20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem skal overta etter Souness (sett at han er blitt sparket/ har sluttet nå)?

Alan Shearer
11 (42.3%)
Claudio Ranieri
3 (11.5%)
Guus Hiddink
5 (19.2%)
Paul Jewell
1 (3.8%)
José Mario Santos Mourinho Félix, såklart!
1 (3.8%)
Noen andre, som jeg nevner i posten min under
5 (19.2%)

Stemmer totalt: 22

Avstemning er avsluttet: 28. April 2005, 13:18

Skrevet av Emne: Hvem skal erstatte Souness?  (Lest 18847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Hvem skal erstatte Souness?
« Svar #45 på: 19. Mai 2005, 09:34 »
Sitat fra: "Noreng"
jeg synes O``Leary, fordi han har mer peiling på fotball enn Souness...

Det kan du ikke mene? OK, du har kanskje rett, og blant de fleste her inne er Souness det verste ever, men O'Leary kan da ikke være noe å trakte etter for et kag med ambisjoner? Han er for meg oppskrytt. Kjøpe Aaron Hughes? var også linket til Andy O'B, og det snakker for seg selv. Han kjøper hele Newcastle til Villa jo. Kommer han til oss, vil han da handle de tilbake igjen?

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #46 på: 19. Mai 2005, 11:14 »
O'Leary har kjøpt Nolberto Solano, og nå henter han Craig Bellamy. I rest my case!

- Der ser dere at slik kan man ikke diskutere...dumme dumme Souness.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
« Svar #47 på: 19. Mai 2005, 12:59 »
:lol: Fantastiske argument, Mack.

Men hva med Patrick Berger? Djemba x2? Og nå Aaron Hughes med et forsvar som per i dag består av blant andre Mark Delaney, Olof Mellberg og Martin Laursen? Og hvorfor sier han seg fornøyd med tabbe-Sørensen i mål?

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 19. Mai 2005, 13:47 »
Sitat fra: "DanMan"
:lol: Fantastiske argument, Mack.

Men hva med Patrick Berger? Djemba x2? Og nå Aaron Hughes med et forsvar som per i dag består av blant andre Mark Delaney, Olof Mellberg og Martin Laursen? Og hvorfor sier han seg fornøyd med tabbe-Sørensen i mål?

Fordi Villa har en styreforman som er mye værre en Fat Fred.. Ellis gir knapt penger til nye spillere..

O'Leary har lite penger å rutte med, men gjorde det bedre enn oss i år!!
Synst han har gjort lure kjøp jeg!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #49 på: 19. Mai 2005, 13:50 »
Ja, det er vel liten tvil om at det også er mindre penger å hente i Aston Villa enn i Newcastle. Derfor burde også Newcastle gjort det bedre enn Aston Villa. O'Leary har gjort en god jobb i Villa. Det er det lett å bevise, og vanskelig å motbevise. Om han ville gjort det bra i Newcastle er en annen diskusjon. Jeg tror det. Han ville vært bedre enn Souness. Men O'Leary er fortsatt ikke min favoritt til jobben.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
« Svar #50 på: 19. Mai 2005, 13:51 »
ja, jeg er enig, Tomas.
O`Leary har gode kjøp.
har engenskapene til å føre Newcastle til CL og 8dels, og med flaks kvarten...

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 19. Mai 2005, 16:47 »
Sollied e jo ikkje så gale heller då!Han gir jo seg i Belgia i til sommeren,han e norsk,vi får mye mer opmerskomhet i media og då!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 21. Mai 2005, 02:07 »
Sitat fra: "Leslie"
Sollied e jo ikkje så gale heller då!Han gir jo seg i Belgia i til sommeren,han e norsk,vi får mye mer opmerskomhet i media og då!

Sollied er en meget spennende tanke. Han har vist at han kan gjøre gull av gråstein. Men om han er beredt til å takle det enorme presset i Newcastle er usikkert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #53 på: 23. Mai 2005, 13:58 »
Sitat fra: "Joakim"
Sollied er en meget spennende tanke. Han har vist at han kan gjøre gull av gråstein. Men om han er beredt til å takle det enorme presset i Newcastle er usikkert.

Han taklet i allefall det enorme presset her opp som en vikar for Eggen sr. godt! :lol: Sollied er en god kandidat, ingen tvil, men er også litt i tvil over å hente en som kun kan vise til "storlanda" Norge og Belgia. Stor risk.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 23. Mai 2005, 14:00 »
Nå er vel vertfall O'Neill ute av managerbildet, leste i dag på teksttv at O'Neill slutter i Celtic om noen dager for å ta seg av sin syke kone....

Noe som vel kan tyde på at han legger manager blokka på hylla for godt slik som jeg ser det...

Bjørn - på hylla
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 23. Mai 2005, 23:19 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Joakim"

Han taklet i allefall det enorme presset her opp som en vikar for Eggen sr. godt! :lol: Sollied er en god kandidat, ingen tvil, men er også litt i tvil over å hente en som kun kan vise til "storlanda" Norge og Belgia. Stor risk.

Men, hvis du som jeg, DanMan, har fulgt med Rosenborg en stund, så vet du at det laget Sollied hadde i 1998, besto av brorparten av Norges beste spillere, de fleste på høyden av sin karriere. Hoftun, Strand, Brattbakk og kompani, var alle i slutten av 20-åra, og således på høyden av sin karriere. Dessuten var han godt kjent med både spillere og klubb, hadde god støtte fra sine overordnede, og overtok en stall som var Norges klart beste. Og  han fikk således et godt utgangspunkt helt gratis.

I Newcastle er situasjonen annerledes. Vi har en stall, hvor gjennomsnittsalderen vel er sånn omtrent midt i 20-åra. Vi har mange unge, talentfulle spillere, men en god del av dem er fortsatt ganske uslepne og urutinerte. Vi har noen rutinerte spillere, blant dem en viss Alan Shearer, en Robbie Elliott, og en Shay Given. Kun to av disse er bærebjelker i laget. Våre mest rutinerte spillere er enten i starten av 30-åra, eller i slutten av 20-åra. Men stammen i laget er omtrent alle rundt 25 eller yngre. Vi har ikke vunnet noe på år og dag, men fansen stiller knallharde krav. Med rette. Vi er en storklubb, og vi er absolutt gode nok til å kvalifisere oss for europacup hvert eneste år. Men etterhvert som tiden går, har lysten på heder og ære, og sølvtøy blitt større, supporterne er lei av å vente, og har store forventninger til laget, og spesielt til klubbens manager. Det stilles forventninger til hvilke spillere som skal kjøpes. Problemet for Sollied i Newcastle, vil være samarbeidet med styreformann Shepherd, og det å kunne tilfredsstille fansen.

Det er et enormt press på dine skuldre som Newcastle-manager. Det fikk Ruud Gullit smertelig erfare, etter bare ett år i sjefsstolen.
Men for all del, jeg tror ikke Sollied er redd for utfordringene, han er typen som tar utfordringene på strak arm. Men han har ikke erfaring på dette nivået, og det kan fort bli hans bane, dersom han mot formodning skulle bli tilbudt jobben en gang i nær fremtid. Han har jo gjort gull av gråstein i Brügge, og det bør tale til hans fordel. På tross av nivåsforskjell.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 23. Mai 2005, 23:53 »
Ottmar Hitzfeldt er min soleklare favoritt om Johann Cruyff ikke bestemmer seg for å kaste solhatten i Barcelona da..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 24. Mai 2005, 15:13 »
Kor e han manager då?Han er no hvertfall ikkje i Barca,Der e jo Riikjard!Har han lagt opp eller?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 24. Mai 2005, 16:48 »
Cruyff har ikke trent et lag siden han sa opp i Barcelona i 94 eller 95..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 24. Mai 2005, 16:56 »
ja,var det eg visste!begynte å lure om han hadde sneke seg til en manager jobb som eg ikkje hadde fått vite om 8)