20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1095 på: 16. Aug. 2007, 17:50 »
Håper han blir behandlet ordentlig nå, selv om han var på tur bort.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 16. Aug. 2007, 18:43 »
Unnskyld meg, men har du en innfeksjon i hjernebarken din?

Hadde du fulgt LITT med på hva som foregår i denne saken så hadde du visst at grunnen til at situasjonen er som den er overhodet ikke er Luque sin feil. Han har gjort stort sett alt han kan for å komme inn på laget, og har tidvis vist denne "storheten" som han briljerte med i Deportivo.

Men hva skjedde? Han ble vraket og behandlet som dritt uansett hva han foretok seg. At Luque nå er ute av form og på vei bort er ikke hans feil i det hele tatt. Jeg unner han faktisk alt annet enn Newcastle nå, for den behandlingen han har fått her er ikke en stjernespiller verdig.

Dette er selvsagt riktig. Men det blir ikke feil å si at penger styrer Luque.. Han har hatt flere muligheter til å reise fra Newcastle for å spille fast fotball igjen, men har takket nei fordi han går ned i lønn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 17. Aug. 2007, 11:46 »
Re Kesse:
Javel når tid da ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 17. Aug. 2007, 11:51 »
For få dager siden når Levante var interessert. Hadde Luque senket de personlige kravene sine da så ville han nok vært Levante spiller nå. Usikker på om det hadde blitt en permanent overgang eller ett lån i første omgang, men Luque hadde nok fått spille i Levante, og det er nok først og fremst hans egen skyld at han nå befinner seg på Tyneside og ikke i solfylte Valencia.

Luque var vel også utrolig nærme ett utlån til PSV på ett tidligere tidspunkt. Også da var det Luques relativt høye lønnskrav som sto i veien for et utlån.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 17. Aug. 2007, 12:21 »
Var akkurat de to overgagene jeg tenkte på ja!;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 17. Aug. 2007, 12:32 »
Var jo Roeder som trakk han tilbake da. Luque var jo klar til og bli lånt ut han. Men Roeder fekk ikkje fatt i noken spiss så da trengte han Luque til og varma benken.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 17. Aug. 2007, 12:57 »
Det kan også ha vært en faktor, men det er ikke til å stikke under en stol at PSV slet lenge med å overtale Luque pga hans høye lønnskrav. I tillegg til dette med Levante som det ene og alene var Luque som ikke ville dra pga for dårlige betingelser..

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2663258,00.html

« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 12:59 av kesse »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 17. Aug. 2007, 13:06 »
Kan ha vert ?

Hadde Luque sagt ja til Levante nå hadde folk klaga.
Hadde Luque sagt nei til Levante så hadde folk klaga.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 17. Aug. 2007, 13:29 »
Kan ha vært ja. Jeg har sett flere forskjellige kilder som sier at Roeder trakk han tilbake, men jeg har sett like mange som sier at han krevde for mye lønn. Host opp en troverdig kilde som sier at Roeder ikke ville la han gå så du, så kan vi slå en strek over det med engang.

Hvorfor hadde vi klaget hvis han hadde gått? Tror veldig få hadde gjort det. Uansett, jeg har ingenting imot Luque, håper han slår gjennom. Men jeg er ikke hjernevasket, og jeg innrømmer at pengene betyr mer for han enn å spille fotball, hvis han ville ha spilt førstelagsfotball på toppnivå hadde han dratt til Levante på flekken.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 17. Aug. 2007, 17:32 »
Kan ha vært ja. Jeg har sett flere forskjellige kilder som sier at Roeder trakk han tilbake, men jeg har sett like mange som sier at han krevde for mye lønn. Host opp en troverdig kilde som sier at Roeder ikke ville la han gå så du, så kan vi slå en strek over det med engang.

Og kor har du lest at Luque krevde for mykje lønn. Newcastled Mad ?
Er ei stund siden dette så er ikkje så lett og finne linker
Men her da nokre
http://fotball.adressa.no/england/article74042.ece
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6247949.stm
http://www.thefootballnetwork.net/main/s342/st111103.htm
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2402442,00.html

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 17. Aug. 2007, 17:36 »
Nei, men feks i en av de linkene du la at !! hehe...

"The Dutch side had been keen on rescuing Luque from his Tyneside hell, but a failure to agree on the payment of the forward's wages has seen his hopes of an exit from St James' Park evaporate." Fra Skysports.

Grunnen til at Luque fortsatt er hos oss er ene og alene hans feil da han har hatt minst 2 muligheter til å dra.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 17. Aug. 2007, 18:02 »
Jeg kan tenke meg Albert Luques sittuasjon, og har lyst til å prøve og beskrive den så best som overhode mulig.

Si at du heter Hans Iversen, du spiller for ett topplag i spania, og er elsket av fansen. Martin Joel og speiderene hans følger Iversen etter vært inntenst og kommer med ett bud. Hans Iversen ser ikke på Tottenham som sitt ynglings lag men velger likevel og goda ett tilbud pga. en stor liga, og nye utfordringer. Han blir også tibudt £60,000 i uka. Etter ett par uker i sin nye klubb pådrar Hans seg en skade. Denne skaden holder han ute i over 2 måneder. Da han er tilbake får han ett par sjanser av Martin Joel. Tottenham gjør det dårlig i serien og Joel får sparken. 1 uke senere blir Glenn Roeder annsatt som manager for Tottenham, og gir deg ingen sjanser. Hans Iversen får noen få sjanser i løpet av sesongen, ikke mange, men noen opptredner i Europa cupen. Hans skåret ett par mål og viser ellers småtegn på at han ikke er i kampform. Slik forsetter det og han begyner å lure på hva han skal gjøre. Hans Iversen får tilbud fra andre klubber, men hvis han skal gå dit må han gå ned 40-50 % av lønna, og det vil han ikke. Klubben gir han ikke sjansen under Roeder og da gir han faen.

Håper dere klarer å tyde det jeg skriver. Tenk om det samme hadde skjedd dere i Tottenham. Du har høy lønn og kan utnytte dette hvis klubben behandler deg dårlig, og jeg synes ikke Luque har oppført seg veldig dårlig i sinn tid Newcastle. Hadde jeg spilt i Newcastle ville jeg aldri gjort dette mot Newcastle, men andre klubber derimot. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 17. Aug. 2007, 18:44 »

"The Dutch side had been keen on rescuing Luque from his Tyneside hell, but a failure to agree on the payment of the forward's wages has seen his hopes of an exit from St James' Park evaporate." Fra Skysports.

Grunnen til at Luque fortsatt er hos oss er ene og alene hans feil da han har hatt minst 2 muligheter til å dra.

Lest resten eller leser du bare det du vil lese
Når alle mediene seier noke og det står 2 linjer i eine artikkelen som ikkje stemmer så kan du fan kje ta det for god fisk og drite i resten.

« Siste redigering: 17. Aug. 2007, 18:50 av Benson »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 17. Aug. 2007, 19:03 »

Håper dere klarer å tyde det jeg skriver. Tenk om det samme hadde skjedd dere i Tottenham. Du har høy lønn og kan utnytte dette hvis klubben behandler deg dårlig, og jeg synes ikke Luque har oppført seg veldig dårlig i sinn tid Newcastle. Hadde jeg spilt i Newcastle ville jeg aldri gjort dette mot Newcastle, men andre klubber derimot. .

Er du sikker på det da.
Er det ikkje værre egentlig da? Om Newcastle hadde behandla meg på samme måte som Luque kontra  andre klubber så hadde eg vert mest forbanna på Nufc. Ser ikkje heilt kordan eg kunne likt Newcastle etterpå når dei har gjort alt di kan for og laga mest mulig faen for meg.
Eg hadde nok i motsetning til Luque stokke av og lagt eit helvete tilbake.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 17. Aug. 2007, 19:26 »

Lest resten eller leser du bare det du vil lese
Når alle mediene seier noke og det står 2 linjer i eine artikkelen som ikkje stemmer så kan du fan kje ta det for god fisk og drite i resten.

Ser ikke hva jeg har gått glipp av jeg?

Luque nekter å gå ned i lønn, Psv nekter å betale mer, Newcastle nekter å betale mellomlegget. Derav "A decision made at the highest level by both clubs".

Luque kunne ha byttet klubb hvis han ville ha spilt fotball, om ikke det hadde vært PSV, så kunne han ha dratt til Levante.