20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46927 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

playah

• Supersub
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« på: 29. Des. 2005, 00:33 »
den goder nyheten er at mange av første lag spillerne til spurs har spilt kamp idag.feks. defoe, davids, jj, carrick.det er usikkert at ledly king spiller til lørdag :P .
Newcastle kampen ble avlyst :lol:...digg.derfor har vi fått en ekstra fri dag fra det tøffe jule prog=).
håper og antar at laget blir:

----------------------Given---------------------
-Carr----Bramble---Boumsong----Ramange-
-Solano-----Parker--------Emre-----Luque---
---------------Shearer-----Owen---------------

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1 på: 29. Des. 2005, 00:43 »
Det laget der bør være mer enn gode nok til å ta 3 poeng mot Spurs, uansett manager. Tror dessverre vi går på et 1-0-tap i år som i fjor, men mulighetene er absolutt tilstede.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Des. 2005, 00:53 »
Så skal Spurs reise seg etter kveldens fadese mot W.B.A.

Blir en tøff kamp mot Tottenham som har følgende hjemmestatistikk i ligaen; 6-3-1 med målforskjellen 15-7. Newcastle sin bortestatistikk i årets sesong er ikke hyggelig lesning, da tallene forteller oss 3 seire, 1 uavgjort og 6 tap på 10 kamper. Vi har scoret 10 mål borte, men sluppet inn 13.

Ledley King blir kanskje klar, noe som ikke er gode nyheter for Owen og Shearer som jeg regner med har lyst til å score mål.

Tipper at vi taper denne kampen med sifrene 2-1.

Våre 10 siste møter på White Hart Lane(Tottenham sine mål først):
1-0
1-0
0-1
1-3
4-2
3-1
2-0
2-0
1-2
1-1
Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3 på: 29. Des. 2005, 01:13 »
Når er kampen da? Lær dere og lage skikkelige kamptråder!!!! Er ikke om å vær førstemann ute!!! Ta dere god tid!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Des. 2005, 01:21 »
Sitat fra: "Lasse"
Når er kampen da? Lær dere og lage skikkelige kamptråder!!!! Er ikke om å vær førstemann ute!!! Ta dere god tid!

sorry lasse.....jeg burde ha sjekket litt bedre ut, men det kommer etterhvert :wink:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5 på: 29. Des. 2005, 02:25 »
Hehe, er helt ok, mister.. Er bare litt imot at hvem som helst kan starte kamptråder, mener det burde vært noen faste som gjorde hver gang, til faste tider, med faste opplysninger.. Ikke noe personlig :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Des. 2005, 13:11 »
Kampen er 1600 på nyttårsaften på White Hart Lane. Vises ikke på Canal +.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Des. 2005, 13:18 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Kampen er 1600 på nyttårsaften på White Hart Lane. Vises ikke på Canal +.

Er ganske så sikker på at kampen starter 14:00
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Des. 2005, 13:29 »
Sorry Asbjørn, du har helt rett. Kampen starter 1400.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #9 på: 29. Des. 2005, 13:49 »
Dette blir en ekstrem vanskelig kamp mot et av ligaens beste lag. Tottenham har mange gode spillere i alle ledd, og spiller godt sammen. Men i går tapte de 2-0 mot WBA, kanskje et svakhetstegn...??

I og med at vi fikk en kamp utsatt i går, tror jeg ikke Souness velger å gå for den samme oppstillingen som han egentlig hadde tenkt på. Da tror jeg først og fremst Babayaro kommer inn istedenfor Elliott, og at enten Luque eller N'Zogbia kommer inn for Ameobi. Vi kan bare ikke bruke Ameobi på venstrekant når vi har to såpass gode spillere i bakhånd. Og nå fikk jo alle de ekstra dager med hvile, så det tror jeg ikke vil være noe problem.

Så spørs det om Souness tørr å gamble på Emre, som har vært skadet med som er med i troppen. Personlig vil jeg bruke Parker og Faye på midten, og la Emre få 20 min på slutten. Det vil nok være det beste.

Men jeg tipper vi vinner 1-0  8)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. Des. 2005, 14:40 »
Blir nok en vanskelig og jevn kamp, håper ikke Tottenham kjører over oss på samme måten som Liverpool gjorde på Anfield på Boxing Day. Men Tottenham har hatt en strålende sessong til nå og kan se ut til å være bedre enn de har vært på en stund. I motsetning til oss har de en smart leder på sidelinjen i Jol. Samtidig er dette en kamp vi absolutt bør vinne. Da "gjør vi jobben vår" og tar 3 nye poeng samtidig som vi tar fra Tottenham 3. Det siste er minst like viktig da Tottenham er over oss på tabellen men er et lag som egentlig skal være under oss. At Charlton kampen ble utsatt tror jeg bare slår positivt ut. Vi får en dags ekstra pause mens Totteham tapte 2-0 for svake WBA. Aner jeg et aldri så lite svakhetstegn?!
Ang. laget håper jeg at vi endelig får se Carr tilbake på høyreback. Da kan Ramage gå inn som stopper sammen med Boumsong og vi slipper og bruke Titus Bajas, som Liverpool fansen tross alt lo av. Håper også Babayaro tar venstrebacken. Tilo tross for svak innsats mot Liverpool holder jeg ham fortsatt som en mye bedre back en Robbie Elliott! Et annet alternativ er å ha Luque på venstreving i en litt fri rolle og evt N'Zogbia på venstreback slik at han være med frem på kanten og evt Luque ta posisjon inne foran kassa når vi er i angrep. Ser ikke et eneste godt argument for at Ameobi skal starte denne kampen, med mindere vi pådrar oss skader nå før kampen, hvilket ikke ville vært uvanlig. Sentralt syns jeg det er greitt med Parker og faye ettersom Emre restituerer seg fra skade. Fårhåpentligvis kan Luque ta over litt av Emre sin rolle som tilrettelegger og sørge for kreativitet på midten. På høyrekant vil jeg helst se Solano og selvfølgelig Shearer og Owen helt fremme. Da er ikke poeng en helt umulig oppgave. Uhyre viktig kamp for oss dette.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 29. Des. 2005, 14:52 »
Given

Carr-Boumsong-Bramble-Ramage

Solano-Parker-Emre-Luque

Ameobi-Shearer

Tror Emre faktisk burde være klar for denne kampen, etter at Charlton matchen ble avlyst, men hvis dette ikke stemmer føler jeg Faye kan utrette noe mot Jenas&Co.. Forresten, seffern ikke Ameobi på topp, OWEN!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Des. 2005, 15:42 »
Tviler på at Emre er klar til kampen. Han har vist tatt turen til sitt hjemland for å sjekke sin strekkskade  nærmere om man skal tro Alan Oliver.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: tottenham vs Newcastle United
« Svar #13 på: 29. Des. 2005, 15:52 »
Bowyer er suspendert i de neste tre kampene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Re: tottenham vs Newcastle United
« Svar #14 på: 29. Des. 2005, 15:56 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Bowyer er suspendert i de neste tre kampene.

Leverte ikke Newcastle inn en velbegrunnet protest mot det røde kortet da? Tre kamper? Hallo. Det kortet der var ikke nok til en eneste kamps suspensjon. Tre kamper er det Crouch som skal ha. Det var han som gjorde noe galt. Ikke Bowyer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon