20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 215961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alberto Luque
« Svar #1140 på: 26. Aug. 2007, 13:38 »
Jeg syns egentlig det ser trist ut, men for Luques del så kan han komme tilbake i toppen med Ajax.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 26. Aug. 2007, 14:23 »
Da er det altså Ajax som er mitt lag fra nå av.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Halvard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 26. Aug. 2007, 16:36 »
At Alberto er ferdig og har gått til Ajax ser jeg ikke som et tap for Newcastle. Hvor mange kamper fikk han for Magpies under sin tid i Newcastle og hvor mange sjanser fikk han.
Dette er bra for Newcastle at han forsvinner til Nederland.
For etter min mening er han en av de aller største floppene Newcastle noen gang har hatt...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1143 på: 26. Aug. 2007, 17:06 »
Da er det altså Ajax som er mitt lag fra nå av.

Kødder du!?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1144 på: 26. Aug. 2007, 17:26 »
Syns dette er litt trist jeg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #1145 på: 27. Aug. 2007, 01:10 »
Jeg og. Tipper Luque blomstrer opp igjen i Ajax. Håper det.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 27. Aug. 2007, 02:01 »
tipper luque vil være en snitt-spiller. han er nok ferdig på toppnivå. men lykke til alberto,din pengesugene spanske blodigle!! kan vi legge denne luque tråden død! han har ingen historie som er nevneverdi i newcastle og vil på ingen måte bli savnet!

sorry benson men sånn er det:) eneste forskjell på dagens new uten luque ,og new for en uke siden med luque, er at new slipper betale lønna hans!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 27. Aug. 2007, 02:22 »
tipper luque vil være en snitt-spiller. han er nok ferdig på toppnivå. men lykke til alberto,din pengesugene spanske blodigle!! kan vi legge denne luque tråden død! han har ingen historie som er nevneverdi i newcastle og vil på ingen måte bli savnet!

sorry benson men sånn er det:) eneste forskjell på dagens new uten luque ,og new for en uke siden med luque, er at new slipper betale lønna hans!

Herregud, mann. Håpte du virkelig ikke at Luque skulle blomstre i Newcastle nå som vi endelig har en trener som faktisk vet hva han driver med ? Luque har fått karrieren sin nærmest ødelagt på den tida han har vært her (uten at jeg skal fordele skyld her), og det er synd og skam at en så god spiller ikke er med oss videre nå som vi endelig begynner å få skikk på klubben. Men når du bruker fraser som "pengesugne spanske blodigle" går jeg ut i fra at du er en drittunge som det ikke går an å diskutere med uansett
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 27. Aug. 2007, 09:30 »
Deter ingen tvil om at det er bra for klubben at vi kvittar oss med han. Vi har ikkje råd til å betale skyhøge lønningar til spelarar som aldri får spele, og la oss innsjå at sjansen for at han skulle bli god nok til ein plass i førstelagsoppstillinga er minimal. Av det vi har sett av han er han ikkje i nærheten ein gang. Vi har både N'Zogbia, Duff og Milner som kan bekle Luque's posisjon langt bedre enn spanjolen. Då er det ingen grunn til å beholde han berre fordi enkelte supportarar har spesielle følelsar for han.

Rett og slett det beste for klubben, og for Luque dette her. Newcastle er ikkje tjent med å ha pengegriske folk i stallen, og Luque burde vi ha kvitta oss med for lengst.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 27. Aug. 2007, 11:19 »
Selv om salget er litt surt i og med at en Luque på samme nivå som han var på sitt beste i spansk fotball hadde styrket så godt som ethvert lag, så er det godt å bli kvitt en spiller som er i dyr i drift og som aldri(av diverse grunner) har vært en schläger i Newcastle eller i nærheten av å ha en fast plass.

Jeg hadde tro på en ny vår for Luque under Big Sam, men nå sparer Newcastle lønnsutgifter på rundt £3M, noe som burde frigi midler til å styrke laget ytterligere.

Er overgangssummen offentliggjort?Noen som vet noe om det?Har bare lest en del rykter rundt overgangssum.
Carr har altfor få landskamper for England!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 27. Aug. 2007, 13:47 »

Herregud, mann. Håpte du virkelig ikke at Luque skulle blomstre i Newcastle nå som vi endelig har en trener som faktisk vet hva han driver med ? Luque har fått karrieren sin nærmest ødelagt på den tida han har vært her (uten at jeg skal fordele skyld her), og det er synd og skam at en så god spiller ikke er med oss videre nå som vi endelig begynner å få skikk på klubben. Men når du bruker fraser som "pengesugne spanske blodigle" går jeg ut i fra at du er en drittunge som det ikke går an å diskutere med uansett

haha idiot! Så du syns luque har visst valutta for penga?? da lurer jeg virkelig på hva som rører seg i hodet ditt kompis. Luque har hatt sky høy lønn og fått noen innhopp engnag i blant ,men virket hlt uinteressert. Det jeg sa syns jeg passer best: eneste forskjell på dagens new uten luque ,og new for en uke siden med luque, er at new slipper betale lønna hans! vil ikke savne han!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 27. Aug. 2007, 15:37 »
Er ikkje rart du blei Newcastle supporter så utrolig svart kvitt du ser på ting :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
« Svar #1152 på: 27. Aug. 2007, 15:45 »
Sykt irriterende at du skriver New :P Dårlig tid?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 27. Aug. 2007, 15:46 »
Du kan ikke mene seriøst at vi har fått igjen for pengene vi gav for Luque? Han har jo bare spilt 20(?) kamper tilsammen på to(tre?) sesonger! Det er jo ikke Luque sin feil at han bare har spilt så få kamper, men at vi vet at han kan være god gir oss ikke valuta for pengene.

Det beste hadde jo selvsagt vært dersom Sam hadde satset på ham, og brukt ham, så kunne han vist om han fortsatt holdt det gode gamle nivået. Men det kan jo være en grunn til at han ble solgt som ikke vi vet om.

Håper Luque gjør det bra i Ajax.

Helt eing med deg Noreng. Akuratt som når noen bare skriver Castle.  :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 27. Aug. 2007, 16:03 »

haha idiot! Så du syns luque har visst valutta for penga?? da lurer jeg virkelig på hva som rører seg i hodet ditt kompis. Luque har hatt sky høy lønn og fått noen innhopp engnag i blant ,men virket hlt uinteressert. Det jeg sa syns jeg passer best: eneste forskjell på dagens new uten luque ,og new for en uke siden med luque, er at new slipper betale lønna hans! vil ikke savne han!

Hva med Owen da, vil du selge han også ? Siden han i to år så og si bare har vært en utgift for klubben ? Poenget mitt er at Big Sam meget mulig kunne ha fått det beste ut av Luque igjen, skjønner du ikke det orker jeg ikke å diskutere med deg