20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem skal overta etter Souness (sett at han er blitt sparket/ har sluttet nå)?

Alan Shearer
11 (42.3%)
Claudio Ranieri
3 (11.5%)
Guus Hiddink
5 (19.2%)
Paul Jewell
1 (3.8%)
José Mario Santos Mourinho Félix, såklart!
1 (3.8%)
Noen andre, som jeg nevner i posten min under
5 (19.2%)

Stemmer totalt: 22

Avstemning er avsluttet: 28. April 2005, 13:18

Skrevet av Emne: Hvem skal erstatte Souness?  (Lest 18921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem skal erstatte Souness?
« Svar #60 på: 24. Mai 2005, 17:24 »
Hadde ikke vært meg i mot at Newcastle ble Cruyffs nye "dream-team".. Vi hadde dog hatt en som mener saker og ting i media i all ettertid=)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #61 på: 24. Mai 2005, 18:18 »
For å nevne det:

Ser at vi har et stort flertall på Shearer, noe jeg syntes er flott. Han fortjener å styre denne klubben.

Henky

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #62 på: 24. Mai 2005, 19:48 »
Eg trur, at Shearer har godt av nokre år som assistent manager under en mann som foreksempel Martin O`Neill...O`neill har eg store forhåpningar om at tar over NUFC før den nye sesongen sparkast igang. Vi får satse på at kona hans blir frisk snart..... :wink:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 24. Mai 2005, 22:14 »
Sitat fra: "Henky"
Eg trur, at Shearer har godt av nokre år som assistent manager under en mann som foreksempel Martin O`Neill...O`neill har eg store forhåpningar om at tar over NUFC før den nye sesongen sparkast igang. Vi får satse på at kona hans blir frisk snart..... :wink:

Jeg ville ikke ha for store forhåpninger. Sjansen er svært liten for at O'Neill blir Newcastle-sjef. Spesielt når vi vet at Souey og Shepherd er så gode buddies som de er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Hvem skal erstatte Souness?
« Svar #64 på: 28. Mai 2005, 23:06 »
Jeg lagde en egen tråd, men denne ble stengt siden Mack mente det var nok av tråder om Souness. Tråden jeg startet handlet langt mer om Newcastle supporterene, enn det handlet om Souness . Men la gå, for det gjør meg ingen ting å poste åpningsinnlegget her. Det er bare så rart at alle nystartede tråder som er negativt ladet til Souness får leve videre. Uansett, her er tråden:

Siden fleste parten av dere er blant disse 43 prosentene som blir kaldt CRAP. Alt det jeg har sagt tidligere kommer fram i dette innlegget.
Nå kan selvsagt ikke dere fornye noen sesongkort, men dere har ihvertfall de samme meningene som disse personene. Det er det vel liten tvil om. Jeg sier ikke alle her inne, men flesteparten.

Over 43% of Toon fans are CRAP Fans
By Nick Raynor - May 28 2005

It seems that over 43% of Newcastle fans surveyed in The Journal are poor fans in my opinion, and at the first sign of the trouble they leave.

There are two main figures that I pulled out from the articles:

· 43% urging for a new management team to be put in place.

· 13% are not going to renew their season tickets and 43% are yet to make up their minds

Rant No.1 is about these ****ing pessimists will relate to Graeme Souness. A man who has not been in the job a whole year and already 43% of you want him to go!

How many of you wanted him to go during the ?Honeymoon? period, when we were unbeaten in all competitions under him.

Not many of you wanted him to go when he signed Boumsong, Babayaro and Faye.

But then we hit trouble, Oh we need a scapegoat, so lets blame Souness! Was it his fault Babayaro turned out to be lazy? Was it his fault that Nicky Butt season turned to pot? Was it his fault Dyer and Bowyer had a scrap? Was it his fault that we had so many players injured we couldn?t even have a full 16-man squad for the Norwich game? NO, IT?S NOT!

I?m not even Souness? biggest fan. I didn?t feel he was the right man for the job but he?s here now, he?s manager of Newcastle United, and until he does so poor that we are facing relegation, I will NOT turn on him, and neither should any of you!

This man, who has a proven track record, got us to the quarter-finals of the UEFA Cup, where we lost to the finalists, Sporting Lisbon. He got us to the semis of the FA Cup, where we also lost to the finalists. He bought us Boumsong, a top quality defender. His team knocked Chelsea out of the FA Cup. He was the one who straightened out a bunch of players who were going off the rails and gave them a second chance. He made Bramble play well for ****?s sake!

How would you like it, if you were trying to do something, and after not even having enough time for a real go, you were being told to leave? That does no wonders for your confidence and I?m sure as hell that Souness and the whole team would perform better if we ALL GOT BEHIND THEM, AND STOP THE WHINGING AND MOANING!

Plus, if we sack him and paid off his high compensation, who is going to take him place? Martin O?Neill? The man who has just left a club he loves to look after his sick wife, he?s going to come to us? Unlikely. If you look the managers better than Souness, none of them will come.

People are even going on about how we shouldn?t have sacked Bobby, but people were not saying that when we lost 4-2 to Aston Villa, our players we?re going off the rails and everyone was falling out with each other. Bloody hypocrites.

Rant No.2 is about the poor support. How can 56% of you not be renewing, or even considering not renewing the season ticket just because of a bad year?!?! OK, a few percent might be because of other reasons, but the majority are just **** fans!

How do you expect the club to improve if nobody is there to watch them? How do you expect bigger names to come to the club if we have no bleeding money to buy players with?

It?s disgusting, that some of you, who call yourself Newcastle FANS, would turn on the club in a time of trouble.

Look at Leeds United. Totally destruction and relegation last year with massive finacial debt. There fans turned up this past season, louder, and with more support than ever. And that?s one of the reason?s they had such a great year.

We finished 14th obviously a bad year but, nowhere near as bad as Leeds and other clubs and 56% of you might just think ?**** that, I'm not going anymore?. I?m so bloody angry, because you are a disgrace to the word 'fan'. The club has trouble, and you decide NOT TO COME!

Right, now I guess I better apologise to those who will stick through the club through thick and thin, to those who will back the club, support the manager, and are the REAL fans.

Thanks for reading.

Rant over.

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st73988.htm?fromrss=1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 28. Mai 2005, 23:09 »
Sitat fra: "Joakim"

Jeg ville ikke ha for store forhåpninger. Sjansen er svært liten for at O'Neill blir Newcastle-sjef. Spesielt når vi vet at Souey og Shepherd er så gode buddies som de er.

Kanskje du burde tenke litt lenger enn det du gjør Joakim. O`Neill har faktisk en alvorlig syk kone som lider av kreft. Dette er grunnen til at O`Neill forlater Celtic såpass brått. Å blande Shepherd og Souness inn i dette blir bare tåpelig.

Asbjørn som blir oppgitt til tider.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #66 på: 28. Mai 2005, 23:35 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg lagde en egen tråd, men denne ble stengt siden Mack mente det var nok av tråder om Souness. Tråden jeg startet handlet langt mer om Newcastle supporterene, enn det handlet om Souness . Men la gå, for det gjør meg ingen ting å poste åpningsinnlegget her. Det er bare så rart at alle nystartede tråder som er negativt ladet til Souness får leve videre. Uansett, her er tråden:

Tråden du startet var helt klart en tråd om Newcastles supportere, men utviklet seg med en gang til å handle om Souness. Og det var heller ikke så rart. Dessuten hadde tråden en tittel som sa null og niks om hvilket innhold tråden skulle ha, nemlig "Flesteparten av dere bør lese dette gode innlegget". Burde kanskje ikke forklart det her, men det kan være greit å forklare hvorfor den ble stengt.

PS! Jeg stenger bare tråder jeg mener bør stenges for å opprettholde et best mulig nivå på forumet. Aldri på grunn av meninger jeg ikke liker.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 28. Mai 2005, 23:48 »
Sitat fra: "Mack"

Tråden du startet var helt klart en tråd om Newcastles supportere, men utviklet seg med en gang til å handle om Souness. Og det var heller ikke så rart. Dessuten hadde tråden en tittel som sa null og niks om hvilket innhold tråden skulle ha, nemlig "Flesteparten av dere bør lese dette gode innlegget". Burde kanskje ikke forklart det her, men det kan være greit å forklare hvorfor den ble stengt.

PS! Jeg stenger bare tråder jeg mener bør stenges for å opprettholde et best mulig nivå på forumet. Aldri på grunn av meninger jeg ikke liker.

Om overskriften var feil, så hadde det vært null problem å forandret den. Om det var hovedproblemet så skjønner jeg enda mindre. Om den utviklet seg til å handle om Souness så var det  neppe noe feil med hovedinnlegget. Debatter som sporer av fra hovedinnlegget ser vi dessverre daglig her inne, uten at det bør være usakelig.

Syntes bare det var så rart at tråden "alle som vil sparke Souness" tråden fikk leve. En tråd som ble startet samme dag. Ellers så respekterer jeg din avgjørelse Mack. At vi har en person som gidder å ta seg av denne drittjobben, skal vi sette pris på.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #68 på: 29. Mai 2005, 00:06 »
Kunne ha endra bare navnet. Hadde nok gjort det om tråden fortsatt handlet om newcastles supportere. Burde ha beholdt en annen tråd, men beholdt den eldste. Ofte en grei regel. Kanskje det gikk litt fort, men jeg står ved det som ble gjort. Noen regler burde gjelde for de som vil opprette nye tråder:

- Navnet på tråden bør være en forklaring på innholdet. (Dvs at ting også vil forandre seg. Skal tråden handle om en spiller, er det oftest greiest med navnet på spilleren. Trenger ikke klubben som er interessert. Det forandrer seg ofte.
- Ikke lag tråder om emner som finnes fra før.
- Forsøk å legge tråden under riktig hovedkategori.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 29. Mai 2005, 15:53 »

Kanskje du burde tenke litt lenger enn det du gjør Joakim. O`Neill har faktisk en alvorlig syk kone som lider av kreft. Dette er grunnen til at O`Neill forlater Celtic såpass brått. Å blande Shepherd og Souness inn i dette blir bare tåpelig.

Asbjørn som blir oppgitt til tider.

Hva i all verden er det du klager på nå?
At jeg klager over at Souey og Shepherd er gode buddies?
Det er de jo, og det er det verste av alt. De to har et litt for godt forhold til hverandre.

Og hva angår Martin O'Neill så vet jeg utmerket godt hvorfor han trakk seg som Celtic-manager, og det er også derfor jeg sier at man ikke bør ha for store forhåpninger om at O'Neill blir Newcastle-boss før sesongen starter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 29. Mai 2005, 15:59 »
Grunnen til at O`Neill ikke kommer til Newcastle er "buddies forholdet" til Shepherd og Souness. Dette er hovedargumentet ditt i innlegget. Syk kone nevner du ikke. Hvordan kan jeg vite at du vet grunnen da?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 29. Mai 2005, 16:22 »
Vi får satse på at kona hans blir frisk snart..... :wink:

Han nevner det der....!

Gidder ikke blande meg mer oppi den evige kranglinga deres...

Bjørn - interference
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 29. Mai 2005, 20:06 »
Sitat fra: "Bjørn"
Vi får satse på at kona hans blir frisk snart..... :wink:

Han nevner det der....!

Gidder ikke blande meg mer oppi den evige kranglinga deres...

Bjørn - interference

Ja, jeg og joakim krangler mye gitt. Nå var det nytt for meg at diskutere var det samme som å krangle. Det beste hadde vært om alle var enige. Da hadde det blitt et interessant forum. Så lenge man holder seg unna drittslenging og personangrep så er det greit for min del.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 29. Mai 2005, 20:19 »
Oki.

Jeg vil ikke at alle skal være enige i alt, og dere skal ha for diskusjonen. Men det blir veldig mye på en gang. Og noen ganger er det en tynn linje mellom drittkasting og en heftig diskusjon! Men oki, jeg er ikke moderator, så det får bli opp til dem.

Og nei, det hadde ikke blitt mye til forum dersom alle skulle vært enig å gått rundt med silkehansker på hele tiden, bare man er oppmerksom på at man holder seg saklig mesteparten av tiden ;)

Skal ikke blande meg inn i det mer, men veffal på den der MGP-tråden, så har det ingenting med det tråden egentlig handler om!

Bjørn - just saying
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 29. Mai 2005, 20:23 »
Nei Hoseth har ikke så mye med overskriften å gjøre, men det er veldig mange tråder som sporer fullstendig av. Blant annet i den tråden du skrev nettopp. Tenker på klyselisten som egentlig ikke har noe med trådstarters førsteinnlegg å gjøre i det  hele tatt.