BØR han ringe masse, og snakke om Hitzfeld!!! :D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 15. Feb. 2006, 16:10 »
Nå er det smått fantatisk 51 i odds på Hitzfeldt hos Ladbrokes...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 15. Feb. 2006, 18:44 »
Raneri har melt sin interesse.

Kva er meiningane om han ?
Føler det som ein nedtur etter alle det gode navna som er blitt nevnt eg då...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 15. Feb. 2006, 20:28 »
Supporterene har nådd fram til Hitzfeld, men vil vi ha han må vi vente til sommeren.

We have finally reached the man himself, Ottmar Hitzfeld, speaking to Swiss newspaper Zisch - his daily read, has declared: "The interest and the confidence of the club's supporters is a big honour for me".

Les mer her

http://www.newcastle-online.com/#hitzquotes
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 15. Feb. 2006, 22:42 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Supporterene har nådd fram til Hitzfeld, men vil vi ha han må vi vente til sommeren.

We have finally reached the man himself, Ottmar Hitzfeld, speaking to Swiss newspaper Zisch - his daily read, has declared: "The interest and the confidence of the club's supporters is a big honour for me".

Les mer her

http://www.newcastle-online.com/#hitzquotes

>> Og til sommeren er det VM. I VM er det alltid stormakter som feiler, og da blir det svært ofte trenerskifte utav det. Det er derfor i mine øyne et sjansespill å vente til sommeren... Kan vi få en klassemanager før den tid, så foreslår jeg at vi dropper Hitzfeld.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 15. Feb. 2006, 22:59 »
Claudio Ranieris karriere bråbremset rundt tusenårsskiftet. På slutten av 90-tallet vant han Coppa Italia og den italienske supercupen med Fiorentina. Deretter vant han den spanske cupen med Valencia.

Etterpå ble alt bare veldig trist. Etter å ha brukt 130 mp. i Chelsea greide han "kun" semifinale i CL og 2. plass i ligaen med laget han hadde bygd opp. Returen til Valencia ble også av det mislykkede slaget; laget røk ut av E-cupen allerede i kvalliken, og Ranieri fikk fyken etter kun 8 måneder i jobben.

I skarp kontrast til Graeme Souness er han imidlertid en veldig sympatisk fyr. Et stort minus er dog at han ikke snakker engelsk. I Chelsea ansatte man tolk...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 16. Feb. 2006, 10:06 »
Sitat fra: "Benson"
Raneri har melt sin interesse.

Kva er meiningane om han ?
Føler det som ein nedtur etter alle det gode navna som er blitt nevnt eg då...

Absolutt ikke noe jeg kommer til å hoppe i taket over. Ikke særlig til suksess hverken i Valencia, Napoli, Chelsea eller Atletico Madrid. Fører Newcastle ikke særlig mange skritt fram. Å ansette Ranieri blir en gedigen skuffelse når Big Sam, O'Neill og Hitzfield blir nevnt som den nye manageren.

Nei takk!
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 16. Feb. 2006, 11:42 »
Lite troverdige The Sun idag:

Martin O'Neill has reportedly been offered a whopping £12.5million to become the new Newcastle boss.

The Sun claims that the Toon made their pitch to O'Neill in Glasgow last Sunday - tabling a four-year deal worth £60-a-week.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."