20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« Svar #180 på: 31. Des. 2005, 16:03 »
vel. newcastle var jo mye bedre under robson enn med souness. og nå har jo newcastle bedre lag!
lt;3 Newcastle <3

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 31. Des. 2005, 16:03 »
Jeg vet ikke hva som er verst jeg! Se newcastle tape eller høre!!!!???

Noen som vet svaret!!! JO

JEG VET!!! DE TAPER UANSETT!!!!! MØKKKA LAG!
ax

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 31. Des. 2005, 16:04 »
Shearer: Ta over klubben i ditt hjerte ser du ikkje at den er på veg mot stupet.

Har trua på Shearer som manager. Han har vel alt som skal til. Bakgrunn innen fotball. Han er spiller sjølv, veit kva spillerne tenker ol. Han har eit forhold til klubben. Han er geordie. Han e rein klok mann. Ingen Gazza.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 31. Des. 2005, 16:04 »
sorry for at jeg banna mye i den kommentaren . måtte få ut litt frustrasjon hvis ikke hadde pc skjermen gått i gulvet.

ha en fin kveld og godt nytt år !
lt;3 Newcastle <3

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 31. Des. 2005, 16:04 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Og inntil videre holder vi Shola Ameobi utenfor startelleveren og setter Luque som spiss og Charles N'Zogbia som venstreving!!!!!

Som at det noen sinne kommer til å skje? vi vil se FK Lofoten i CL før Souness setter "kranglefanten" Luque inn på topp i stede for "teamplayer" Ameobi! Aldri i helvete!

Det er da noen som kan si til Souness at Ameobi suger!
Får Luque sjanses vil han prestere, det er jeg 100% sikker på!
Sportslig ledelse i klubben kan grave seg ned!

Bjørn -  har spade
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 31. Des. 2005, 16:05 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Joakim"
Det er klart at en ny manager løser ikke absolutt alle problemer. Vi vil fortsatt slite med skader. Men mye vil kunne bli bedre om vi får noe nytt å tro på. Vi trenger det. Vi graver oss bare stadig lengre ned under Souness, og enkelte forsøker desperat å forestille seg at virkeligheten er en helt annen enn det den egentlig er.

Vi er i en ekstremt dyp krise nå. Souness kan umulig hjelpe oss opp fra den grøfta. Vi trenger noe nytt å tro på. Nye ideer, nye tanker. Forandring fryder!

Skjønner pointet?
Eller må du ha det inn med teskje?

Skjønner pointet. Men du er kanskje den som er mest opptatt av at Souness er den store stygge ulven som har ansvaret for alt som er galt. Hadde det vært så lett hadde han fått sparken for LENGE siden. Tror faktisk styret i Newcastle kan mer om fotball enn det du kan. Eller nei, jeg VET at de kan mer enn det du kan.

det er jeg faen meg ikke sikker på..

Jeg var for at souey skulle få prøve seg med tilnærmet skadefri stall, men angrer på at jeg sa noe sånnt!

HAN KAN IKKE NOE SOM HELST BORTSETT FRA Å SNIKE Å SLEIPE SEG UNNA SLESKE JOURNALISTER OG RONKE SEG FAST I MANAGERPLASSEN MED SINE FINE FORMULERINGER OG SLESKE SELVMEDLIDENDE ERKLÆRINGER:

Nå er det nok!
ancs and Scousers, go to H***!!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 31. Des. 2005, 16:05 »
Jeg gleder meg til å høre hva souness har å si til denne kampen!
ax

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 31. Des. 2005, 16:05 »
Er jo lov å håpe. Ameobi har INGENTING i startellveren vår å gjøre, og nå er det FAEN på tide at Luque får spille seg i form. Og når Zog er tilbake og Owen skada, skal Luque spille spiss sammen med Kongen og Zog være ving.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #188 på: 31. Des. 2005, 16:06 »
Sitat fra: "shpetim"

ja det skal bli så artig, har ALLTID unnskyldning på plass
ancs and Scousers, go to H***!!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 31. Des. 2005, 16:07 »
Sitat fra: "molala"

We were unlucky! The ref bla bla i am gay!
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 31. Des. 2005, 16:07 »
Sitat fra: "molala"

We were unlucky! The ref bla bla i am gay!

i think i will fire given and some other players like bellamy!! Mohaah
ax

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #191 på: 31. Des. 2005, 16:08 »
Dommeren kan vel UMULIG få skylden denne gangen! Med tanke på ikke mindre enn 2 annulerte Spurs-scoringer.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 31. Des. 2005, 16:08 »
Men det, Kristoffer, er det ingen der borte som har noe med laguttaket å si, som skjønner! Neida, her satses det på en råtten spiller som ikke har klaga på noe som helst på 5 år, men heller ikke prestert på omtrent like lenge foran en spanjol vi vet har peiling på fotball, men som aldri får sjangsen fordi han "klager og lager bråk"!

Bjørn - undrenes tid er over
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 31. Des. 2005, 16:09 »
Har Luque i det hele tatt klaga og laget bråk!?!?
Er akkurat som når Lua Lua forlot oss dette. Vi slet forferdelig med skader og Sir Bobby lot Lua Lua få starte en jævla kamp eller noe sånt, mens han ellers lot Ameobi spille og som vanlig var det såvidt han scora. Tilslutt gikk såklart Lua Lua lei og dro til Pompey mens vi satt igjen med Ameobi. Alle ser hvordan Lua Lua gjør det om dagen. Og nå ser vi det samme igjen bare med Luque. Helvette altså!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 31. Des. 2005, 16:10 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Joakim"
Det er klart at en ny manager løser ikke absolutt alle problemer. Vi vil fortsatt slite med skader. Men mye vil kunne bli bedre om vi får noe nytt å tro på. Vi trenger det. Vi graver oss bare stadig lengre ned under Souness, og enkelte forsøker desperat å forestille seg at virkeligheten er en helt annen enn det den egentlig er.

Vi er i en ekstremt dyp krise nå. Souness kan umulig hjelpe oss opp fra den grøfta. Vi trenger noe nytt å tro på. Nye ideer, nye tanker. Forandring fryder!

Skjønner pointet?
Eller må du ha det inn med teskje?

Skjønner pointet. Men du er kanskje den som er mest opptatt av at Souness er den store stygge ulven som har ansvaret for alt som er galt. Hadde det vært så lett hadde han fått sparken for LENGE siden. Tror faktisk styret i Newcastle kan mer om fotball enn det du kan. Eller nei, jeg VET at de kan mer enn det du kan.

Jeg har svært lenge vært svært aktiv i motstandskampen mot Souness. Jeg ville ha ut Souness alt rundt denne tiden i 2004, jeg. Og jeg har aldri skiftet mening om det.

Hvis Newcastles styre kan så mye mer enn meg om fotball. Hvorfor i helvete ansatte de Greame Souness av alle? Enhver idiot som har fulgt med fotball en stund vet at Souness IKKE er en god manager.
Det har han bevist utallige ganger. Og jeg er helt enig med Nils Arne Eggen, som hevdet at han, istedet for å trene lag oppover i divisjonene, trener lag nedover i divisjonene.
Han greide det kunststykket å fullstendig ruinere Kenny Dalglish's uovervinnelige Liverpool-lag fra 80-åra. Han greide det kunststykket å vippe Benfica ned fra den portugisiske tronen med et brak. Og da var han ikke trener for porto eller Sporting. Nei, han var trener for Benfica.
I Blackburn fikk han drøssevis av spillere på nakken. Cole og Yorke ble begge hivd ut av klubben fordi de var uenige i noen av hans avgjørelser, og ytret sin uenighet. Han har flere fiender enn venner.
Hvordan kan man ansette en sånn kar, når forrige manager het Sir Bobby Robson?

Det er en stor mangel på fotballforståelse i klubbens styre når man greier å ansette den klovnen!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon