20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #825 på: 30. Nov. 2006, 03:22 »
Han var innblanda i ei bilulykke og gjekk glipp av flyet til Frankfurt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #826 på: 30. Nov. 2006, 15:26 »
Men Luque tok et fly noen timer senere, såvidt jeg har skjønt, og hvis jeg har forstått Roeder riktig, så starter han i kveld.

Luque sto utenfor bilen og pratet i mobiltelefon da en annen bil raste inn i bilen hans. Dermed ble Luque nødt til å bli igjen for å snakke med politiet og føreren av bilen som kjørte på bilen hans. Men altså, Luque tok et senere fly til Frankfurt, og spiller i kveld, hvis Roeder snakker sant. Noe jeg ikke har noen grunn til å tro at han ikke gjør.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #827 på: 30. Nov. 2006, 17:22 »
Luque starter på venstrekanten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #828 på: 30. Nov. 2006, 17:23 »
Sitat fra: "Joakim"

Luque sto utenfor bilen og pratet i mobiltelefon da en annen bil raste inn i bilen hans. Dermed ble Luque nødt til å bli igjen for å snakke med politiet og føreren av bilen som kjørte på bilen hans. Men altså, Luque tok et senere fly til Frankfurt, og spiller i kveld, hvis Roeder snakker sant. Noe jeg ikke har noen grunn til å tro at han ikke gjør.

Det var ein trailer som vraka Porschen til Luque. Ikkje ein heilt vanlig trailer men in trailer dekka av Liverpool effekter!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #829 på: 30. Nov. 2006, 18:13 »
Javel?

Agurksaft

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #830 på: 30. Nov. 2006, 18:53 »
Hah, når skjer det at ein trailer dekka med Newcastle effektar vrakar bilen til Bramble like før ein kamp?  :lol:

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #831 på: 04. Des. 2006, 17:08 »
Hehe...

Men han taxisjåføren må ha skadet Amoebi vesentlig før Roeder velger å IKKE bruke ham...
Som Eivind og Åsmund har nevnt tidligere, det holder ikke at Amoebi sitter i rullestol.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #832 på: 17. Des. 2006, 18:37 »
Albert Luque's Newcastle career looks to be over after he stormed out of the ground after being told he would not even be on the bench for the Watford game - the second time he has walked out

triste saker :cry:

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #833 på: 17. Des. 2006, 19:45 »
Hele Luque sin historie i Newcastle er vel ganske trist.
Jeg har også blitt irritert tidligere da Luque har blitt vraket, og en halvskadet Ameobi og Rossi har spilt istedenfor. Men jeg savnet ikke Luque på benken mot Watford på lørdag. Luque drar fra Newcastle i januar, det er helt sikkert.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #834 på: 18. Des. 2006, 12:34 »
Jeg tror ikke det er vits i engang begynne å diskutere om Luque lenger, hver gang jeg gjør det blir jeg bare så forbanna.
Karen har jo ikke fått sjansen i klubben engang, og når han vel fått så har han jo gjort mål, avgjort kamper, for å så bli benka eller satt på tribunen nesten kamp.
Det er et eller annet som ikke blir fortalt i media som ligger bak det her eller så er det rett og slett bare høl i huet.
Leser på innleggene at han fått sjansen osv osv osv
Luque har gjort like mye for denne klubben som Owen har gjort nesten, men jeg hører ingen klage på han....
 :!:

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #835 på: 18. Des. 2006, 12:37 »
Njaaa Owen laget jo 7 mål på 11 kamper, men vet egentlig ikke om jeg gidder skrive det her en gang til, MEN det er SYND at Luque ikke har fått flere sjanser, ja det er faktisk det, MEN det er vel bare å innse at mannen ikke passer i Newcastle.

Så selg han på billigsalg i januar og bruk pengene på nye sidebacker
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #836 på: 18. Des. 2006, 17:08 »
Vet du hva jeg gir opp denne diskusjonen jeg også, hehe
sånn da ahr jeg skrevet mine siste ord om Luque saken.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #837 på: 20. Des. 2006, 20:37 »
Jeg vil ha Luque værende,så når Owen kommer tilbake neste sesong så har vi Owen,Luque og Martins der framme, ved siden av Sibierski som også fungerer bra for tiden. Får vi skjerpet forsvaret litt så har vi da en formidabel stall, med tanke på både keeper og midtbane.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #838 på: 21. Des. 2006, 20:01 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Jeg vil ha Luque værende,så når Owen kommer tilbake neste sesong så har vi Owen,Luque og Martins der framme, ved siden av Sibierski som også fungerer bra for tiden. Får vi skjerpet forsvaret litt så har vi da en formidabel stall, med tanke på både keeper og midtbane.

Tror ikke du skal ha for store forhåpninger om akkurat det dessverre. Luque drar mest sannsynlig ved første og beste anledning i Januar. Og jeg klandrer ham ikke. Selv håper jeg bare at en eller annen klubb skal hoste opp en brukbar sum som kanskje kan finansiere kjøpet av en ny venstreback, stopper eller spiss.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #839 på: 21. Des. 2006, 21:08 »
Luque forsvinner nok ja, og det er nok det beste for alle parter. Luque passer ikke inn i engelsk fotball og Newcastle desverre, dermed er det best for oss å bli kvitt han og best for Luque at han finner seg en ny klubb.

Jeg har i det lengste levd i håpet om at Luque skulle slå til, men det vil aldri skje. Mange vil sikkert mene at dette er pga at aldri har fått en sjanse til å vise seg skikkelig fram. Det har han jo kanskje heller ikke fått, men grunnen til det er fordi han desverre ikke evner/orker å vise den innsatsen og de holdningene som skal til. Hadde han hatt innsatsen og viljen til å tilvenne seg den engelske stilen, så hadde han også fått sjansen. For Luque har kvaliteter, men hjelper ikke det så lenge han ikke evner å tilpasse seg england og fotballen der. Jeg tror også at viljen og holdningene til den godeste Alberto er for dårlige til at han kunne lykkes i Newcastle. Desverre.

Så da er det bare å krysse fingrene og håpe at en eller annen spansk klubb er villig til å betale en pen slump med penger for å hente han hjem til Spania. Hadde gjort seg om vi kunne klart å selge han med minst mulig tap, men vi kan nok i beste fall håpe på å få igjen halve summen vi ga for han.