20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« Svar #165 på: 31. Des. 2005, 15:57 »
Jeg er vel kanskje den eneste her inne som er skeptisk til Shearer som manager.

1. Han har 0 erfaring i det hele tatt som manager.

2. Han tar over en synkende skute med 0 erfaring.

3. Han tar over den skuta midt i en sesong, noe som alle vet er vanskelig.

Faktisk så hadde jeg heller sett at Fat Fred hadde funnet en dreven manager som kunne hjulpet oss i et halvt år. Hørte jeg noen si Sir Bobby?!;) hehe...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 31. Des. 2005, 15:57 »
Det er klart at en ny manager løser ikke absolutt alle problemer. Vi vil fortsatt slite med skader. Men mye vil kunne bli bedre om vi får noe nytt å tro på. Vi trenger det. Vi graver oss bare stadig lengre ned under Souness, og enkelte forsøker desperat å forestille seg at virkeligheten er en helt annen enn det den egentlig er.

Vi er i en ekstremt dyp krise nå. Souness kan umulig hjelpe oss opp fra den grøfta. Vi trenger noe nytt å tro på. Nye ideer, nye tanker. Forandring fryder!

Skjønner pointet?
Eller må du ha det inn med teskje?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg er fortsatt optimistisk. Vi klarer Champions League til neste år! Howay the lads! Godt kjempet.

GODT KJEMPET??

Så du kampen? Hørte du kampen?

Eneste som kjempet bra var Parker og Given!

Vi hadde omtrent ikke en stor sjanse, hadde en som Ameobi håpløst, talentløst feide over, et bra skudd av Parker, det var omtrent alt! Som vanlig!

Totalt Håpløst!

Owen har en brukket tå! Så han er ute i en måned, minst!
Hørte det nettopp på radioen!

FITTE!

Bjørn - Ut med Shola, Ut med Souness!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
Owen har brekt tåa. Ute i minst en måned :(

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
owen ute i minst en måned med brukket tå...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #170 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
Detta var nok en flau forestilling..åssen går det ann? Ameobi hva skal til før att han greier å gjøre noe som helst riktig? Også Souness sine taktiske vurderinger..herregud .jeg gidder ikke kjefte å banne .gjort altfor mye.nå er jeg bare oppgitt nok engang.for en Idiot..lurer på når han skal få sparken..jo når vi har rykka ned!!.Også Owen ute minst 1 mnd...FLOTT..akuratt det man trengte nå
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
JÆVLA FITTE AMEOBI. JÆVLA FITTE SOUNESS KAN FAEN MEG BRENNE I HÆLVETE FY FAEN OG JÆVLIG STYGG. FAENS JÆVLA KLOVN. DET SKAL FAEN IKKE VÆRE MULIG OG SUGE SÅ JÆVLIG! HAN KAN FINNE SEG EN VASKEJOBB ELLER NOE: HAN HAR ALDRI UTRETTET NOE BRA RESULTATER OG KOMMER ALDRI TIL OG GJØRE DET: DET SOM ER TYPISK ER AT VI NÅ VINNER OVER MBROUGH OG AT HAN REDDER SEG FOR DET. OG DEN JÆVLA FEITE HORA SHEPERD MÅ JO FAEN MEG SKJØNNE AT DEN LILLE HJERNEDØDE MANAGEREN ER UBRUKLIG.

JEG ER SÅ JÆVLIG LEI OG FORBANNA FORDI JEG VET AT NEWCASTLE ALDRI KOMMER TIL OG BLI NOE MED DEN JÆVLA FROSKEN I STOLEN. JEG ELSKER NEWCASTLE AV HALVE MITT HJERTE OG HATER SOUNESS OG AMEOBI MED DEN ANDRE HALVDELEN.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
Alle veit at Sir Bobby er en bitter, sutrende gammel mann som ikke har godtatt at han ble sparka, så han får neppe noen ny jobb på SJP med det første.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 31. Des. 2005, 15:58 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Asbjørn"

Hehehehehe herlig sammenligning.

Ja tipper jeg og Souness hadde gått bra sammen. Akkurat som Shearer og Souness.

Du er jo tydligvis enig i Souness med bruket av Ameobi, Elliot og Faye. Du mener jo tydligvis at disse bare må få spille, uten at andre kan få sjangse til å slippe til.

Ja der har du sannelig rett. La oss hente hjem Butt også, selvom han spiller som en juniorspiller for Birmingham.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 31. Des. 2005, 15:59 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
owen ute i minst en måned med brukket tå...

Enda godt det ikke var mer enn som så da.
Men nå må det handles spiss i Januar.

Inn med Robbie Keane. Forholdsvis billig. Og en grei kar, som har ferdigheter vi har bruk for. Nemlig T E M P O.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #175 på: 31. Des. 2005, 16:00 »
Owen har brukket en tå. Makan til fisle! Parker hadde spilt selv om han hadde brekki begge beina.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 31. Des. 2005, 16:01 »
Og inntil videre holder vi Shola Ameobi utenfor startelleveren og setter Luque som spiss og Charles N'Zogbia som venstreving!!!!!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #177 på: 31. Des. 2005, 16:01 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Ja der har du sannelig rett. La oss hente hjem Butt også, selvom han spiller som en juniorspiller for Birmingham.

Hva har det med denne diskusjonen og gjøre?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 31. Des. 2005, 16:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er klart at en ny manager løser ikke absolutt alle problemer. Vi vil fortsatt slite med skader. Men mye vil kunne bli bedre om vi får noe nytt å tro på. Vi trenger det. Vi graver oss bare stadig lengre ned under Souness, og enkelte forsøker desperat å forestille seg at virkeligheten er en helt annen enn det den egentlig er.

Vi er i en ekstremt dyp krise nå. Souness kan umulig hjelpe oss opp fra den grøfta. Vi trenger noe nytt å tro på. Nye ideer, nye tanker. Forandring fryder!

Skjønner pointet?
Eller må du ha det inn med teskje?

Skjønner pointet. Men du er kanskje den som er mest opptatt av at Souness er den store stygge ulven som har ansvaret for alt som er galt. Hadde det vært så lett hadde han fått sparken for LENGE siden. Tror faktisk styret i Newcastle kan mer om fotball enn det du kan. Eller nei, jeg VET at de kan mer enn det du kan.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 31. Des. 2005, 16:02 »
Sitat fra: "Doffi"
JÆVLA FITTE AMEOBI. JÆVLA FITTE SOUNESS KAN FAEN MEG BRENNE I HÆLVETE FY FAEN OG JÆVLIG STYGG. FAENS JÆVLA KLOVN. DET SKAL FAEN IKKE VÆRE MULIG OG SUGE SÅ JÆVLIG! HAN KAN FINNE SEG EN VASKEJOBB ELLER NOE: HAN HAR ALDRI UTRETTET NOE BRA RESULTATER OG KOMMER ALDRI TIL OG GJØRE DET: DET SOM ER TYPISK ER AT VI NÅ VINNER OVER MBROUGH OG AT HAN REDDER SEG FOR DET. OG DEN JÆVLA FEITE HORA SHEPERD MÅ JO FAEN MEG SKJØNNE AT DEN LILLE HJERNEDØDE MANAGEREN ER UBRUKLIG.

JEG ER SÅ JÆVLIG LEI OG FORBANNA FORDI JEG VET AT NEWCASTLE ALDRI KOMMER TIL OG BLI NOE MED DEN JÆVLA FROSKEN I STOLEN. JEG ELSKER NEWCASTLE AV HALVE MITT HJERTE OG HATER SOUNESS OG AMEOBI MED DEN ANDRE HALVDELEN.

Ble Medlem: 01 Sep 2005

Nytt InnleggSkrevet: Des 31 03:58    Tittel:    Svar med Sitat

ax