20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #840 på: 21. Des. 2006, 21:09 »
Luque forsvinner nok ja, og det er nok det beste for alle parter. Luque passer ikke inn i engelsk fotball og Newcastle desverre, dermed er det best for oss å bli kvitt han og best for Luque at han finner seg en ny klubb.

Jeg har i det lengste levd i håpet om at Luque skulle slå til, men det vil aldri skje. Mange vil sikkert mene at dette er pga at aldri har fått en sjanse til å vise seg skikkelig fram. Det har han jo kanskje heller ikke fått, men grunnen til det er fordi han desverre ikke evner/orker å vise den innsatsen og de holdningene som skal til. Hadde han hatt innsatsen og viljen til å tilvenne seg den engelske stilen, så hadde han også fått sjansen. For Luque har kvaliteter, men hjelper ikke det så lenge han ikke evner å tilpasse seg england og fotballen der. Jeg tror også at viljen og holdningene til den godeste Alberto er for dårlige til at han kunne lykkes i Newcastle. Desverre.

Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at en eller annen spansk klubb er villig til å betale en pen slump med penger for å hente han hjem til Spania. Hadde gjort seg om vi kunne klart å selge han med minst mulig tap, men vi kan nok i beste fall håpe på å få igjen halve summen vi ga for han.

samsung

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #841 på: 22. Des. 2006, 05:04 »
enig
ua...mun jurdahan, lean go mun ?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #842 på: 22. Des. 2006, 18:01 »
Jeg tror vi skal ha som mål å få 2 mill for ham.
Gjør vi det, skal vi være godt fornøyde.

Får vi igjen halvparten av det vi betalte for ham bør vi hoppe i taket av glede, og feire Julaften, 17. mai, Frigjøringsdagen og alt mulig på en gang.
Såvidt jeg husker betalte vi 8-9 mill for ham. Det betyr at for å få halvparten må vi opp i FIRE, 4, millioner for å selge ham. Aldri i verden om vi får så mye! Markedsverdien hans har sunket enormt på det året han har vært her, og jeg mener vi betalte overpris i forhold til hva vi fikk. Derfor mener jeg vi skal være veldig godt fornøyd om vi får 2 mill for Luque.

Selv gir jeg blanke f.... Jeg slipper han gjerne uten å få et rødt øre igjen for det, så lenge jeg slipper å se ham her mer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #843 på: 22. Des. 2006, 21:26 »
Sitat fra: "Joakim"

Selv gir jeg blanke f.... Jeg slipper han gjerne uten å få et rødt øre igjen for det, så lenge jeg slipper å se ham her mer.

Det slipper du uansett
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #844 på: 23. Des. 2006, 19:56 »
gleder meg til å bli kvitt Luque, største floppen vi har hatt i newcastle drakta. Om vi får 2 mill £ for den sytepaven er jeg fornøyd. Jeg skal ikke si at han har fått sjanse på sjanse til å vise seg frem, men de gangene han har fått muligheten til å komme innpå har han ikke akkurat storspilt. Og jeg er lei av sytingen hans, håper han kommer seg hjem til spania så han kan finne tilbake formen der. Så slipper jeg å se han ikle seg den sorte og hvite trøya igjen ! mn vi har ikke bruk for luque i det hele tatt..samtlige venstrevinger vi har på laget er mye bedre.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #845 på: 23. Des. 2006, 20:09 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
gleder meg til å bli kvitt Luque, største floppen vi har hatt i newcastle drakta. Om vi får 2 mill £ for den sytepaven er jeg fornøyd. Jeg skal ikke si at han har fått sjanse på sjanse til å vise seg frem, men de gangene han har fått muligheten til å komme innpå har han ikke akkurat storspilt. Og jeg er lei av sytingen hans, håper han kommer seg hjem til spania så han kan finne tilbake formen der. Så slipper jeg å se han ikle seg den sorte og hvite trøya igjen ! mn vi har ikke bruk for luque i det hele tatt..samtlige venstrevinger vi har på laget er mye bedre.

Luque sytepave ???
Er det noke han ikkje er så er det sytepave

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #846 på: 23. Des. 2006, 21:33 »
Jeg tror nok du Stephan, hadde sytt (heter det det?) mye mer enn Luque har hvis du hadde gått til et lag og ikke fått spille i det hele tatt. Tviler på at du hadde ventet mer enn et år med det. Dersom du var fotballproff selvsagt  :wink: . De fleste hadde nok ikke det. Det har Luque gjort, så jeg vil ikke kalle ham noen syepave...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #847 på: 23. Des. 2006, 21:35 »
Hvorfor syter ikke Harper da? 10 år som reservekeeper uten å klage....

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #848 på: 23. Des. 2006, 22:29 »
Sitat fra: "André S"

Trives sikkert i klubben. Å har sikkert ikke så står mål. Ikke vet jeg, men klager ikke å være i klubben. :P

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #849 på: 23. Des. 2006, 22:45 »
harper er et prakteksemplar på en lojal spiller, og som bør være et forbilde for alle unge spillere.

å kalle luque for sytepave var vel kanskje overdrevet, så det trekker jeg tilbake. Men de gangene han har fått sjansen for newcastle så har han langt ifra imponert. Og den "fatastiske" venstrefoten hans har visnet helt bort. Enten så passer han ikke inn i engelsk fotball i det hele tatt, eller så er han allerede over the top. Uansett så er han helt ubrukelig for oss, og vi bør kvitte oss med slikt søppel fortest mulig.

flere sier at roeder må gi han sjansen oftere så han fpr vise seg frem, men tror ikke akkurat at han briljerer på trening og reservelagskampene siden han aldri får starte. Så enten så er han ubrukelig i den engelske spillestilen eller så må jo roeder rett og slett ha noe imot han. Uansett håper jeg han forsvinner fra tyneside fortest mulig!

når Luque spiller for Newcaslte (de få gangene han spiller) virker han totalt umotivert. Og det er skammelig flaut og helt utrolig at du da ikke bruker sjansen til å virkelig vise deg frem. Spesielt når du spiller for 52.000 tilskuere !
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #850 på: 23. Des. 2006, 23:11 »
Sitat fra: "André S"

Fordi han Geordie, og verdens mest lojale keeper :!:
I tillegg har han ikkje lyst og flytte på seg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #851 på: 24. Des. 2006, 13:44 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
From nightmare to Champions League?
« Svar #852 på: 08. Jan. 2007, 15:21 »
Luque kan muligens få sjansen i CL:
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=dutch-and-go-for-luque%26method=full%26objectid=18420082%26siteid=50081-name_page.html

Dette er vel opplagt at Luque ønsker seg selv. Roeder har (før dette) sagt at det er aktuelt å holde Luque i troppen p.g.a. skadesituasjonen. Jeg har tidligere vært kritisk til Luque, og forsvart Roeder. I denne saken mener jeg at Roeder må la Luque få gå til PSV. Skulle han derimot mene at behovet for Luque er så stort i Newcastle at han hindres i å slutte seg til PSV, ja da må han vise at han mener det ved at Luque få spille.
Livet er svart/hvitt!

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #853 på: 09. Jan. 2007, 20:56 »
Har alltid ment at luque burde ha fått sjansen tidligere men da jeg så han spille mot everton så trakk jeg det tilbake. Da spilte ha nesten like ille som TIT** BRA**** :shock:
ayls kongen i forsvaret

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Floppen Luque?
« Svar #854 på: 09. Jan. 2007, 21:23 »
Sitat fra: "newcastlefred"
TIT** BRA**** :shock:

:lol: