20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« Svar #195 på: 31. Des. 2005, 16:11 »
Sheperd krevde 6. plass den sesongen, stemmer ikke det? Vil han holde ord og sparke Souness ved sesongslutt, eller vil Souness komme unna med det på grunn av antall skader?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 31. Des. 2005, 16:15 »
Given har brukket tommelen går der rykter om....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 31. Des. 2005, 16:19 »
Er helt enig jeg. Var absolutt ikke fornøyd med ansettelsen av Souness.

Men det var jo mange grunner til at det ble som det ble. Feks at alle managerene som var aktuelle ikke ville ta over Newcastle, og at vi trengte en manager som kunne ta seg av alle "opprørerne" i Newcastle.

Men hvis du virkelig tror du kan mer enn noen som leder et milliard selskap i England så sier jeg bare lykke til! Da må du ha noe bedre å gjøre enn å henge på Newutd forumet.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 31. Des. 2005, 16:27 »
Sitat fra: "shpetim"
Jeg vet ikke hva som er verst jeg! Se newcastle tape eller høre!!!!???

Noen som vet svaret!!! JO

JEG VET!!! DE TAPER UANSETT!!!!! MØKKKA LAG!

Går utifra du sier detta bare av frustrasjon å ikke mener det.hvis du skulle mene det.synes jeg ikke newcastle trenger supportere som deg,å vill jeg heller ikke kalle deg noen newcastle supporter!.Skal holde med laget sitt i dårlige dager også.Ikke skjelle ut laget på den måten,Newcastle er en fantastisk klubb med masse gode spillere..ikke noe "møkka lag" .Går ann å kritisere laget å ledelsen men på en litt bedre konstruktiv måte .bare å kalle det møkka lag blir for dumt .Vi gjør en veldig dårlig kamp i dag ja.så lov å bli forbanna!.nå er det en neste kamp med nye muligheter..må bare bare få lagt detta bak oss å fokusere på neste
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #199 på: 31. Des. 2005, 16:27 »
Det som er så forbanna frustrerende er at vi spiller så siiiinsykt dårlig. Det sier seg kanskje selv, MEN poenget er ikke at vi taper mot Tottenham på bortebane..poenget er at vi ikke skaper sjanser..og strengt tatt burde tapt så mye,mye mer. Og her aner jeg en forestilling som er prikk lik den mot Pool forige uke. Det er ikke det at vi taper som er problemet..det er måten vi taper på. Pinlig!! Ellers har mange her inne mange gode poenger ang manager osv. Men jeg var skeptisk til Luque allerede fra dag en, hvorfor? Farten..som jeg mener han IKKE har. Og ja..jeg er enig i mange som sier at han ikke har fått sjansen og at han trenger mer tid. Men jeg må få lov og si at når han nå har spillet fire kamper, så må man vel forvente...om ikke annet GLIMTVIS takter fra den "store stjerna" vår. Emre,Owen, Parker osv trengte ikke mer en 30min før de viste at det i alle fall var noe ekstraordinært som lurte i bakgrunnen. Det har ikke Spaniolen gjort en eneste gang. Og da hjelper det lite at vi sitter og ser på filmsnutter fra spania når han engang brillierte!
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 31. Des. 2005, 16:45 »
Jaja, nok et tap. Men er det noen som er overrasket? Dette bekrefter bare igjen hvilken dårlig fotballklubb eller hvilket dårlig lag Newcastle er i ferd med å bli. Og ser man da på at vi avsluttet på 14 plass ifjor og på 5 plass året før så tror jeg vi har litt av grunnen: Graeme Souness. Åja, kom å si det ene og det andre, skader, uheldige, blablabla. Hva er Arsenal uten Henry og Vieira, eller ManU uten Rooney, Nistelroy og Ferdinand, eller Chelsea uten Lampard og Terry? Jo, det er et dårligere lag, men det vinner fortsatt kamper. Vi må være forbredt på å få problemer med skader og da må vi kunne ha evnen til å gjøre taktiske endringer. Vi har sett det gang på gang på gang nå at Souness mangler alle disse gode manager-egenskapene, men de som vil ha troen på ham må for all del bare ha det. Jeg har sett det jeg trenger å se. I bunn og grunn taler vel Souness sine uttalelser for seg selv: I don't believe in tactics, eller noe sånt skal han vel ha greidd å få trykt ut av seg. Våkne opp da mann og se at verden og fotballen forandrer seg. Faens idiot, og forsvare denne mannens innsats som manager blir mer og mer umulig. Med mindere man ikke er fornøyd med å holde seg i Premier League. Europa-cup plass? For no' forbanna piss og ren ønsketenkning. Redd det som er igjen av det som engang var en stor og stolt fryktet klubb fra nordøst, få inn noen nye impulser og prøv å bygge opp klubben igjen. Men det må skje uten Graeme Souness! Skal vi fortsette så forbanna elendig resten av sessongen mener jeg målsetningen må være å unngå nedrykk! Om vi så vinner 5-0 over 'boro i neste kamp mener jeg at det eneste fornuftige er å kvitte seg med Souness. Og hvorfor skal vi ikke ha lov til å bruke argumenter som "at det kan ikke bli verre"... det kan jo faen ikke det. Og kom å si: ja, la oss ansette O'Leary eller Steve Bruce... Vel verre hadde det ikke vert, men det finnes ingen grunn til å slå seg til ro med middelmålige ledere hvis man ønsker en klubb som skal avslutte høyere enn midt på tabellen, eller under (som vi gjorde ifjor).

Faen, så irritert jeg blir...........

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 31. Des. 2005, 17:07 »
Jeg og tvilte på Luque etter kampen mot Scumchester. Og hvorfor det?

-Farten manglet
-Han hadde to knallsjangser, som han rotet bort
-Hvor har det blitt av teknikken?

Først skal alle få det klinkende klart: Jeg er stor fan av Albert Luque som spiller! Han er god, det vet vi alle innerst inne!

Men? Fungerer han i Premier League? Fungerer han i Newcastle, og først og fremst fungerer han under Souness?

Mange på forumet er veldig ivrige i å forsvare Luque, ja for å være helt ærlig så er det jo det jeg helst vil og. Hva er dere redde for? At deres bestekamerat som er Scum eller Scouser kommer bort til dere og sier " hehe snakk om å betale 11 mill p for slik en drittspiller da, har han gjort noe i det hele tatt?"

For å forsvare Luque, får vi servert: A: Det tar lang tid å omstille seg til den engelske spillestilen. B: Han har vært ute med en lang skade. C: Han har fått lite med sjangser. D: Det er noe helt annet å spille i Spania enn å spille i Prem League.

Må jeg få lov til å kommentere disse argumentene:

A)  Jeg vil nok være delvis enig i denne, men ta en titt på Emre da! Han kommer fra Italia, og spillestilen der er heller ikke særlig lik den engelske. Han kom jo inn å markerte seg tidlig for oss, og ikke nok med det, fyren har slitt veldig med skader og. Akkurat som Luque.

B)  Ja han har vært ute lenge, og alle vet at de gjør sitt på en spiller. Men her kan jeg vise til C.Ronaldo i United, Henry i Arsenal og vår egen Owen, som gang på gang kommer tilbake og beviser hva de er gode for. De to sistnevnte sliter også med merkevareskader. Owen for sin lysk og hamstring, Henry for kneet. Ronaldo derimot, selv om han er sjelden skadet, han bør jo kanskje komme inn under A) hvor jeg tar for meg endring i spillestil. Hadde han noen problemer med dette?
Er spanske spillere generelt kjent for å briljere i PL?? Tja, Liverpool har Alonso da, som igjen skal sies å være svært Engelsk i spillestilen!

C) Den er jeg ikke så enig i , selv om det kanskje har vist seg i det siste, og kanskje særlig idag mot Tottenham (men gjorde han noe når han kom innpå?). Han har jo fått prøvd seg han, til og med fra start. Det må jo være en grunn til at Luque ikke starter!! Er det ikke mulig å fatte det? tror dere han bøtter inn med mål, runndribler alle og rykker fra owen i sprintduellene på trening, og så likevel får han ikke starte? Nei han gjør det nok ikke noe særlig på trening!

D)  Riktig! Det er noe HELT annet! Og hva om det er så forskjellig at det ikke er mulig å omstille seg i de fleste tilfellene da`? Jeg viser igjen til hvor få spanjoler som har blitt stjerner i PL! Og se på Beckham og Gravesen som har gått andre veien. OK, becks er stjerne pga alle fjortissene og Gravesen har ikke gjort dritt.. hva med Woody?? hva med Owen?? orker ikke si noe en gang.
ancs and Scousers, go to H***!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 31. Des. 2005, 17:08 »
owen har brukket foten og er ute i flere måneder for hælvete
lt;3 Newcastle <3

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #203 på: 31. Des. 2005, 17:12 »
Det flere "fans" inne på forumet her sier er jo rett og slett forferdelig! Hadde Newcastle rykket ned hadde det kanskje vært i undertall av 15 medlemmer her. SKJERP DERE!

Er enig med Asbjørn jeg nå.

plebbster

• Gjest
« Svar #204 på: 31. Des. 2005, 17:13 »
Verste inngangen til et nytt år jeg kunne tenkt meg. Tap 2-0 samt Given og Owen skadet. Dette går bare ikke.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #205 på: 31. Des. 2005, 17:17 »
At Given og Owen ble skadet er ikke Souness sin skyld. Det er bare ren uflaks det.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 31. Des. 2005, 17:18 »
Look on the bright side, nå blir Souness i hvertfall nødt til å bruke Luque :)
Men faen dette er katastrofe....uff uff oppriktigtalt lei meg

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 31. Des. 2005, 17:20 »
Sitat fra: "molala"
Sitat fra: "shpetim"
Jeg gleder meg til å høre hva souness har å si til denne kampen!

ja det skal bli så artig, har ALLTID unnskyldning på plass

"to small transfer budget... That's the reason."
Tilnærma Souness-mantra...

Og til "fans", som ein merka det som... Vi ligg midt på tabellen; ting kunne vore verre... Hugsar ingen Dalglish og Gullit? Mykje verre enn no.. Vil ikkje seie at eg er nøgd med Souness, men han er betre enn mykje av det me ahr hatt dei seinaste åra. Likevel bør han gå. Moralen er på bunn.. Men til "fansen." Viss det er slik at ein midttabellposisjon gjer deg flau over å vere Magpie, så ikkje vær det; eller, då er du ikkje det. Ferdig arbeid.

Ekte fans følger med laget, uansett om me speler i League Two om eit par år, Gudane forby! Men prinsippet er der...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 31. Des. 2005, 17:32 »
Han legger skylden, rettmessig, på personlige feil. Men unngår å nevne at vi heller ikke denne gang har ingen plan over spillet!

Offisiell side

Det er forsåvidt rett, men han nevner ikke noe om at det er feiil bruk av spillere, at folk blir brukt selvom di er håpløse, at han skjønner frustrasjonen til noen spillere, osv osv!

Nok en gang er det Bramble som får skylda, det hjelper på en allerede frynsete selvtillit :?

Bytte av lag skjer forresten først i det Newcastle United blir kjøpt opp og kaller seg Newcastle-Under-Manchester United og ikke spiller fotball i det hele tatt, først da skal jeg vurdere å skifte klubb, men det skjer aldri, så da er det greit

Bjørn - enda skuffet

NEWCASTLE FOR EVER IN MY HEART!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #209 på: 31. Des. 2005, 17:35 »
off off off off dette er seriøst værste som kunne skjedd!!
trur eg ska binde meg fast på ei stor rakett,å la noen sette fyr på den!!fytti helsiken!!!