20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: tottenham vs Newcastle United  (Lest 46977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
tottenham vs Newcastle United
« Svar #150 på: 31. Des. 2005, 15:47 »
Boum roper på straffe, men neida.

Kommentatorne holder på å le seg ihjel når de prater om dommerfanten...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 31. Des. 2005, 15:48 »
Sitat fra: "Nordin"
3,55 i odds på Newcastle-seier borte mot Spurs (NT). Det tror jeg ikke har skjedd så lenge jeg har fulgt med på fotball. Det verste av alt er faktisk det at oddsen burde vært mye høyere.

Det verste er at jeg faktisk satte penger på det... På nett da, med litt høyere odds...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 31. Des. 2005, 15:48 »
ingen som hører på det jeg sier heller:P lite brudd i foten, det var det jeg sa...knoklene mellom vristen og tåknoklene er metatarselen,
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 31. Des. 2005, 15:49 »
Sitat fra: "Lasse"
Sitat fra: "Asbjørn"

Har du blitt Newcastle supporter de 12 siste månedene? Alle har fått med seg at Viana har fått mange sjanser både sentralt og på venstresiden. At Viana skal ha blitt mye bedre etter benkesliting i Sporting Lisboa og Valencia tviler jeg sterkt på. Å tro at alt vil bli så mye bedre med Viana blir som å tro på julenissen.

Nei det har jeg ikke, dumt spørsmål. Så du mener at slik det er nå, så er alt helt ok? Kan det bli verre enn dette!? Greit, Viana sliter litt i Valencia og Sporting. Men slet ikke Owen i Real Madrid? Slet ikke Parker i Chelsea? Er det ikke bedre å prøve å endre stua? Kanskje prøve å BYTE UT de talentløse?

Tror forresten du og Souness hadde kommet veldig godt overens.

vet faktisk ikke hvem jeg skal si meg enig i....

eller: INGENTING HJELPER OM VI IKKE FÅR NY MANAGER
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 31. Des. 2005, 15:49 »
Tror alle her alt blir bedre med ny manager??

Prøver ikke å forsvarer Souness, men bare lurer på hva dere syntes. Feks som de fleste nevner her; Shearer ut sesongen. Tror dere det hadde hjulpet??

PS; Orker ikke svar som "kan ikke bli verre enn det er nå uansett", for det kan det nemlig.

Jeg er nemlig skeptisk til at det hjelper kun med en ny manager, tror det er mye som må forandres.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 31. Des. 2005, 15:49 »
Viana har da faen meg bevist for lenge siden at han ikke har en dritt i Newcastle å gjøre. Glem nå den tæva!
Men ny manager, JATAKK!!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 31. Des. 2005, 15:49 »
Men alle vet jo hva som kommer til å skje, som jeg sa i sted! Ameobi kommer til å bli brukt foran Luque HELE tiden, slik at Souness kan "lære Luque ei lekse" at man klager ikke på laguttak i Newcastle!

Dermed blir håpløse Ameobi værende, mens Luque, som forståelig nok, sier fra når han er skuffet! Føkk!

Luque blir solgt, etter å ha spilt kanskje 3 hele kamper til sammen....vært innbytter for SHOLA AMEOBI!!! som alle, inkludert Luque, ser gjør en håpløs jobb, gang på gang! Men får han utløp for talentet sitt? NEI!
Og sier han fra blir han solgt! det er så gøy å være Newcastle spiller med Souness som skjef!

Bjørn - "¤%#¤%¤/&/¤"#¤"#%¤¤%&¤4
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 31. Des. 2005, 15:51 »
Sitat fra: "Lasse"

Har du blitt Newcastle supporter de 12 siste månedene? Alle har fått med seg at Viana har fått mange sjanser både sentralt og på venstresiden. At Viana skal ha blitt mye bedre etter benkesliting i Sporting Lisboa og Valencia tviler jeg sterkt på. Å tro at alt vil bli så mye bedre med Viana blir som å tro på julenissen.

Nei det har jeg ikke, dumt spørsmål. Så du mener at slik det er nå, så er alt helt ok? Kan det bli verre enn dette!? Greit, Viana sliter litt i Valencia og Sporting. Men slet ikke Owen i Real Madrid? Slet ikke Parker i Chelsea? Er det ikke bedre å prøve å endre stua? Kanskje prøve å BYTE UT de talentløse?

Tror forresten du og Souness hadde kommet veldig godt overens.

Hehehehehe herlig sammenligning.

Ja tipper jeg og Souness hadde gått bra sammen. Akkurat som Shearer og Souness.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 31. Des. 2005, 15:51 »
Sitat fra: "kesse"
Tror alle her alt blir bedre med ny manager??

Prøver ikke å forsvarer Souness, men bare lurer på hva dere syntes. Feks som de fleste nevner her; Shearer ut sesongen. Tror dere det hadde hjulpet??

PS; Orker ikke svar som "kan ikke bli verre enn det er nå uansett", for det kan det nemlig.

Jeg er nemlig skeptisk til at det hjelper kun med en ny manager, tror det er mye som må forandres.

Vel, såklart hjelper det ikke med en Terry Venables, David O'Bleary eller Steve Bruce. Men laget trenger nye impulser, og nytt trenerteam, for dette går ikke i lengda. Bare elendighet, og jeg ser gjerne at Kongen sitter frem til vi har skaffa en ordentlig manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #159 på: 31. Des. 2005, 15:52 »
jeg tror det hjelper, men tror også noen hoder må rulle:

HELE TRENERTEAMET som souness har dratt med seg i hver klubb han har messa opp...

Bramble
Carr
Freddy (skjer vel ikke om vi ikke ordner en leiemorder

Vet ikke helt om jeg stoler så veldig på Big Al`s taktikker enda
ancs and Scousers, go to H***!!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 31. Des. 2005, 15:52 »
hvis Shearer tar over er det ikke mest sannsynlig det taktiske som blir bedre, men moralen vil bli mye bedre, og det resulterer i bedre innsats og sannsynligvis bedre resultater.. Alle har respekt for Shearer, han har vært kaptein i en årrekke og har erfaring... Jeg tror dette vil gi et løft til en ny manager kan ta over
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 31. Des. 2005, 15:55 »
Har ikke trua på Alan Shearer som manager, men en ny manager hadde vært veldig bra tror jeg, så lenge det hadde vært en flink en. Ikke vits å sparke Souness uten å ha en ny og bedre klar...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #162 på: 31. Des. 2005, 15:55 »
Jeg er fortsatt optimistisk. Vi klarer Champions League til neste år! Howay the lads! Godt kjempet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #163 på: 31. Des. 2005, 15:55 »
Herre min julekveld, vi stinker død katte for tiden. Også Owen da, er det ikke typisk...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #164 på: 31. Des. 2005, 15:56 »

Hehehehehe herlig sammenligning.

Ja tipper jeg og Souness hadde gått bra sammen. Akkurat som Shearer og Souness.

Du er jo tydligvis enig i Souness med bruket av Ameobi, Elliot og Faye. Du mener jo tydligvis at disse bare må få spille, uten at andre kan få sjangse til å slippe til.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.