20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 216992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #855 på: 10. Jan. 2007, 16:10 »
http://blogfootball.co.uk/archives/2007/01/luque-comments-bound-to-anger-geordies/

Ta å sjekk denne siden her. Her er det også en video som bekrefter Luque sitt talent, og noen flotte mål for de som ser på fotball som underholdning. ANBEFALES!!!!!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Noen flotte mål
« Svar #856 på: 10. Jan. 2007, 16:36 »
Det var noen flotte mål der gitt, og en off-side tror jeg  :wink: .
Jeg har medlidenhet med Luque, ingen kan nekte for at han har vist seg som en stor spiller. Men på Newcastle har det ikke fungert i det hele tatt når han har fått sjansen. Noen vil hevde at han ikke har fått sjanser nok. Det er jeg ikke helt enig i. For så fraværende Luque har vært ved mulighetene han har fått, så virker det som om veien til å fylle en plass på laget er langt fram. Om det er overgangen til engelsk fotball som er for stor (i Spania får man oftest mye mere rom) så kan det kanskje være en fordel for begge parter at han tar et opphold hos PSV. De som har spilt i Nederland har ofte fått suksess når de kommer til England. Så får vi håpe at Luque kommer "on track" der og kommer tilbake til NUFC med bravour.
Livet er svart/hvitt!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #857 på: 10. Jan. 2007, 23:13 »
Jeg vil tørre å si at Scheva er den nye Luque i England....

Han var ikke på benken en gang mot Wycombe i dag...utrolig..

Bjørn - bare det jeg skulle si
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #858 på: 16. Jan. 2007, 13:28 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #859 på: 16. Jan. 2007, 14:39 »
"And the £10m signing from Deportivo La Coruna in August 2005 will again be left kicking his heels tomorrow night when Roeder again uses the kids as his substitutes in the FA Cup third-round replay with Birmingham City"

Ikkje får han spille
Ikkje får han forlate klubben
Liker serdeles lite at klubben min ødelegger spillere på den måten.
Serdeles lite.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #860 på: 16. Jan. 2007, 15:26 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Du må ikke sutre Luque, men Carroll og Troisi er foran deg i køen.
Herregud å patetisk.
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=luque-needs-to-knuckle-down%26method=full%26objectid=18485921%26siteid=50081-name_page.html

Hadde Roeder hatt et horn i siden til Luque ville jeg tro at han hadde latt han gå til PSV. Tviler på at Mr. Sheperd hadde latt Roeder få legge bånd på £ 500.000 for å utøve en personlig kamp mot Luque:
Roeder said today: "After a decision made at the highest levels of both clubs, Albert Luque will not be going to PSV Eindhoven. "He has to put PSV out of his mind. I know what it is like when a player sets his heart and joining another club and the move does not happen.
"They become despondent, but I will not accept any despondency around the Newcastle United training ground.
"He has to accept the decision - the club's decision not mine. There is nothing he can do about it and there is nothing I can do about it.
"Now he has to get his head down and work for this football club."

Jeg forventer at Luque får sjansen til å spille etter dette. Ut fra intervjuet så anser jeg mulighetene som små hvis Luque skal gå og surmule over at det ikke ble noe med PSV, eller andre ting. Årsaken til at han ikke var på benken mot Spurs kan jo godt være p.g.a. nedturen over at det ikke ble noen av turen til PSV. Kanskje ikke den beste motivasjonen før en fotballkamp. Så akkurat den beslutningen har jeg ingen problemer med å akseptere. Men ja, synd for Luque  :cry:
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #861 på: 18. Jan. 2007, 15:25 »
Det må nok en holdningsendring til hos Luque før vi ser han på laget. Her fra "Talk of The Tyne":

HOW DO YOU SOLVE A PROBLEM LIKE ... LUQUE

Albert Luque has now become an embarrassment to Newcastle United football club. His loan deal to PSV Eindhoven was never going to happen, considering the Dutch side couldn't afford to buy him ... or even pay his wages ... and no side in Spain wants to take a chance on a player who has done nothing at Newcastle apart from pick up inflated wages.

He doesn't want to play for the Reserves, and only lasted ten minutes in one Reserve fixture before tumbling to the ground (allegedly) injured. And Glenn Roeder has made it plain that he won't have the Spaniard knocking on his door wanting sympathy.

Roeder: "After a decision made at the highest levels of both clubs, Albert Luque will not be going to PSV Eindhoven. He has to put PSV out of his mind. I know what it is like when a player sets his heart on joining another club and the move does not happen.

"They become despondent, but I will not accept any despondency around the Newcastle United training ground.

"He has to accept the decision. There is nothing he can do about it and there is nothing I can do about it. Now he has to get his head down and work for this football club."

-Å ikke gidde å spille reservelagskamp når det er veien til A-laget, sier litt om nykker. Da er man verken motivert nok, eller har følelse for klubben. Så jeg modererer forventingene om at Luque kommer til å spille på første laget til kun å gjelde hvis han slutter å oppføre seg som en fjott.
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #862 på: 18. Jan. 2007, 18:05 »
Sjølv om Luque hadde scora 10 mål i reservelagskampen så hadde han ikkje vert noke nermare benken. Ja og det trur eg på.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #863 på: 18. Jan. 2007, 21:44 »
Sitat fra: "Benson"
Sjølv om Luque hadde scora 10 mål i reservelagskampen så hadde han ikkje vert noke nermare benken. Ja og det trur eg på.
Det må du nesten utdype. Hvorfor tror du ikke det? -Jeg er blitt fortalt av folk som sitter adskillig nærmere realitetene enn både deg og meg at Luque ene og alene er skyld i situasjonen han er oppe i. -Og enda verre; han ser ut til å gi blaffen i å gjøre noe med det.
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #864 på: 18. Jan. 2007, 23:06 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Det må du nesten utdype. Hvorfor tror du ikke det? -Jeg er blitt fortalt av folk som sitter adskillig nærmere realitetene enn både deg og meg at Luque ene og alene er skyld i situasjonen han er oppe i. -Og enda verre; han ser ut til å gi blaffen i å gjøre noe med det.

Han fikk ikkje sjangsen etter og ha scora 2 perlemål mot Lfc2 eller når han blei matchvinnar mot Palermo. Koffor sko han da få sjangsen om han putta drøssevis i ein B kamp ?
Eg støtter Luque, fy faen så dårlig han er blitt behandla. At han er ferdig i klubben er noke alle veit. Så koffer i helvete skal han gidda og stå på på trening da ??????????????????????????? Det hadde ikkje du gidda heller. selv ik englebarn hadde gidda det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #865 på: 18. Jan. 2007, 23:18 »
Dette er bare basert på en treningskamp, mot Liverpool reservene en måneds tid før jul. Da leste jeg på diverse nettsteder at Luque hadde spilt fantastisk mot LFC reservene og scoret 2 mål. Begge langskudd fra 25-30 meter, utagbart for Dudek som sto i mål! Verdt å nevne at jeg husker vi slo LFC reservene som stilte med et veldig sterkt lag 4-2!! Dette gjelder bare denne ene kampen, og behøver nødvendigvis ikke ha noe med det dere to diskuterer. Ville bare informere litt!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #866 på: 18. Jan. 2007, 23:20 »
Dette er bare basert på en treningskamp, mot Liverpool reservene en måneds tid før jul. Da leste jeg på diverse nettsteder at Luque hadde spilt fantastisk mot LFC reservene og scoret 2 mål. Begge langskudd fra 25-30 meter, utagbart for Dudek som sto i mål! Verdt å nevne at jeg husker vi slo LFC reservene som stilte med et veldig sterkt lag 4-2!! Dette gjelder bare denne ene kampen, og behøver nødvendigvis ikke ha noe med det dere to diskuterer. Ville bare informere litt!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #867 på: 18. Jan. 2007, 23:24 »

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Floppen Luque?
« Svar #868 på: 18. Jan. 2007, 23:35 »

Jeg er SVÆRT interressert i å få vite hvem disse menneskene du har fått høre dette er! Selv om de er supportere fra Newcastle, betyr ikke det at de har mer peiling enn oss på slike ting. De får ikke vite noe mer enn vi får!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Floppen Luque?
« Svar #869 på: 18. Jan. 2007, 23:36 »

Jeg er SVÆRT interressert i å få vite hvem disse menneskene du har fått høre dette er! Selv om de er supportere fra Newcastle, betyr ikke det at de har mer peiling enn oss på slike ting. De får ikke vite noe mer enn vi får!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.