20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1110 på: 17. Aug. 2007, 20:12 »
Nei, men feks i en av de linkene du la at !! hehe...

"The Dutch side had been keen on rescuing Luque from his Tyneside hell, but a failure to agree on the payment of the forward's wages has seen his hopes of an exit from St James' Park evaporate." Fra Skysports.

Grunnen til at Luque fortsatt er hos oss er ene og alene hans feil da han har hatt minst 2 muligheter til å dra.

Lest resten eller leser du bare det du vil lese
Når alle mediene seier noke og det står 2 linjer i eine artikkelen som ikkje stemmer så kan du fan kje ta det for god fisk og drite i resten.

Ser ikke hva jeg har gått glipp av jeg?

1) Glenn Roeder has told Albert Luque to forget about joining PSV Eindhoven and focus on his role at Newcastle

2) Newcastle United forward Albert Luque is set to join Dutch Eredivisie champions PSV on deadline day of the transfer window. Luque and PSV have agreed personal terms. The former Spanish international will join PSV on a five month loan.

3) Luque was keen on the switch to Holland, according to the 28-year-old Newcastle outcast's representative.

But it is understood Newcastle were not keen to release the Spanish star for the second half of the season, despite his struggle to settle on Tyneside.

4) - Det er frustrerende. Vi hadde en avtale med Newcastle om Luque, men formannen sto i veien. Derfor rant overgangen ut i sanden, sier Valckx til Die Telegraaf.

5) PSv er rasende på Newcastle etter at engelskmennene trakk seg fra en overgangsavtale, som ville ha sendt Albert Luque til Nederland.

Klubbene var enige om at PSV Eindhoven skulle få låne spanjolen, som har vært alt annet enn en suksess i England, men avtalen strandet etter at Newcastles mislyktes i jakten på å finne en erstatter.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 17. Aug. 2007, 20:14 »
Greit. De fleste skriver at det var Newcastle som trakk seg fra denne avtalen, mens noen skrev det er en blanding, akkurat det jeg sa i min første post.

Men hvem sin feil er det at han ikke er i Levante da? Det er vel ikke Luque sin det heller da regner jeg med? Var det Roeder som satt en stopper for det også?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 17. Aug. 2007, 20:49 »
Greit. De fleste skriver at det var Newcastle som trakk seg fra denne avtalen, mens noen skrev det er en blanding, akkurat det jeg sa i min første post.
Noen stod 1 plass. Så da er det greit og bruke det mot Luque for alt det er verdt og skrive piss om han sa nei til PSV ??

Men hvem sin feil er det at han ikke er i Levante da? Det er vel ikke Luque sin det heller da regner jeg med? Var det Roeder som satt en stopper for det også?

Kor useriøst. Ingen har vel sagt at det er nokens feil ? Men det er liksom greit og sei at Luque sa nei til PSV og da siden han ikkje godtok Levantes lønnstilbud?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 17. Aug. 2007, 22:52 »
Håper dere klarer å tyde det jeg skriver.

Jeg tyder at du har byttet ut Alberto Luque med Hans Iversen, Martin Joel med Greame Souness, Tottenham med Newcastle og et youtube klipp med "speiderene hans følger Iversen etter vært inntenst".

Annet enn det, så har du bare beskrevet det alle visste fra før av.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 18. Aug. 2007, 10:14 »
Noen stod 1 plass. Så da er det greit og bruke det mot Luque for alt det er verdt og skrive piss om han sa nei til PSV ??

Kor useriøst. Ingen har vel sagt at det er nokens feil ? Men det er liksom greit og sei at Luque sa nei til PSV og da siden han ikkje godtok Levantes lønnstilbud?

Selvfølgelig er det ikke det. Men det står jo mellom linjene flere steder, og i Skysport sin står det jo tilogmed!! Hadde jeg vært en av de som "hatet" Luque og ville ha han vekk så kunne jeg kanskje ha skjønt din skepsis, men jeg har jo faktisk forsvart han hver gang. Du er jo bare hjernevasket hvis du tror at alt som skjer med Luque er andres feil og at hele verden er i mot han.

Drit i PSV da, og forklar heller hva som skjedde i Levante saken!?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 18. Aug. 2007, 10:35 »

Selvfølgelig er det ikke det. Men det står jo mellom linjene flere steder, og i Skysport sin står det jo tilogmed!! Hadde jeg vært en av de som "hatet" Luque og ville ha han vekk så kunne jeg kanskje ha skjønt din skepsis, men jeg har jo faktisk forsvart han hver gang. Du er jo bare hjernevasket hvis du tror at alt som skjer med Luque er andres feil og at hele verden er i mot han.

Drit i PSV da, og forklar heller hva som skjedde i Levante saken!?

Herregud feiler deg a ?
Bra argumenter du kommer med nå =/
Visst du tror Luque har blei behandla rettferdig under Roeder så er det du som har blitt "hjernevaska" Eg har faktisk fulgt med Luque saken ganske close i motsetning til deg.
 Og til slutt Ka har Levante saken med dette og gjør egentlig ?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 18. Aug. 2007, 10:50 »
De kan ikke være stort dårligere enn dine argumenter, for du svarer jo aldri på det jeg spør om.

1. Jeg har IKKE sagt at jeg synes Luque har blitt behandlet bra under Roeder, tvert i mot mener jeg han har fått altfor få sjanser.
2. Jeg har alltid støttet Luque, og har håpet han skulle få sjansen til å bevise seg under Big Sam.
3. Jeg har min tvil om at du er så vanvittig mye mer inn i "Luque saken" enn oss andre her på forumet, hvis du er det så har du iallefall kilder som vi andre ikke har tilgang til.
4. Levanta saken har jo ALT med dette å gjøre. Det hele startet med påstanden "Luque bryr seg mer om pengene har får i Newcastle enn å spille fotball". Chickenman sier ja, han er enig, for det har vi nemlig eksempler på både med PSV overgangen og Levante overgangen. Du sår tvil om at det var pengene som var den avgjørende faktoren for at det ikke ble en overgang mellom Newcastle og PSV, mens jeg er litt i tvil. Derfor spør jeg, og jeg håper jeg får svar på det her : " Hva var det som gjorde at det ikke ble en overgang for Luque til Levante?".

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1117 på: 18. Aug. 2007, 12:59 »
Levante ombestemte seg etter negotiations.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 21. Aug. 2007, 11:02 »
De kan ikke være stort dårligere enn dine argumenter, for du svarer jo aldri på det jeg spør om.

1. Jeg har IKKE sagt at jeg synes Luque har blitt behandlet bra under Roeder, tvert i mot mener jeg han har fått altfor få sjanser.
2. Jeg har alltid støttet Luque, og har håpet han skulle få sjansen til å bevise seg under Big Sam.
3. Jeg har min tvil om at du er så vanvittig mye mer inn i "Luque saken" enn oss andre her på forumet, hvis du er det så har du iallefall kilder som vi andre ikke har tilgang til.
4. Levanta saken har jo ALT med dette å gjøre. Det hele startet med påstanden "Luque bryr seg mer om pengene har får i Newcastle enn å spille fotball". Chickenman sier ja, han er enig, for det har vi nemlig eksempler på både med PSV overgangen og Levante overgangen. Du sår tvil om at det var pengene som var den avgjørende faktoren for at det ikke ble en overgang mellom Newcastle og PSV, mens jeg er litt i tvil. Derfor spør jeg, og jeg håper jeg får svar på det her : " Hva var det som gjorde at det ikke ble en overgang for Luque til Levante?".
1. Ok..
2. Joa.
3. Oss andre ? Er for meg bekjent ikkje bare meg som har fått med meg det var Newcastle som trekkte PSV dealen og ikkje Luques lønnskrav som blei for høge. Dei fleste har vel fått med seg dette. At eit halvt år etterpå enda ikkje har fått det med seg er isåfall di oppfatning og ikkje fakta.
4. !?! Ditt sitat lød noke slikt som dette: "Grunnen til at Luque fortsatt er hos oss er ene og alene hans feil da han har hatt minst 2 muligheter til å dra."DET REAGERER EG PÅ fordi det er usant. Du kan gjerne ha den virkelighetsoppfatninga men da får du skrive det slik at det kommer tydelig frem at dette er din oppfatning og ikkje fakta. For det er det ikkje. Og da blir eg forbanna sur for eg synes det er så jævligt gjort mot Luque >:(

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 21. Aug. 2007, 13:57 »
Greit, jeg gjør om.

Grunnen til at Luque fortsatt er hos oss er ene og alene hans egen feil, da han har hatt sjansen til å reise til Levante!

Alle fornøyde??

Edit:

Dette er forresten hentet fra dagens Chronicle.

"Meanwhile, Albert Luque is still a United player despite the fact that Levante are keen to take him back to Spain.

Now Dutch outfits PSV Eindhoven, Feyenoord and Ajax have all been in contact with United in the last 24 hours about the Spanish international, but the big stumbling block is Luque's £60,000 a week wages.

Feyenoord are preparing a bid for the Spaniard following an injury to their summer signing and Dutch international forward Andwele Slory."
« Siste redigering: 21. Aug. 2007, 14:02 av kesse »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 21. Aug. 2007, 15:24 »
Luque hadde alikevel vært PSV-spiller dersom ikke Roeder hadde stoppet overgangen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 21. Aug. 2007, 16:04 »
Riktig Eilertsen.

Så etter nesten 2 år med mobbing trakasering og benketilverelse uten og få lov og bytte klubb. Så skal Luque jammen meg få lov til og gjera ka han vil angående klubber. Kanskje det som holdt han  oppe i alt det vonde var drømmen og om ein gong spele seg inn på laget og briljere som det glade dager i Deportivo og vise heile verden kor idiot i hjernebarken Glenn Roeder er. :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 21. Aug. 2007, 20:25 »
nå kan man jo si til Roeders forsvar at Big Sam gikk jo ut og sa at Luque har vært stort sett kontinuerlig skadet siden han gikk ut med lysken (hvis ikke jeg husker feil???).

Jeg tror faktisk at vi endelig har en taktikk som passer spanjolen, og når han blir reparert, så tror jeg har får spille:) 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1123 på: 22. Aug. 2007, 14:32 »
Det er vel rettere sagt et angrep på Roeders inkompetanse som lot Luque gå skadet så lenge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 23. Aug. 2007, 22:10 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2680925,00.html

Kan sjå ut som Luque muligens er på veg til Real Betis. Hadde ikkje vore meg imot, er ganske sikker på at det er det beste for alle partar om han forlet klubben, og uten å fornerme nokon som kan virke som om har eit personlig forhold til Luque, så er det ingen tvil om at heile personen har vore eit stort tapsprosjekt for klubben, og det er på tide han kjem seg vidare.

Får håpe Betis tilbyr han tilstrekkelig nok lønn då, sjølv om det ikkje skal mykje til sidan Luque alltid prioriterar det sportslige først.